eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wraz z chodnikami, parkingami, placami oraz ścieżkami rowerowymi (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wraz z chodnikami, parkingami, placami oraz ścieżkami rowerowymi (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wraz z chodnikami, parkingami, placami oraz ścieżkami rowerowymi (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d130c3-986e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 - Prawo zamówień publicznych. tj. „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu pOdobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-df6c0d53-2a60-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wraz z chodnikami, parkingami, placami oraz ścieżkami rowerowymi w granicach administracyjnych miasta Zgierza w sezonie zimowym - 2021/2022 - zamówienie powtórzone do zamówienia :IR.271.19.2021 - część 1.
1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe utrzymanie dróg w okresie zimowym. Zamówienie polega w szczególności na: odśnieżaniu, usuwaniu błota pośniegowego, lodu, usuwaniu śliskości pasów jezdnych i chodników w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność
Gminy Miasto Zgierz, miejsc postojowych, parkingów w pasach drogowych dróg gminnychi wewnętrznych, przy uwzględnieniu nawierzchni wokół zdrojów ulicznych i wpustów deszczowych w granicach administracyjnych miasta Zgierza, strącaniu sopli z dachów budynków komunalnych,
ustawianiu i obsłudze koksowników, wywozie wraz z załadunkiem śniegu, lodu, błota pośniegowego z terenów wskazanych przez Zamawiającego, w miejsca przeznaczone na jego składowanie wskazane przez Zamawiającego. Wykaz miejsc wykonywania powyższych prac został określony w załącznikach REJON -1: nr 1, 2, 3, 4, 5 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania interwencyjnego usuwania śliskości i odśnieżania innych wskazanych przez Zamawiającego terenów znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta,
a nieuwzględnionych w wykazach stanowiących załączniki REJON-1 nr 1,2, 3, 4, 5 wg stawek określonych w formularzu cenowym.
3. Zamawiający ustala, że usuwanie śliskości polegać będzie na usuwaniu gołoledzi, lodowicy i zlodowaceń poprzez posypywanie piaskiem, mieszanką piaskowo - solną lub chlorkiem wapnia. Wybór materiału do posypywania Wykonawca uzależni od rodzaju nawierzchni drogi lub chodnika.
Zamawiający zaleca zastosowanie piasku na nawierzchniach wykonanych z kostki brukowej. Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość użytych materiałów do występujących warunków atmosferycznych w celu uzyskania skutecznego efektu, w tym zastosowanie mieszanki piaskowo-solnej
o właściwym stężeniu. W przypadku wykonywania prac na terenach objętych gwarancją należy wykonywać je zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 7 oraz wg standardów określonych w załączniku nr 6.
4. Zamawiający ustala, że odśnieżanie, usuwanie błota pośniegowego oraz lodu polegać będzie na zgarnianiu zalegającej warstwy na część przykrawężnikową jezdni i chodnika za pomocą pługów śnieżnych. Zgarnięta warstwa nie może tamować spływu wody do wpustów deszczowych oraz
przylegać do publicznych zdrojów ulicznych, których lokalizację określa załącznik nr 5 ( dla poszczególnych rejonów ) natomiast w miejscach oznaczonych poziomo lub / i pionowo przejść dla pieszych, zgarnięta warstwa winna być uprzątnięta na całej szerokości jezdni i dojścia do chodnika, aż do krawężnika. Obszar wokół zdrojów ulicznych oraz wpustów deszczowych winien być posypywany odpowiednim materiałem w celu zapobieżenia tworzeniu się warstwy poślizgowej na przylegającej do nich powierzchni.
5. W przypadku zmiany nawierzchni dróg, chodników, miejsc postojowych ujętych w załączniku REJON-1 nr 1, 2, 3, 4 Wykonawca ma obowiązek dostosować rodzaj używanego materiału do istniejącej nawierzchni.
6. Ustawienie i obsługa koksowników będzie się odbywać w przypadku spadku temperatury poniżej - 20 stopni Celsjusza oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych w załączniku REJON-1 nr 4 . Wykonawca winien dysponować minimum 16 szt. koksowników.
7. Usunięcie sopli z dachów budynków komunalnych i użyteczności publicznej będzie się odbywać na zgłoszenie Zamawiającego.
8. Wykonawca musi przedstawić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobę (osoby) wyznaczoną do porozumiewania się z Zamawiającym, znającą tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należeć będzie przekazywanie drogą elektroniczną lub telefonicznie
informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Urzędzie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp. Operatorzy nośników pod piaskarki, pługi winni znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadania, w każdych warunkach atmosferycznych.
9. Wykonawca samodzielnie podejmuje decyzję o konieczności podjęcia działań odśnieżania oraz przyjmuje zgłoszenia mieszkańców Miasta.
