Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
- 2021/BZP 00035060/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070041 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 r. z podziałem na 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6767144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 r. z podziałem na 5 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39eed9e6-9e7c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001623/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Koszenie traw i chwastów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034272/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2512.51.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 881686,16 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 r. z podziałem na zadania:Zadanie 1. RDW w Białymstoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 156898,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 r. z podziałem na zadania:Zadanie 2. RDW w Łomży.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 233496,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 roku z podziałem na zadania:zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 169298,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 roku z podziałem na zadania:zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 133612,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2021 roku z podziałem na zadania:zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 188379,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160351,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208059,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160351,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budownictwa Wodnego i Melioracji „MELIOR” s. c. Mikołaj Andrejczuk, Mariusz Andrejczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 542-24-51-905
7.3.3) Ulica: Radzymińska 22/47
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-863
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160351,27
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221814,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241983,97
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221814,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J Anna Renata Jarocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 544-116-90-50
7.3.3) Ulica: Obrońców Warszawy 15
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe "MPO - J" Anna Renata Jarocka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221814,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143118,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163748,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143118,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Dla Rolnictwa – Rafał Niemira
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9481054527
7.3.3) Ulica: Kard. Stefana Wyszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Szulborze Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 07-324
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RAFAŁ I BEATA NIEMIRA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RAFAŁ I BEATA NIEMIRA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143118,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155945,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220244,70
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155945,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – USŁUGOWO – HANDLOWE MIROSŁAW PEŁSZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5461021818
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mońki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW PEŁSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW PEŁSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155945,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215014,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331834,54
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215014,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8461186863
7.3.3) Ulica: Giby 43
7.3.4) Miejscowość: Giby
7.3.5) Kod pocztowy: 16-506
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMKIEL RYSZARD
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMKIEL RYSZARD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215014,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W ŚNIADOWIE
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Świętojańskiej 22 w Białymstoku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
- Opracowanie dokumentacji projektowej klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach na potrzeby CUI w budynku przy ul. Warszawskiej 13 w Białymstoku na działce nr 358 w obrębie 17 .
- Cyfryzacja analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Dostawa produktów do receptury
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.