Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070336 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe647401-8c8f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.371.30.2021.ms
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3824516,45 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej.Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 698, 803, 807.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe: 24 502 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 20 226 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 7 910 m2; Ścieranie zbędnego oznakowania: 72 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 487082,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr II – RDW w Chełmie:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 839, 841, 843.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe: 23 391 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 31 342 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 546 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 90 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 538768,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 844, 846, 850, 865, 816, 852, 867.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe: 27 012 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 19 767 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 712 m2;
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 30 m2;
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 70 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 477601,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 747, 828, 830, 833, 842, 809, 809a, 822, 827, 834, 836.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe: 20 300 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 18 200 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 2 400 m2; Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 1 500 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 400 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 471890,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr V – RDW w Parczewie:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 819, 821, 829.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 5 383 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 14 280 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 421 m2; Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 81 m2;
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 68 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 100 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 274882,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr VI – RDW w Puławach:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 801, 824, 830, 874, 738, 741, 743, 825, 826, 831, 832, 854, 855, 857.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 29 550 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 32 960 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:11 810 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 100 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 626715,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 812, 816, 819.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 11 779 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 26 835 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 440 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 432338,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu :Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach Nr: 835, 858, 837, 843, 848, 849, 853, 863, 877.
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe: 12 705 m2;
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 20 412 m2;
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 063 m2; Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 2 532 m2;
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 087 m2;
Ścieranie zbędnego oznakowania: 135 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 515237,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336761,21
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484971,61
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336761,21
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DROGOWNICTWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5932221073
7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336761,21
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390786,29
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465890,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390786,29
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPABRAVO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6751646361
7.3.3) Ulica: Isep 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390786,29
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337030,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443868,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337030,42
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPABRAVO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6751646361
7.3.3) Ulica: Isep 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337030,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345347,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439786,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345347,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DROGOWNICTWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5932221073
7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345347,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145429,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204993,33
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145429,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DROGOWNICTWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5932221073
7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145429,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485722,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675563,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485722,08
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DROGOWNICTWA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5932221073
7.3.3) Ulica: Woskrzenice Duże 132
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE DROGOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485722,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267425,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336221,73
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267425,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPABRAVO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6751646361
7.3.3) Ulica: Isep 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267425,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399355,17
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511346,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399355,17
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DROGPOL" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5730235793
7.3.3) Ulica: 3 Maja 39
7.3.4) Miejscowość: Poraj
7.3.5) Kod pocztowy: 42-360
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROGPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "DROGPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399355,17
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Płocochowo - Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 roku z podziałem na 3 części
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni dróg w m. Osetno,,
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Osiedlowa w Kostkowicach
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.