eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › "Budowa budynku pasywnego Urzędu Gminy Wartkowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku pasywnego Urzędu Gminy Wartkowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 043/678-51-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku pasywnego Urzędu Gminy Wartkowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9caaf0e4-5827-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002272/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Budowa budynku pasywnego Urzędu Gminy Wartkowice"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.3: Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.2: Ochrona powietrza, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.04.03.02-10-0022/18-00 z dnia 17.01.2019r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310046/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10828359,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie pasywnego budynku użyteczności publicznej w Gminie Wartkowice, zlokalizowanego w Wartkowicach przy ul. Targowej na dz. nr ewid. 504 – zwanym dalej także „obiektem”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. budowę budynku pasywnego, niepodpiwniczonego, piętrowego o powierzchni zabudowy
budynku 934 m2 i powierzchni użytkowej 1512 m2, pełniącego funkcję obiektu użyteczności
publicznej przewidzianego do realizacji na dz. nr 504 przy ul. Targowej w Wartkowicach,
2.2. budowę przyłączy do budynku,
2.3. budowę kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego,
2.4. zagospodarowanie terenu wokół budynku:
2.4.1. ciągi komunikacyjne piesze i jezdne, wjazd z drogi powiatowej oraz parkingi na
samochody osobowe o nawierzchni z kostki betonowej,
2.4.2. elementy małej architektury tj. ławki, kosze na odpadki drobne, słupki i barierki ochronne,
stojaki dla rowerów, maszty flagowe,
2.4.3. oświetlenie zewnętrzne słupowe,
2.4.4. wiata na odpady,
2.4.5. trawniki, nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych czynności serwisowych,
przeglądów, konserwacji oraz zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. czynności
gwarantujących prawidłową eksploatację obiektu, a także wymaganych przez producentów
zamontowanych w ramach zamówienia urządzeń w zakresie niezbędnym do zachowania
warunków gwarancji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót budowlanych
wymienionych w W/W pkt 2.
4. Projektowany budynek musi spełniać wymagania określone dla budownictwa pasywnego, a
także się charakteryzować się sezonowym zapotrzebowaniem na energię cieplną o wartości nie
większej niż 10,6 kWh/m2.
5. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć przed podpisaniem umowy i utrzymać w całym
okresie realizacji robót budowlanych (wymienionych w W/W pkt 2.) ubezpieczenie OC
przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę co najmniej 10000000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych).
6. Zamawiającemu wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na
zrealizowany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane, zamontowane materiały i
urządzenia). Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania
protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza
odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z
przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty
wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji
jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie
stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17260034,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24500000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17260034,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Ekoenergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836-17-77-984

7.3.3) Ulica: Sierakowice Prawe 141D

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty konstrukcyjno-budowlane, roboty instalacyjne z branży sanitarnej, roboty instalacyjne z branży elektrycznej, zagospodarowanie terenu, roboty drogowe, usługi serwisowe.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17260034,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca realizuje przedmiot umowy w terminie 54 miesięcy od dnia podpisania umowy w tym:
1) roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust 2 umowy, w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy,
2) czynności, o których mowa w w § 1 ust 4 umowy - w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.