eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.8.) Numer faksu: 223910296

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6658b32-58d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326142/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.62.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 693750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie i konfiguracja systemu do monitoringu zużycia paliwa w pojazdach eksploatowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853312,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853312,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853312,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBTRAK POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572812038

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Daniel Januchta prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Daniel Januchta DELOY LTA (przedstawiciel: Daniel Januchta), tel. 504 149 555, 26-010 Bodzentyn, Psary-Kąty 44, NIP 6572539341, REGON 363084524;

Paweł Gontarz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AUTO
ELECTRO Paweł Gontarz (przedstawiciel: Paweł Gontarz), tel. 509 960 231, Aleksandrów 39 Aleksandrów Pierwszy, NIP 9182173253, REGON 384317469;

Monika Gontarz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą ARDEMO BIS Monika Gonciarz (przedstawiciel: Monika Gonciarz, Artur Pisarczyk), tel. 514 761 363, 26-080 Mniów, Serbinów 93, NIP 9591449853, REGON 260758043;

Michał Marczak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą RENOMAYO Michał Marczak (przedstawiciel: Michał Marczak), tel. 514 761 362, 11-400 Kętrzyn, ul. Elizy Orzeszkowej 25, NIP 7422033793,
REGON 368329960,

wykonanie następującej części zamówienia: montaż wszystkich
urządzeń.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA !

W sekcji 4.3.) Wartość zamówienia: wskazano wartość netto. Stawka VAT - 23%, wartość brutto wynosi : 853 312,50 zł

W sekcji 8.2.) Wartość umowy: wskazano wartość netto. Stawka VAT - 23%, wartość brutto wynosi : 853 312,50 zł

Opis do Sekcji VIII pkt 8.3.) Umowy
Przez okres realizacji 42 miesięcy, o którym mowa w Sekcji VIII pkt 8.3.) Umowy rozumie się termin określony w par. 2 Umowy - od dnia zawarcia umowy do upływu 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu obioru jakościowo-ilościowego, o którym mowa w par. 2 ust. 3 Umowy dla ostatniej jednostki taborowej w terminach i etapach określonych w par. 2 Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.