eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Sukcesywny zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890722445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/web/kmpsp-walbrzych

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gov.pl/web/kmpsp-walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992b840f-b183-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050124/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Miejscem realizacji dostaw są stacje benzynowe wykonawcy, na terenie powiatu wałbrzyskiego. Zamawiający przewiduje możliwość sporadycznego tankowania na innych stacjach paliw wykonawcy w przypadku wyjazdów poza teren działania Zamawiającego na terenie całego kraju.
Fakturowanie będzie obejmowało okresy sprzedaży: od 01 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie maksymalnej ilości paliwa:
- Benzyna bezołowiowa: do 13 500 litrów Pb 95,
- Olej napędowy: do 130 000 litrów ON.
Zakup paliwa będzie odbywał się w systemie bezgotówkowym za pomocą kart rozliczeniowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu.
W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo-gaśniczych.
Warunki zakupu paliwa:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych,
b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego.
Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart rozliczeniowych.
Wykonawca umożliwi dokonywanie zakupu paliwa Zamawiającemu w systemie całodobowym.
Wykonawca wystawi 25 karty na numery rejestracyjne pojazdów podane przez Zamawiającego uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Jeżeli zajdzie taka potrzeba w ciągu okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zamówić kolejne karty.
Wykonawca wystawi 8 kart przeznaczonych do tankowania pojemników dostarczanych przez Zamawiającego celem uzupełniania paliwa w sprzęcie silnikowym na obszarze całego kraju. Jeżeli zajdzie taka potrzeba w ciągu okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zamówić kolejne karty.
Każda zmiana dotycząca pojazdów oraz sprzętu silnikowego (wprowadzenie do eksploatacji lub wycofanie z eksploatacji pojazdu lub sprzętu silnikowego, zmiana numerów rejestracyjnych) będzie na bieżąco zgłaszana Wykonawcy, celem dokonania odpowiedniej weryfikacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
Uwaga: Zamawiający wymaga w celu zachowania gotowości operacyjnej pojazdów ratowniczo-gaśniczych JRG nr 1 i 2, aby Wykonawca dysponował dwoma stacjami paliw na terenie Miasta Wałbrzycha. Zamawiający wymaga również aby Wykonawca posiadał sieć paliw na terenie kraju. Brak spełnienia tych wymogów, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745355 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745355 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745355 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKN Orlen S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610188201

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745355 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.