eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Kopalni Soli "Wieliczka" i ich rodzin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Kopalni Soli „Wieliczka” i ich rodzin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Kopalni Soli „Wieliczka” i ich rodzin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f093a92-8457-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/HR/127

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1511496,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego w ramach następujących pakietów usług:
1) pakiet indywidualny – dotyczy 1 osoby: pracownika Zamawiającego,
2) pakiet partnerski – dotyczy 2 osób: pracownika Zamawiającego oraz osoby bliskiej pracownika,
3) pakiet rodzinny – dotyczy minimum 3 osób: pracownika Zamawiającego oraz osób bliskich pracownika.
2. Pod pojęciem osoby bliskiej pracownika rozumie się małżonka pracownika, konkubenta (konkubinę) do 65 roku życia oraz dzieci: własne, przysposobione i konkubenta (konkubiny) – do ukończenia przez nie 26 roku życia.
3. Każdy z pakietów winien być dostępny w następujących wariantach:
1) wariant podstawowy,
2) wariant rozszerzony,
4. Minimalny zakres usług dostępnych w ramach każdego z wariantów oraz inne szczegółowe informacje zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.
5. Maksymalna liczba pracowników Zamawiającego korzystających z opieki medycznej nie przekroczy:
1) w wariancie podstawowym:
a) pakiet indywidualny – 210 pracowników,
b) pakiet partnerski - 60 pracowników,
c) pakiet rodzinny - 50 pracowników,
2) w wariancie rozszerzonym:
a) pakiet indywidualny - 50 pracowników,
b) pakiet partnerski - 30 pracowników,
c) pakiet rodzinny - 20 pracowników.
6. Zamawiający gwarantuje, że z usług opieki medycznej skorzysta nie mniej niż 160 pracowników w wariancie podstawowym, pakiet indywidualny. Realizacja przedmiotu zamówienia w pozostałym zakresie objęta jest prawem opcji Zamawiającego, z którego skorzystanie będzie zależne od liczby pracowników, którzy zgłoszą chęć korzystania z opieki medycznej w ramach danego pakietu oraz wariantu.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się również do zapewnienia dostępu co najmniej do serwisów:
a) internetowego – umożliwiającego rejestrację wizyt 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
b) telefonicznego – umożliwiającego rejestrację wizyt oraz uzyskanie informacji o zakresie świadczonych usług oraz placówkach medycznych, w których te usługi są świadczone 24 godzony na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
c) aplikacji mobilnej - umożliwiającej rejestrację wizyt 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
8. Osoba objęta pakietem medycznym ma prawo wskazania placówki medycznej Wykonawcy lub podwykonawców, z której chce skorzystać. Lista placówek medycznych Wykonawcy lub podwykonawców wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji, wraz z zakresem usług świadczonych w poszczególnych placówkach stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Rozszerzenie listy placówek medycznych wskazanych w załączniku nr 3 nie wymaga zmiany umowy.
9. W przypadku, gdy załącznik nr 3 do specyfikacji nie obejmuje wszystkich placówek medycznych Wykonawcy lub podwykonawców, pracownicy Zamawiającego oraz osoby bliskie będą również uprawnione do korzystania z innych niż wymienione w załączniku nr 3 placówek medycznych Wykonawcy lub udzielających na jego zlecenie świadczeń zdrowotnych osobom trzecim, dostępnych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania placówek medycznych w danej miejscowości na każde żądanie pracownika Zamawiającego lub osoby bliskiej uprawnionych
do korzystania z pakietów medycznych.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1904400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1904400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1904400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1904400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2026-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Usługi objęte przedmiotowym zamówieniem są zwolnione z podatku VAT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.