eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom w 2021r."



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070389 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom w 2021r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom w 2021r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87d42d16-8e02-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Usuwanie szkód górniczych na nawierzchniach dróg, chodników wraz z infrastrukturą drogową i elementami inżynierii ruchu drogowego na terenie Gminy Bytom w 2021r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.9.2021.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powstałych wskutek ruchu zakładu górniczego, polegające m.in. na:
1.1 awaryjnym usuwaniu uszkodzeń powstałych w nawierzchniach dróg i chodników wraz
z infrastrukturą drogową i elementami inżynierii ruchu drogowego oraz na obiektach inżynieryjnych znajdujących się w granicach terenu górniczego Kopalni, wraz ze sporządzeniem projektów organizacji ruchu,
1.2 oznakowaniu miejsc niebezpiecznych dla ruchu/ miejsce wystąpienia szkody/,
1.3 oznakowaniu miejsca robót i jego kontrola z usuwaniem usterek i przywróceniem organizacji ruchu po wykonaniu naprawy szkody.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
2.1 Przedmiarach robót (załącznik nr 8a,8b do SWZ)
2.2 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (załącznik nr 9 do SWZ),
2.3 Założeniach do kalkulacji robót (załącznik nr 10 do SWZ),
2.4 wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
które stanowią załączniki do specyfikacji.
3. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania projektów organizacji ruchu (zabezpieczenia szkody) na:
3.1 awaryjne oznakowanie miejsca powstałej szkody,
3.2 oznakowanie miejsca robót związanych z usunięciem szkody,
3.3 koszty ewentualnego opracowania zmiany programu sygnalizacji i wprowadzenia programu na obiekcie.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
5. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane.
6. W momencie uzyskania informacji o powstałej szkodzie górniczej Wykonawca robót działający na zlecenie Poszkodowanego przystąpi w trybie natychmiastowym – zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181
z późn. zm.) do oznakowania miejsca szkody i bieżącej jego kontroli.
7. Koszt ewentualnych objazdów komunikacji zbiorowej wynikający z zamknięcia odcinka drogi stanowiącego trasę komunikacji zbiorowej określony w wycenie przez przewoźnika będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
8. Zakres ilościowy dla poszczególnych robót został określony w Przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ, jednak ilości tam określone są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie trwania umowy mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego
9. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen jednostkowych podanych w ofercie z zastosowaniem proporcjonalnych korekt.
10. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w dyspozycji zarówno osób oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zleceń. Wykonawca winien posiadać na stanie magazynowym znaki z grupy A900, B i C 800, D600 i elementy oznakowania,
w szczególności:
10.1 oznakowania jednostronnego zawężenia jezdni,
10.2 odcinkowego zamknięcia ulic,
10.3 oznakowania deformacji jezdni,
10.4 znaki ostrzegawcze A14,
10.5 znaki B33.
11. Wykonawca winien:
11.1 przystąpić do zabezpieczenia zgłoszonej przez Poszkodowanego szkody niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 12 godzin, licząc od momentu
otrzymania telefonicznego zlecenia, potwierdzonego później mailem;
11.2 przystąpić niezwłocznie do wykonania napraw uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż następny dzień roboczy, licząc od daty otrzymania zlecenia.
12. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót.
13. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
14. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).
15. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują czynności w zakresie robót nawierzchniowych.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 do SWZ.
16. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
17. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia,
w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928110-2 - Bariery drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437333,70

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721380,47

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno- Drogowe Józef Pietryga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270596087

7.3.3) Ulica: ul. Z. Nałkowskiej 28

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-933

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-07 do 2021-12-07
2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.