eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji międzygminnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji międzygminnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.8.) Numer faksu: 427198193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji międzygminnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba9a14ba-94dc-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji międzygminnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.35.2023.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 757705,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji gminnej na terenie Gminy Stryków oraz komunikacji międzygminnej na terenie Gminy Stryków i Gminy Głowno, na wyznaczonych trasach, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszego postępowania (odpowiednio załącznik nr 2a do umowy) oraz proponowanym przebiegiem poszczególnych tras wraz z godzinami odjazdów stanowiący załącznik nr 2b do postępowania (odpowiednio załącznik nr 2b do umowy).

2)Zamawiający Gmina Stryków jest w rozumieniu przepisów ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1343 ze zm.), Organizatorem zapewniającym funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego na obszarze Gminy Stryków i Głowno. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, po zawarciu umowy o świadczenie usług stanie się Operatorem publicznego transportu zbiorowego.


3) Linie autobusowe zostały podzielone na pięć tras (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ):
a) ST-1 Trasa 1:
Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 5:20.
Przybliżona orientacyjna długość trasy: 145 km.
b) ST-2 Trasa 2:
Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 12:25.
Przybliżona orientacyjna długość trasy: 125 km.
c) ST-3 Trasa 3:
Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 5:20.
Przybliżona orientacyjna długość trasy: 93 km, w tym Gmina Stryków: 73 km – Gmina Głowno: 20 km.
d) ST-4 Trasa 4:
Przybliżona orientacyjna długość trasy: 121 km, w tym Gmina Stryków: 101 km – Gmina Głowno: 20 km.
e) ST–5 Trasa 5:
Przewidywane godz. odjazdu ze Strykowa: 5:08, 10:46, 13:08.
Przybliżona orientacyjna długość trasy: 90 km.

Łączna przewidywana długość tras wynosi: 574 km.

4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tras i rozkładu jazdy w zależności od zgłaszanych potrzeb m.in. społeczności lokalnej. Ewentualne korekty w rozkładach jazdy zgłaszane przez Zamawiającego przy tej samej liczbie kursów i kilometrów nie będą powodowały zmiany kosztów związanych z funkcjonowaniem komunikacji.
5) Obsługa linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona co najmniej trzema busami, dwoma z co najmniej 23 miejscami siedzącymi (trasa nr ST-1 i ST-2) oraz jednym busem/autobusem z minimum 28 miejscami siedzącymi (trasa nr ST-3 i St-4). Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany busa na autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 35 osób w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na danej linii. Pojazdy skierowane do realizacji przedmiotowej usługi powinny spełniać poziom emisji spalin minimum EURO 5 – wszystkie trzy pojazdy.
6) Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez przewoźnika opłat od pasażerów za przejazdy na żadnej z tras wskazanych przez Zamawiającego w ramach przedmiotu zamówienia.
7) Przewóz osób będzie odbywał się środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób, odpowiadającymi wymaganym ze względu na rodzaj przewozu warunkom technicznym. Środki transportu, którymi będzie wykonywana usługa powinny być oznakowane w sposób widoczny dla pasażera, poprzez zamieszczenie herbu Strykowa oraz nazwy przewoźnika.
8) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi przewozowe zgodnie z wyznaczonymi liniami komunikacyjnymi i rozkładami jazdy, przy zachowaniu przepisów prawa o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 104 ze zm.), prawa przewozowego (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 8), a także innych przepisów prawa dotyczących operatorów i przewoźników.
9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w środkach transportu rozwiązań technicznych służących zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533751,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533751,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7320008194

7.3.3) Ulica: Strykowska

7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533751,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.