eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu w 2024 roku".



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu w 2024 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632025580

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Św. Marcina 1

1.4.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.4.7.) Numer telefonu: 616511541

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.swarzedz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.swarzedz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


oczyszczanie miasta i gminy, dostawa wody i odprowadzanie ścieków, cmentarz

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069716

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00057855

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętów i zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w obrębie max 10 km od siedziby Zamawiającego - ul. Św. Marcina 1, 62-020 Swarzędz.
2. Maksymalne zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- olej napędowy w ilości 28 000 l
- benzyna bezołowiowa Pb95 3 500 l
Miejscem odbioru paliw (tankowania) będzie stacja paliw Wykonawcy.
3. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przemysłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
4. Zamówienie obejmować będzie zakup: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zakupionego paliw w stosunku do zapotrzebowania. Z tytułu zakupu mniejszej ilości paliw, niż wyżej wskazano, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
5. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
6. Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu karty umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliw. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy minimum 23 karty przypisane do poszczególnych pojazdów oraz zbiorników (kanistrów) Zamawiającego, wystawione na numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego lub zbiornik metalowy (kanister), z możliwością tankowania pojazdu lub zbiornika przypisanego do wskazanej karty. Wykaz pojazdów, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Wszelkie koszty manipulacyjne związane z wytworzeniem i dostarczeniem kart paliwowych-flotowych ponosi Wykonawca.
7. Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie najpóźniej niż w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy do dnia wydania kart.
8. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów lub wymiany floty albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych.
9. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.
10. W przypadku zakupu nowego samochodu Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkową kartę.
11. W przypadku zniszczenia, utraty lub kradzieży karty, Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkową kartę w terminie nie przekraczającym 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu.
12. W przypadku zniszczenia, utraty lub kradzieży karty identyfikacyjnej, Wykonawca dokona natychmiastowej blokady karty po zgłoszeniu przez Zamawiającego tego faktu. Zgłoszenia dokonać można bezpośrednio na stacji paliw Wykonawcy lub pod podanym numerem telefonu.
13. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa, ceny 1 litra, wartości zakupu. Zestawienie to będzie załączone do faktury.
14. Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu faktury VAT dwa razy w miesiącu za faktycznie zatankowaną benzynę bezołowiową oraz olej napędowy. Ustala się okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Faktury zawierać będą informacje wymienione w pkt.13.
15. Odległość do najbliższej stacji lub punktu sprzedaży paliw Wykonawcy nie może być większa niż 10 km licząc od siedziby Zamawiającego położonej w Swarzędzu przy
ul. św. Marcina 1.
16. Zakup paliwa dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszony o stały upust niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę.
17. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1314 ze zm.) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95;98) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe.
18. Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy dostawę minimum 3 500 litrów oleju napędowego i 1000 l benzyny bezołowiowej Pb95.

Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętów i zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w obrębie max 10 km od siedziby Zamawiającego - ul. Św. Marcina 1, 62-020 Swarzędz.
2. Maksymalne zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- olej napędowy w ilości 28 000 l
- benzyna bezołowiowa Pb95 3 500 l
Miejscem odbioru paliw (tankowania) będzie stacja paliw Wykonawcy.
3. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przemysłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
4. Zamówienie obejmować będzie zakup: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zakupionego paliw w stosunku do zapotrzebowania. Z tytułu zakupu mniejszej ilości paliw, niż wyżej wskazano, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
5. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
6. Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu karty umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliw. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy minimum 23 karty przypisane do poszczególnych pojazdów oraz zbiorników (kanistrów) Zamawiającego, wystawione na numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego lub zbiornik metalowy (kanister), z możliwością tankowania pojazdu lub zbiornika przypisanego do wskazanej karty. Wykaz pojazdów, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Wszelkie koszty manipulacyjne związane z wytworzeniem i dostarczeniem kart paliwowych-flotowych ponosi Wykonawca.
7. Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie najpóźniej niż w terminie 10 dni roboczych od daty złożenia wniosku do Wykonawcy o wydanie kart.
8. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów lub wymiany floty albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych.
9. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.
10. W przypadku zakupu nowego samochodu Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkową kartę.
11. W przypadku zniszczenia, utraty lub kradzieży karty, Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkową kartę w terminie nie przekraczającym 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku do Wykonawcy o wydanie karty.
12. W przypadku zniszczenia, utraty lub kradzieży karty identyfikacyjnej, Wykonawca dokona natychmiastowej blokady karty po zgłoszeniu przez Zamawiającego tego faktu. Zgłoszenia dokonać można bezpośrednio na stacji paliw Wykonawcy lub pod podanym numerem telefonu.
13. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa, ceny 1 litra, wartości zakupu. Zestawienie to będzie załączone do faktury.
14. Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu faktury VAT dwa razy w miesiącu za faktycznie zatankowaną benzynę bezołowiową oraz olej napędowy. Ustala się okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Faktury zawierać będą informacje wymienione w pkt.13.
15. Odległość do najbliższej stacji lub punktu sprzedaży paliw Wykonawcy nie może być większa niż 10 km licząc od siedziby Zamawiającego położonej w Swarzędzu przy
ul. św. Marcina 1.
16. Zakup paliwa dokonywany będzie po aktualnie obowiązującej cenie na danej stacji paliw Wykonawcy, pomniejszony o stały upust niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę.
17. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1314 ze zm.) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95;98) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe.
18. Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy dostawę minimum 3 500 litrów oleju napędowego i 1000 l benzyny bezołowiowej Pb95.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.