eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070020 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych
w Elblągu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 221 20 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych
w Elblągu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1db7b9c-c2a2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004700/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Koszenie terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna – art. 305 pkt. 2)
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W poprzednim postępowaniu ZP-6/DAO/2021 wpłynęła tylko jedna oferta na Część nr 1 zamówienia. Wykonawca złożył ofertę w pliku o nieprawidłowym rozszerzeniu, którego Zamawiający nie mógł odczytać. Ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) i 6) ustawy PZp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cb1124ca-a8b4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-9/DAO/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317922,06 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAZWA: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Punkt Obsługi Najemców Nr I znajdujący się przy ul. Jaśminowej 3-5-7 oraz Zespół Obiektów Handlowych znajdujący się przy ul. Płk. Dąbka 99B w Elblągu.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Punkt Obsługi Najemców Nr I znajdujący się przy ul. Jaśminowej 3-5-7 oraz Zespół Obiektów Handlowych znajdujący się przy ul. Płk. Dąbka 99B w Elblągu
Zakres zamówienia obejmuje:
1. trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego o łącznej powierzchni 154.723,00 m2,
2. koszenie traw do wysokości około 5 cm,
3. zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów, w tym zaparkowanych samochodów,
4. koszenie cykliczne odbywa się zgodnie z terminami określonymi w umowie stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 8 do ZAPROSZENIA,
5. uporządkowanie terenu i bieżący wywóz skoszonej trawy z terenów,
6. utylizacja skoszonej trawy.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 77.31.40.00-4
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30 września 2021r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 172670,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAZWA: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Punkt Obsługi Najemców Nr II znajdujący się przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Punkt Obsługi Najemców Nr II znajdujący się przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu
Zakres zamówienia obejmuje:
1. trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego o łącznej powierzchni 130.153,40 m2,
2. koszenie traw do wysokości około 5 cm,
3. zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów, w tym zaparkowanych samochodów,
4. koszenie cykliczne odbywa się zgodnie z terminami określonymi w umowie stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 8 do ZAPROSZENIA,
5. uporządkowanie terenu i bieżący wywóz skoszonej trawy z terenów,
6. utylizacja skoszonej trawy.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 77.31.40.00-4
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30 września 2021r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 130726,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155403,78

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165146,46

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155403,78

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KTM Garden Piotr Małysa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412159156

7.3.3) Ulica: Mysłaki 2/5

7.3.4) Miejscowość: Mysłaki

7.3.5) Kod pocztowy: 14-310

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"Ela" Elżbieta Małysa, Mysłaki 2/5, 14-310 Mysłaki - wywóz skoszonej trawy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155403,78

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130726,07

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134943,04

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130726,07

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KTM Garden Piotr Małysa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412159156

7.3.3) Ulica: Mysłaki 2/5

7.3.4) Miejscowość: Mysłaki

7.3.5) Kod pocztowy: 14-310

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"Ela" Elżbieta Małysa, Mysłaki 2/5, 14-310 Mysłaki - wywóz skoszonej trawy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130726,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30
2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.