eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 20 w Namysłowie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 20 w Namysłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531410741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dubois 5

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zan-namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zan-namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 20 w Namysłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a27e6df-67f3-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334311/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021.ZAN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 20 w Namysłowie. Budynek w zabudowie o trzech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony z dachem dwuspadowym nad bryła główną i jednospadowy nad częścią parterową ze strychem zlokalizowanym od strony południowo-zachodniej. Przedmiotowy budynek wielorodzinny znajduje się na działce nr 903/13 obręb - Namysłów przy ulicy Piastowskiej 20, jednostka ewidencyjna - Namysłów. Zgodnie z Uchwałą Nr 96/VIII/19 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 24 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Programu Opieki nad zabytkami Gminy Namysłów na lata 2018-2021, budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont zabytkowej elewacji frontowej, wymianę docieplenia elewacji bocznej i tylnej oraz wymianę pokrycia dachu oraz wymianę stolarki okiennej. W ramach robót remontowych zostaną wykonane roboty, m.in.: - demontaż rynien i rur spustowych, opierzenia blacharskiego, kabli; - skucie zniszczonych i zagrzybionych tynków; - wykonanie remontu elewacji frontowej; - wykonanie remontu elewacji bocznej i tylnej wraz z dociepleniem; - wykonanie wymiany pokrycia dachu. Budynek posiada przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i gazu, wewnętrzne instalacje wod-kan, indywidualne dla każdego lokalu instalacje ogrzewania, wymagające przeprowadzenia prac remontowych w celu dostosowania jej do funkcjonalności i na potrzeby obowiązujących przepisów. Aktualnie budynek posiada przy wejściu głównym złącze kablowe, instalacja jest nieczynna. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone projekty oraz przedmiary robót. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, jako element pomocniczy do wyceny oferty. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 r. poz. 1213) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. UWAGA: Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach, opisach rysunków, rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak w opisach, na rysunkach oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny. Na roboty objęte
przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne,
nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1294554,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448956,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1349459,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Rolny Usługi Teresa Stempin Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6192020420 REGON 302389783

7.3.3) Ulica: Jankowy 55

7.3.4) Miejscowość: Baranów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-604

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349459,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.