eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Budowa szatni na boisku sportowym w Łopuchowie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szatni na boisku sportowym w Łopuchowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 892 36 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/831197

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szatni na boisku sportowym w Łopuchowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97360bc-6ceb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030788/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa szatni na boisku sportowym w Łopuchowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonania budowy budynku szatni stanowiącej zaplecze boiska sportowego na działce nr 88 obręb Łopuchowo gmina Murowana Goślina wraz z wyposażeniem zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 1902/22 z dnia 13.05.2022 r. W ramach budowy należy wykonać m.in.:
1) roboty fundamentowe, w tym m. in.:
a) usunięcie warstwy urodzajnej,
b) roboty ziemne,
c) podkład na gruncie z piasku,
d) podkład betonowy,
e) przygotowanie i montaż zbrojenia,
f) wykonanie fundamentów,
g) izolacja przeciwwilgociowa z emulsji i roztworów asfaltowych modyfikowanych, pionowa i pozioma,
h) ocieplenie fundamentów,
i) zasypywanie wykopów;
2) dostawa i montaż konstrukcji stalowej budynku;
3) dostawa i montaż płyt warstwowych ścian zewnętrznych (maksymalny współczynnik przenikania ciepła dla ścian zewnętrznych wynosi 0,20 W/m2K);
4) dostawa i montaż płyt warstwowych stropodachu (maksymalny współczynnik przenikania ciepła dla stropodachu wynosi 0,15 W/m2K);
5) wykonanie podłogi parteru na gruncie;
6) dostawa i montaż płyt warstwowych ścianek działowych;
7) dostawa i montaż stolarki okiennej z profili PCV (maksymalny współczynnik przenikania ciepła dla okien wynosi 0,90 W/m2K);
8) dostawę i montaż stolarki drzwiowej – drzwi wewnętrzne i zewnętrzne (maksymalny współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych wynosi 1,30 W/m2K);
9) obróbki blacharskie;
10) rynny dachowe i rury spustowe;
11) instalacja odgromową;
12) instalacje:
a) wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej bez odzysku ciepła, wentylacji mechanicznej wywiewnej i wentylacji grawitacyjnej,
b) instalacje elektryczne,
c) instalacje centralnego ogrzewania – grzejniki elektryczne,
d) instalacje wod-kan wraz z montażem armatury;
13) roboty wewnętrzne wykończeniowe, w tym:
a) posadzki,
b) powierzchnie zmywalne w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych,
c) wyposażenie (zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową);
14) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.:
a) wyprofilowanie i utwardzenie wejścia do budynku kostką betonową na podsypce cementowo-piaskowej wraz z opaską i dojściem do budynku z miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami,
b) utwardzenie miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami kostką betonową na podsypce cementowo-piaskowej,
c) utwardzenie pozostałych miejsc postojowych wraz z dojazdem.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45212230-7 - Instalowanie szatni

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421141-4 - Instalowanie przegród

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562176,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655667,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562176,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766-200-64-42

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562176,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.