eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klukowo › ZAKUP 2 LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH DLA JEDNOSTEK OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KUCZYNIE I TROJANOWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070948 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP 2 LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH DLA JEDNOSTEK OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KUCZYNIE I TROJANOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Klukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 277 45 20

1.5.8.) Numer faksu: 86 277 45 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP 2 LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH DLA JEDNOSTEK OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KUCZYNIE I TROJANOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31dbe214-ad73-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009380/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZAKUP 2 LEKKICH SAMOCHODÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH DLA JEDNOSTEK OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KUCZYNIE I TROJANOWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370933,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów, ratowniczo–gaśniczych na podwoziu z napędem 4x2 dla jednostek OSP Kuczyn i OSP Trojanowo. Podstawowe dane każdego pojazdu:
1) Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 3500 kg.
2) Silnik spełniający normę czystości spalin Euro 6 zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym umożliwiającymi zarejestrowanie pojazdu. Silnik o zapłonie samoczynnym o mocy min 150 KM
3) Podwozie wyposażone w manualną skrzynię biegów z maksymalną ilością przełożeń 6+1.
4) Podwozie pojazdu fabrycznie nowe, nie starsze niż z 2020 r, zabudowa pojazdu fabrycznie nowa, nie starsza niż z 2021 r.
5) Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika.
6) Zabudowa kontenerowa w postaci szkieletowej z profili aluminiowych łączonych w technologii spawania, poszycie ścian wykonane z blachy aluminiowej.
7) Pojazdy wyposażone w pneumatycznie podnoszony maszt oświetleniowy zasilany z samochodowej instalacji elektrycznej 12V.
8) Pojazdy wyposażone w elektryczną wyciągarkę linową zainstalowaną na łożu stalowym w przedniej części pojazdu.
9) Wraz z pojazdami dostarczony musi zostać agregat wodno-pianowy o wydajności minimum 300l/min przy ciśnieniu 6bar dla każdego pojazdu.
10) Każdy pojazd musi być wyposażony w zbiornik wody o pojemności min 200 l z wydzieloną dodatkową przestrzenią o pojemności min 20 l. na środek pianotwórczy.
11) Gwarancja na pojazdy (obejmująca swoim zakresem zarówno podwozie, silnik, podzespoły mechaniczne / elektryczne / elektroniczne) – min. 24 miesiące. Gwarancja na zabudowę pożarniczą - min. 24 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w „Minimalnych wymaganiach dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2 (zabudowa kontenerowa)” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456248,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456248,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DRAGON S.C S. Kucharz, B. Dudek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DRAGON S.C S. Kucharz, B. Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292339345

7.3.3) Ulica: Kazdębie

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456248,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.