Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018465/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070036 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158194742
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb09b2ad-8657-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356666,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60621,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli.
2. Zakres objęty przedmiotowym zamówieniem obejmuje:
1.) Budowę przyłącza kablowego:
Budowę przyłącza kablowego energii elektrycznej należy wybudować w oparciu o art. 29a. ustawy Prawo Budowlane oraz wydane warunki przyłączenia nr 19-F5/UP/00223 z dnia 25.02.2020 r. Przyłączenie projektowanej szafy oświetlenia ulicznego do sieci elektroenergetycznej należy wykonać kablem typu YAKXS 4 x 35mm2 o długości ok. 12 m z istniejącego słupa nr 2. Projektowany kabel przyłącza należy wyprowadzić z zabudowanego rozłącznika bezpiecznikowego w skrzynce SSP-1 i doprowadzić do projektowanej szafki kablowo pomiarowej SO + ZKP-1.
W złączu kablowo pomiarowym ZKP-1 zainstalować zabezpieczenie przedlicznikowe typu S303 C10A w typowej obudowie przystosowanej do plombowania.
Projektowaną szafę oświetleniową “SO” w zegar astronomiczny CPA 4.3, rozłącznik do celów serwisowych, zabezpieczenie obwodów odpływowych, zgodnie z rys. nr 2 projektu wykonawczego.
2.) Budowa oświetlenia ulicznego.
Zakres przedmiotowego projektu obejmuje budowę ustawienie 5 szt. słupów przelotowych typu ŻN-10/200, 2 szt. słupów karańcowych typu E, 7 szt. słupów narożnych typu E. Na projektowanych słupach należy podwiesić przewód typu AsXSn 2x35mm2, zainstalować wysięgniki typu WO wraz z oprawami oświetleniowymi LED typu ANDROMEDA lub równoważnych o mocy 144 W i temp. 3500K.
Operatorem dystrybucyjnym przesyłającym energię elektryczną jest PGE Dystrybucja S.A., RE Stalowa Wola.
Ze względu na fakt, że ul. Czarnieckiego jest drogą w Zarządzie Dróg Powiatowych, przed rozpoczęciem robót należy opracować projekt bezpiecznej organizacji ruchu w trakcie prowadzenia robot budowlanych oraz uzyskać od zarządcy drogi protokolarne przejęcie placu budowy.
3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km.
5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
6. Z tytułu gwarancji i rękojmi Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dokonywania następujących czynności:
- wymiana skorodowanych elementów konstrukcyjnych słupów,
- wymiana uszkodzonych lub wypalonych zacisków, tabliczek zaciskowych itp.
- naprawa uszkodzonych kabli i przewodów w okresie gwarancji i rękojmi,
- naprawa lub wymiana opraw oświetleniowych oraz źródeł światła w okresie trwania gwarancji i rękojmi,
- naprawa lub wymiana uszkodzonej aparatury zabezpieczająco - sterującej w okresie trwania gwarancji i rękojmi.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38499,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63099,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38499,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych „EL-KAM” Kamil Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020132239
7.3.3) Ulica: Jezowe 690B
7.3.4) Miejscowość: Jezowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Elektrycznych "EL-KAM" Kamil Kowalski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Elektrycznych "EL-KAM" Kamil Kowalski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38499,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.