eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowłódz › Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Inowłódz



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070199 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Inowłódz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 / 710 12 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@inowlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.inowlodz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-zlotych-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Inowłódz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dffece5-a36a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003648/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Inowłódz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039705/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134150 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52850 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 1 – Budowa sieci wodociągowej w Królowej Woli (rejon Siedzianna, Przedatki, Klin)

1. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe obejmujące swym zakresem budowę sieci wodociągowej wzdłuż dróg gminnych zlokalizowanych na działkach nr 383/1, 362/1 obręb 0004 Królowa Wola (rejon Siedzianna, Przedatki, Klin). Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie około 1,55 km sieci wodociągowej. Projektowana sieć ma przebieg od skrzyżowania drogi gminnej nr 116215E (dz. nr 383/1) z drogą powiatową nr 4313E (dz. nr 167) do terenu lasów (dz. nr 324/2) oraz wzdłuż drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 362/1 do wysokości działki nr 361/10).

2) W ramach zamówienia wykonawca winien wykonać:
a. Projekt budowlany wykonany w sposób umożliwiający zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub/i pisma Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych.
b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
c. Kosztorys inwestorski (na żądanie zamawiającego z wydzieleniem kosztów
na kwalifikowane i niekwalifikowane jeżeli zamawiający wyrazi takie zapotrzebowanie
w przypadku ubiegania się o dofinansowanie na zadanie inwestycyjne z środków zewnętrznych). Zamawiający może żądać od wykonawcy dokonania nieodpłatnej aktualizacji cen w czasie trwania pozwolenia na budowę lub zgody dla wykonania robót budowlanych.
d. Przedmiar robót (na żądanie zamawiającego z wydzieleniem obmiarów na kwalifikowane i niekwalifikowane).
e. Inne opracowania konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub pisma Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych:
- mapy do celów projektowych (jeżeli wymagana),
- operat wodnoprawny (jeżeli wymagany),
- ocena warunków gruntowo-wodnych (jeżeli wymagana),
- karta informacyjna przedsięwzięcia lub/i raport oddziaływania na środowisko
(jeżeli wymagane),
- inne (jeżeli wymagane).
f. Pozyskać na własny koszt w imieniu zamawiającego wszelkich postanowień, decyzji i pozwoleń koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę lub pisma Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych:
- decyzja o warunkach zabudowy lub/i decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli wymagane),
- decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych (jeżeli wymagana),
- decyzja o pozwoleniu wodno-prawnym (jeżeli wymagana)
- uzgodnienie projektu budowlanego w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim (jeżeli wymagane),
- uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi (jeżeli wymagana),
- uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z sieciami kanalizacyjnymi
(jeżeli wymagane),
- uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z sieciami gazowymi
(jeżeli wymagane),
- uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej,
- inne (jeżeli wymagane).
3) Całość dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim składa projektant.
Wykonawca otrzyma od zamawiającego upoważnienie do reprezentowania go przy załatwianiu spraw administracyjnych, formalnych związanych z projektowaniem. Wykonawca przygotowuje w imieniu zamawiającego wszelkie pisma, wnioski, zgłoszenia konieczne
do realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie.
5) Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję oraz ma być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
7) Wszystkie dokumenty powstałe w wyniku wykonania przedmiotu zamówienia muszą być przekazane zamawiającemu w formie:
- papierowej (każda część składowa o której mowa w pkt. 2 musi być spięta
w indywidualny skoroszyt zaś wszystkie skoroszyty przekazane w segregatorze),
- elektronicznej na płycie CD (w wersji .pdf),
- elektronicznej na płycie CD (w wersji edytowalnej: pliki tekstowe .doc, pliki rysunkowe .dwg, pliki kosztorysowe .ath).
8) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 12200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 2 – Budowa sieci wodociągowej w Konewce

1. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe obejmujące swym zakresem: budowę sieci wodociągowej wzdłuż dróg gminnych zlokalizowanych na działkach nr 185, 356, 184, 193, 183, 171, 175, 159, 182, 211, 222, 209, 210, 201/1, 299/7, 149/2, 299/9, 350, 14/8, 299/10, 14/17, 14/16, 299/11, 14/7, 67, 14/1, 14/18, 66 obręb 0007 Spała w miejscowości Konewka. Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie około 1,8 km sieci wodociągowej. Projektowana sieć ma być przeznaczona do zasilania wszystkich posesji zlokalizowanych wzdłuż w/w działek drogowych. Projektowaną sieć należy włączyć do istniejącej sieci zlokalizowanej w działce nr 185 na wysokości działki nr 186. W przypadku gdy pozwolą na to parametry techniczne w procesie projektowania należy wykorzystać istniejącą sieć biegnącą przez działki nr 189, 298/2, 299/12.

2) W ramach zamówienia wykonawca winien wykonać:
a. Projekt budowlany wykonany w sposób umożliwiający zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub/i pisma Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych.
b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
c. Kosztorys inwestorski (na żądanie zamawiającego z wydzieleniem kosztów na kwalifikowane i niekwalifikowane jeżeli zamawiający wyrazi takie zapotrzebowanie w przypadku ubiegania się o dofinansowanie na zadanie inwestycyjne z środków zewnętrznych). Zamawiający może żądać od wykonawcy dokonania nieodpłatnej aktualizacji cen w czasie trwania pozwolenia na budowę lub zgody dla wykonania robót budowlanych.
d. Przedmiar robót (na żądanie zamawiającego z wydzieleniem obmiarów na kwalifikowane i niekwalifikowane).
e. Inne opracowania konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę lub pisma Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych:
- mapy do celów projektowych (jeżeli wymagana),
- operat wodnoprawny (jeżeli wymagany),
- ocena warunków gruntowo-wodnych (jeżeli wymagana),
- karta informacyjna przedsięwzięcia lub/i raport oddziaływania na środowisko
(jeżeli wymagane),
- inne (jeżeli wymagane).
f. Pozyskać na własny koszt w imieniu zamawiającego wszelkich postanowień, decyzji i pozwoleń koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę lub pisma Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych:
- decyzja o warunkach zabudowy lub/i decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli wymagane),
- decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych (jeżeli wymagana),
- decyzja o pozwoleniu wodno-prawnym (jeżeli wymagana)
- uzgodnienie projektu budowlanego w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim (jeżeli wymagane),
- uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi (jeżeli wymagana),
- uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z sieciami kanalizacyjnymi
(jeżeli wymagane),
- uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z sieciami gazowymi
(jeżeli wymagane),
- uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej,
- inne (jeżeli wymagane).
3) Całość dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim składa projektant.
Wykonawca otrzyma od zamawiającego upoważnienie do reprezentowania go przy załatwianiu spraw administracyjnych, formalnych związanych z projektowaniem. Wykonawca przygotowuje w imieniu zamawiającego wszelkie pisma, wnioski, zgłoszenia konieczne do realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie.
5) Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję oraz ma być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
7) Wszystkie dokumenty powstałe w wyniku wykonania przedmiotu zamówienia muszą być przekazane zamawiającemu w formie:
- papierowej (każda część składowa o której mowa w pkt. 2 musi być spięta
w indywidualny skoroszyt zaś wszystkie skoroszyty przekazane w segregatorze),
- elektronicznej na płycie CD (w wersji .pdf),
- elektronicznej na płycie CD (w wersji edytowalnej: pliki tekstowe .doc, pliki rysunkowe .dwg, pliki kosztorysowe .ath).
8) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 40650,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27667,62

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27667,62

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze "BIOPROJEKT" Grzegorz Jaśki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711584967

7.3.3) Ulica: Fabryczna 26

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27667,62

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32479,38

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32479,38

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze "BIOPROJEKT" Grzegorz Jaśki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711584967

7.3.3) Ulica: Fabryczna 26

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32479,38

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.