eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Przedszkola nr 409 przy ul. Tołstoja 2



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Przedszkola nr 409 przy ul. Tołstoja 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Przedszkola nr 409 przy ul. Tołstoja 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73807b89-43be-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja Przedszkola Nr 409 ul.Tołstoja 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268745/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.43.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3268988,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja Przedszkola nr 409 przy ul. Tołstoja 2.
Planowane zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 30 września 2021 r. przez ZK ARCHITEKCI KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI (autor: mgr inż. Arch. Edyta Cieślińska) obejmuje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku Przedszkola nr 409 przy ul. L. Tołstoja 2 w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.

2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie zagospodarowania terenu: parking na 9 miejsc postojowych, przebudowa istniejącego zjazdu, budowa drogi pożarowej, przebudowa ciągów pieszych, budowa nowego ogrodzenia od strony północnej, zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej. Wyposażenie i nawierzchnie placu zabaw nie są objęte zakresem prac;
b) przebudowa budynku na kondygnacji „0” z wydzieleniem szatni, sali do zajęć ruchowych, pomieszczeń WC dla niepełnosprawnych i pomieszczeń administracyjnych. Przebudowa strefy wejściowej i zmywalni. Przedszkole korzysta z kuchni zlokalizowanej w bryle budynku szkoły (poza zakresem opracowania);
c) modernizacja budynku na kondygnacji „0”: termomodernizacja, wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych, wymiana posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, naprawa tynków, roboty malarskie, wymiana parapetów, osłon grzejnikowych, balustrad, itp. Elementów;
d) rozbudowa budynku o klatkę schodową, szyb windowy i powiększenie istniejących sali od strony południowej;
e) nadbudowa budynku o kondygnację „+1” w części południowo-zachodniej istniejącego budynku o ok. 190 m2.

3. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej zakres zamówienia obejmuje
w szczególności zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załączniki do SWZ
1) wykonanie kompletnego projektu budowlanego zawierającego:
a) projekt zagospodarowania terenu;
b) projekt architektoniczno – budowlany;
wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt należy przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz DWG;
2) wykonanie projektu technicznego w zakresie zgodnym z art. 34 ustawy Prawo budowlane z 7.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 i 2127.). Projekt należy przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz DWG;
3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie cyfrowej;
4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót;
5) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień.

4. Lokalizacja i parametry określające zakres robót:
Budynek Przedszkola nr 409 przy ul. Tołstoja zlokalizowany jest w Warszawie, w dzielnicy Bielany na działkach numer 2, 3, 5, 7, 158 w obrębie 7-08-05 oraz działce nr 40 i cz. działki nr 28 z obrębu 7-08-02.
Powyższe ustalenia wynikają z Decyzji Nr 22/L/2021 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 15.10.2021 r..
Teren przedsięwzięcia od strony zachodniej przylega pośrednio do ul. Tołstoja poprzez utwardzony plac betonowy pełniący funkcję gospodarczą, a wraz z istniejącym zjazdem stanowi dostęp Przedszkola do drogi publicznej (ul. Sokratesa). Od strony wschodniej zlokalizowane jest dojście do budynku ciągiem pieszo-jezdnym w formie sięgacza od ul. Szekspira , od strony południowej teren przylega do osiedlowych terenów rekreacyjnych, a od strony północnej na dz. nr 28 zlokalizowany jest żłobek. W otoczeniu występuje zabudowa wielorodzinna wysoka (11-13 kondygnacji nadziemnych do 40 m wysokości). Budynek przedszkola stanowi część zespołu budynków wraz ze szkołą i salą gimnastyczną. Przedszkole usytuowane jest w parterowym, niepodpiwniczonym budynku zintegrowanym z budynkiem szkoły i część funkcji przedszkolnych jest realizowanych w budynku szkoły. Do budynku przedszkola doprowadzona jest infrastruktura techniczna: przyłącze wodociągowe, kanalizacja sanitarna, przyłącze gazowe, przyłącze ciepłownicze, przyłącze energoelektryczne oraz przyłącze teletechniczne.
Aktualnie budynek przedszkola działa jako placówka z 6 oddziałami przedszkolnymi.
Obiekt w czasie remontu będzie wyłączony z użytkowania.

5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
W szczególności poprzez zmianę lokalizacji wejścia głównego do budynku przedszkola z dostosowaniem do potrzeb osób starszych, niepełnosprawnych, a w szczególności mających trudności w poruszaniu lub poruszających się na wózkach inwalidzkich dostosowana do zmian funkcjonalnych w budynku, poprzez lokalizację dźwigu osobowego zapewniającego dostęp na poziom istniejącego parteru i piętra w części nadbudowy. Wydzielenie dodatkowego pomieszczenia wc przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.

6. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty murarskie i tynkarskie;
c) roboty w zakresie pokrywania podłóg i ścian;
d) roboty w zakresie stolarki budowlanej;
e) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
f) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania;
g) roboty w zakresie instalowania wentylacji;
h) roboty malarskie;
i) roboty brukarskie i związane z wykonaniem podbudowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Program Funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 9 do SWZ;
b) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 9 do SWZ odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. załączniku, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.

9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 52 tygodni (tj. 364 dni) od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 10.12.2022 r., w tym przekazanie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) w projektowanych postanowieniach umowy powinno nastąpić w terminie 20 tygodni, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin przekazania ww. dokumentacji określony przez Zamawiającego w § 5 pkt 2), a termin ten stanowi przedmiot kryterium oceny ofert i może być przez Wykonawcę skrócony na zasadach określonych w Części V SWZ pkt 27.4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3729000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5298291,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3729000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HELSEN Łukasz Wasielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1181890497

7.3.3) Ulica: Krzyżówki 11B lok 74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-193

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3729000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.