eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz od 01.02.2022r. do 31.12.2022r."



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz od 01.02.2022r. do 31.12.2022r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5454037

1.5.8.) Numer faksu: 65 5453506

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz od 01.02.2022r. do 31.12.2022r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2bcc54c-72b4-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001716/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności: - uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;- pielęgnacja – jako wspieranie procesu leczenia; - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu; - pomoc mieszkaniowa; - zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych; - usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi,
zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych - Załącznik nr 1 do SWZ.
Usługi wykonywane będą dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Rawicz, w dni robocze (tj.: od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7:00 do 20:00 a także w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę i święta, w okresie od 01.02.2022roku do 31.12.2022 roku.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
85311200 - 4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
Godzina usługi (60 min.) obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu opiekuna do podopiecznego.
Ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w roku 2022 szacuje się na około 24 276 godzin rocznie, miesięcznie 2 023 godzin, w tym: w niedzielę i święta około 1 811 godzin rocznie, dla szacunkowej liczby 30 osób.
Podana wyżej liczba godzin i osób ma szacunkowy charakter.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2020r. łączna liczba godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych wyniosła 25 102, w 2021r. (do 30 listopada) liczba godzin świadczonych usług wyniosła 20 757.
Wymagania w zakresie zatrudnienia:
- zatrudnienie osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. W sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych;
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu, wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia, tj.: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca osiągnął wymagany poziom zatrudnienia poprzez wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników. Warunek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wyłącznie realizacji danego zamówienia a nie całego przedsiębiorstwa Wykonawcy.
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - nieprzerwanie przez cały okres realizacji tego zamówienia - co najmniej 1 osoby należącej do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019r., poz. 2017 ze zm.) - w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat i posiadającej wymagane kwalifikacje do wykonywania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.
W przypadku ustania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia u Wykonawcy, osoby wskazanej powyżej, Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ustania zatrudnienia, zatrudni przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia inną osobę należącą do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym - w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat i posiadającej wymagane kwalifikacje do wykonywania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. W sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 Ustawy z dnia 11.09.2019r. Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (...)”. Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania – Zamawiający opisał kryterium oceny ofert posługując się kryterium o charakterze podmiotowym – właściwościami wykonawcy. W pkt VIII 2.2 lit. b) określił kryterium doświadczenie wykonawcy o wadze 30. Zgodnie z art. 241 ust. 3 Ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, a w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej. Zgodnie z art. 241 ust. 1 Ustawy Pzp, kryteria oceny ofert winny odnosić się do przedmiotu zamówienia.
Dla przywrócenia zgodności z prawem konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie z zachowaniem zasad określonych w art. 16 i 17 oraz art. 241 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.