eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów Z PODZIAŁEM NA 3 ZADANIA/3 CZĘŚCI.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071466 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów Z PODZIAŁEM NA 3 ZADANIA/3 CZĘŚCI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748165300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów Z PODZIAŁEM NA 3 ZADANIA/3 CZĘŚCI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c3a73f-7d7e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013982/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1097872,28 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1097872 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego uproszczonej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych w Ząbkowicach Śląskich w ramach zdania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów Zadanie 1: Przebudowa dróg gminnych o nr działek 986, 987, 988, 1070, 1132/3, 1134/1 we wsi Braszowice – odcinek nr 11. Lokalizacja inwestycji: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim, w miejscowości Braszowice odcinek nr 1 zlokalizowany na działkach nr 60/3, 986, 987, 988, 990 obręb Braszowice, jednostka ewidencyjna Ząbkowice Śląskie – obszar wiejski2. Stan istniejący Droga składa się z dwóch części o łącznej długość równej 42,54 m +290,41 m = 332,95 mb. Obecnie droga posiada nawierzchnie ulepszoną nieutwardzoną z kruszywa łamanego, na odcinku 45 m występuje nawierzchnia nieulepszona gruntowa porośnięta trawą. Na terenach przyległych występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz zabudowa zagrodowa.3. Zakres przewidzianych robót:• Prace geodezyjne,• Wykonanie prac rozbiórkowych,• Stabilizacją podłoża materiałem z dowozu na odcinku 45 mb,• Wykonanie podbudowy drogi i zjazdów z kruszywa łamanego, • Wykonanie nawierzchni asfaltowej,• Utwardzenie pobocza kruszywem,• Montaż poręczy ochronnych,• Umocnienie rowu na odcinku 65 mb korytem kolejowym h 60cm na ławie betonowej wraz z profilowaniem skarp i umocnieniem ścian ażurami,• Remont oraz przebudowa ścianek czołowych przepustu. a) Konstrukcja drogi w km (odcinek1) 0+000-0+042,54 i (odcinek 2) 0+045-0+290,42 i zjazdów ( z wyłączeniem zjazdu nr 2)• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowana mechanicznie gr 10 cm.• Profilowanie podłoża na śr. Gł. 15 cm wraz z zagęszczeniem. b) Konstrukcja drogi w km (odcinek 2) 0+000-0+0+045,00 • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowana mechanicznie gr 20 cm.• Warstwa stabilizująca grunt z dowozu RM=5 MPa gr. 15 cm.c) Konstrukcja zjazdu nr 2 km 0+003,49 (odcinek 2)• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowana mechanicznie gr 10 cm.• podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowana mechanicznie gr 20 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 8 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla Zadania nr 1, w tym:- Projekt budowlany;- STWiORB; - Pomocniczy przedmiar robót; - Pismo Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich; Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej z części/zadania. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla każdego z zadań/ części zawiera załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym oddzielnie dla każdego zadania/części harmonogram rzeczowo – finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji dla każdego z zadań, części na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określa i zawiera szczegółowo SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 298066,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego uproszczonej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych w Ząbkowicach Śląskich w ramach zdania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów 3.2. Zadanie 2: Przebudowa dróg gminnych działki nr 169,175 obręb Sieroszów 1. Lokalizacja inwestycji: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim, w miejscowości Sieroszów działka nr 169,175 obręb Sieroszów, jednostka ewidencyjna Ząbkowice Śląskie – obszar wiejski2. Stan istniejący: Nawierzchnia dróg tłuczniowa w części na działce 175 gruntowa z poboczami gruntowymi. W obrębie wjazdu do parku nawierzchnia jest betonowa. Zjazdy indywidualne na poszczególne posesje o nawierzchni gruntowej częściowo na działce 169 zjazdy istniejące z kostki betonowej.3. Zakres przewidzianych robót:• Prace geodezyjne,• Wykonanie prac rozbiórkowych,• Roboty ziemne wraz z utylizacja materiału z wykopu• Wzmocnienie podłoża – stabilizacja z dowozu 2,5 MPa • Wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,5 • Nawierzchnia asfaltowa• Umocnienie poboczy mieszanką 0-31,5 gr 10cm • Czyszczenie i profilowanie rowu• Regulacja studni i zasów• Czyszczenie przepustu f 600 z przemurowaniem przyczółków• Montaż przepustu f 500 wraz z przyczółkami• Umocnienie dna i skarp rowu brukiem kamiennym dł. 2 od przyczółku • Zakończenie zjazdów krawężnikiem zatopionym na ławie betonowej• Wycinka drzewa 1 szt.• Nasadzenie 2 drzew. a) Konstrukcja jezdni i zjazdów• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowana mechanicznie gr 20 cm.