eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Zakup analizatora biochemicznego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070408 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup analizatora biochemicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48242360036

1.5.8.) Numer faksu: +48242358090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup analizatora biochemicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e3626c-a735-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005214/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup analizatora biochemicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041333/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP-4/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 109000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem analizatora biochemicznego model ........., producent......., nr seryjny .........., o właściwościach zgodnych ze szczegółowym opisem parametrów wymaganych przez zamawiającego według załącznika nr 1a do niniejszej SWZ.
2. W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązuje się:
1) dostarczyć zamawiającemu fabrycznie nowy, wyprodukowany w bieżącym roku kalendarzowym analizator biochemiczny do badań biochemicznych, turbidymetrycznych z wydajnością od min 100 - 300 oznaczeń na godzinę oraz zapewnić obszerny program kontroli jakości, co umożliwi poprawę bezpieczeństwa, jakości oraz precyzji wykonywania badań, zmniejszając zagrożenie błędnych pomiarów krwi, wolny od wad fizycznych i prawnych, opakowany oryginalnie, opakowanie musi być nienaruszone oraz posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta;
2) dostarczyć, zamontować, uruchomić, przeszkolić personel laboratorium z jego obsługi (w siedzibie Zamawiającego);
3) udzielić gwarancji oraz bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancji na zasadach przewidzianych
w rozdziale XVIII niniejszej SWZ i projekcie umowy;
4) posiadać dokumenty uprawniające wykonawcę do obrotu oferowanych wyrobów medycznych, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.);
5) dostarczyć aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej świadectwa/certyfikaty
dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Wykonawca gwarantuje zamawiającemu, że:
1) przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 i 2 tego rozdziału posiada wszystkie właściwości i cechy (parametry techniczne) określone w formularzu ofertowym wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SWZ i projektu umowy;
2) zapewnia dostępność części zamiennych wraz z odczynnikami przez okres minimum 7 lat od daty podpisania protokołu, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego przedmiotu niniejszego zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 tego rozdziału.
5. Wykonawca oświadcza, że:
1) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia,
2) dostarczy przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem,
3) ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu niniejszego zamówienia, aż do chwili potwierdzenia pisemnego odbioru przez zamawiającego bez zastrzeżeń,
4) dysponuje przeszkolonym przez producenta serwisem oferowanego przedmiotu niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału w zakresie napraw i obsługi oferowanego przedmiotu niniejszego zamówienia, potwierdzonym imiennym certyfikatem wystawionym przez producenta.
6. Wykonawca gwarantuje zamawiającemu, że przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa
w niniejszym rozdziale posiada wszystkie właściwości i cechy (parametry techniczne) określone
w formularzu ofertowym wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ i umowy.
7. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego przedmiotu niniejszego zamówienia, o którym mowa w niniejszym rozdziale.
8. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) podłączenia przedmiotu niniejszego zamówienia na swój koszt do wykorzystywanego obecnie w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej zamawiającego systemu informatycznego - Laboratorium INFOMedica, ASSECO.
2) dostosowanie pracy analizatora do pracy odczynników używanych obecnie na analizatorze BT1500 będącym własnością zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434500-1 - Analizatory biochemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117720,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117720,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: D.K.Med Dorota Jadczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291608281

7.3.3) Ulica: Leszczyńskiej 20/29

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-347

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117720,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15
2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.