• Warstwa stabilizująca grunt z dowozu RM=2,5 MPa gr. 15 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:Załączniku nr 9 do SWZ - Dokumentacja projektowa dla Zadania nr 2, w tym:- Projekt wykonawczy;- STWiORB; - Pomocniczy przedmiar robót nr 1; - Pomocniczy przedmiar robót nr 2; - Pismo Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich; - Decyzja na wycinkę drzew; - Rysunek nr 1;- Rysunek nr 2;- Rysunek nr 3; - Rysunek nr 4; - Rysunek nr 5; Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej z części/zadania. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla każdego z zadań/ części zawiera załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym oddzielnie dla każdego zadania/części harmonogram rzeczowo – finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji dla każdego z zadań, części na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 486829,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego uproszczonej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych w Ząbkowicach Śląskich w ramach zdania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi wewnętrznej m.in. w miejscowości Stolec, Braszowice, Bobolice, Sieroszów . Przebudowa dróg w miejscowości Stolec - odcinek nr 2 działki nr 1000/13, 1000/21, 1000/221. Lokalizacja inwestycji: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim, w miejscowości Sieroszów działka nr 1000/13; 1000/21, 1000/22 obręb Stolec, jednostka ewidencyjna Ząbkowice Śląskie – obszar wiejski2. Stan istniejący: Droga składa się z trzech części o łącznej długość równej 167m+67m+81m=315 mb. Obecnie droga częściowo posiada nawierzchnie ulepszoną utwardzoną z kruszywa łamanego ( część nr 1) oraz nawierzchnię nieulepszona gruntowa porośnięta trawą ( część nr 2 i nr 3). Na terenach przyległych występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz zabudowa zagrodowa.3. Zakres przewidzianych robót:• Prace geodezyjne,• Roboty ziemne wraz z utylizacja materiału z wykopu,• Czyszczenie przepustu f 800 z utylizacja namułu,• Montaż wpustu z obrukowaniem zbierającego wodę z korytek z wpięciem przykanalikiem do istniejącego odwodnienia,• Wzmocnienie w części podłoża – stabilizacja z dowozu 5 MPa • Wykonanie podbudowy z kruszywa • Nawierzchnia asfaltowa• Przełożenie nawierzchni z galanterii betonowej• Umocnienie poboczy mieszanką 0-31,5 gr 15cm • Umocnienie korytkami ściekowymi • Czyszczenie i profilowanie rowu• Regulacja studni i zasów• Montaż poręczy U-11 a) Konstrukcja nawierzchni drogi część 1 i zjazdów• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowana mechanicznie gr 15 cm.• Profilowanie i zagęszczenie podłoża na średnią gł. 15 cma) Konstrukcja nawierzchni drogi część 2 i 3• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowana mechanicznie gr 20 cm.• Warstwa stabilizująca grunt z dowozu RM=5 MPa gr. 15 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:Załączniku nr 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa dla Zadania nr 3, w tym:- Projekt budowlano-wykonawczy;- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna; - Pomocniczy przedmiar robót ; - Pismo Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich; Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej z części/zadania. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla każdego z zadań/ części zawiera załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym oddzielnie dla każdego zadania/części harmonogram rzeczowo – finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji dla każdego z zadań, części na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Szczegół dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 312976,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179425,98

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239970,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179425,98

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „DROGMOST” Sp. Z o.o. w Kłodzku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831646111

7.3.3) Ulica: ul. Objazdowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179425,98

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334364,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485571,81

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334364,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDBIS Sp. Z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7532443919

7.3.3) Ulica: Konradowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334364,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181076,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240406,10

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181076,75

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6350000127

7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

HD-HAJDUK Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Robót Ziemnych Piława Dolna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181076,75

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia robót:
dla zadania nr 1 - do 12 tygodni od daty przekazania placu budowy;
dla zadania nr 2 - do 14 tygodni od daty przekazania placu budowy;
dla zadania nr 3 - do 12 tygodni od daty przekazania placu budowy.
2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.