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dwa numery telefonu, w tym jeden komórkowy, przeznaczone wyłącznie do przyjmowania zgłoszeń i obsługi „Akcji zima". 11. Numery telefonów zostaną podane do publicznej wiadomości mieszkańcom. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stałego, całodobowego monitorowania stanu dróg i chodników, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 1 godziny od zaistnienia potrzeby uruchomienia „Akcji zima" wg standardów zimowego utrzymania dróg i chodników określonych w załączniku nr 6. 13. Wykonawca każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac oraz temperaturę,
odnotowując to w dzienniku „Akcji zima". Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zawiadomienia o rozpoczęciu/zakończeniu działań. W zawiadomieniu należy podać aktualną temperaturę powietrza oraz godzinę rozpoczęcia/zakończenia. Zawiadomienie należy złożyć drogą e-mailową na adresy: zimazgierz@umz.zgierz.pl, mczk@umz.zgierz.pl oraz
sm@umz.zgierz.pl; zawiadomienie o rozpoczęciu działań należy przesłać 30 minut przed ich rozpoczęciem, a informację o zakończeniu w ciągu 30 minut po wykonaniu prac. Zgłoszenie zakończenia robót winno dodatkowo określać rodzaj prowadzonych działań wraz z listą ulic objętych tymi działaniami.
Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do podjęcia akcji czynnej w zależności od istniejącej
sytuacji na drogach. Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane(nagrywane) przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 14. Wykonawca we własnym zakresie zapewni materiały, w tym piasek, mieszankę piaskowo - solną 15%, 30% i 50 % , sól oraz chlorek wapnia niezbędne do wykonania prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w ramach „Akcji zima" innych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska .
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu specjalistycznego koniecznego do należytego wykonywania prac w poszczególnych rejonach - ilość sprzętu REJON 1: w tym w szczególności: pługopiaskarka - 3 szt., koparka 1 szt., ładowarka 2 szt., ciągnik z pługiem skośnym - 2 szt.,
miniciągnik z pługiem skośnym 2 szt. oraz utrzymanie tego sprzętu w gotowości technicznej, przez okres objęty Umową bez dodatkowego wynagrodzenia. Sprzęt jw. winien być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie.16. Pługopiaskarki winny być wyposażone w system GPS z funkcją monitorowania przebiegu akcji przez Zamawiającego w czasie rzeczywistym. Zamawiający winien posiadać nieograniczony dostęp do wszystkich zapisów i wydruków.
17. Dopuszcza się zatrudnienie Podwykonawców za zgodą Zamawiającego.
18. W ramach wynagrodzenia, Wykonawca zapewnia załadunek piaskarek i pługopiaskarek. 19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe oraz inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi
przepisami wykonywania robót przy realizacji niniejszej umowy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 20. Wykonawca przez cały czas trwania Umowy winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 250.000,00 zł - dla REJON 1 w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie winno obejmować odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe mogące
powstać w trakcie wykonywania przedmiotu nin. umowy. Wykonawca zobowiązuje się do jej kontynuacji przez cały okres obowiązywania umowy.
21. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do uzupełniania kwoty ubezpieczenia do kwoty wskazanej w pkt. 20, w przypadku dokonania wypłat odszkodowań z zawartej umowy
ubezpieczenia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie uiszczenia opłat na kontynuację ubezpieczenia.
22. W przypadku jeśli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w pkt. 20, w imieniu i na rzecz Wykonawcy oraz potrącania kosztu tego ubezpieczenia z wynagrodzenia Wykonawcy.
23. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli w zakresie obowiązku o którym mowa w pkt. 20, a Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowne dokumenty oraz przedłożyć Zamawiającemu, przed podpisaniem
umowy, kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność przez upoważnione prawnie do tego osoby. 24. Ubezpieczeniu podlega w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe
w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę pracami, jak również w związku z niewykonaniem przez Wykonawcę prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia lub niewłaściwym ich wykonaniem.
25. W przypadku powstania szkody u pracowników Wykonawcy, Zamawiającego oraz osób trzecich, na skutek niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac objętych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te szkody.
(...)Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - REJON - 1 DLA TRYBU Z WOLNEJ RĘKI - Informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 327352,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wraz z chodnikami, parkingami, placami, oraz ścieżkami rowerowymi w granicach administracyjnych miasta Zgierza w sezonie zimowym - 2021/2022 - zamówienie powtórzone do zamówienia :IR.271.19.2021 - część 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe utrzymanie dróg w okresie zimowym. Zamówienie polega w szczególności na: odśnieżaniu, usuwaniu błota pośniegowego, lodu, usuwaniu śliskości pasów
jezdnych i chodników w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, miejsc postojowych, parkingów w pasach drogowych dróg gminnychi wewnętrznych, przy uwzględnieniu nawierzchni wokół zdrojów ulicznych i wpustów deszczowych
w granicach administracyjnych miasta Zgierza, strącaniu sopli z dachów budynków komunalnych, ustawianiu i obsłudze koksowników, wywozie wraz z załadunkiem śniegu, lodu, błota pośniegowego z terenów wskazanych przez Zamawiającego, w miejsca przeznaczone na jego składowanie wskazane
przez Zamawiającego. Wykaz miejsc wykonywania powyższych prac został określony w załącznikach REJON -2: nr 1, 2, 3, 4, 5 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania interwencyjnego usuwania śliskości i odśnieżania innych wskazanych przez Zamawiającego terenów znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta, a nieuwzględnionych w wykazach stanowiących załączniki REJON-2: nr 1, 2, 3, 4, 5 wg stawek określonych w formularzu cenowym.
3. Zamawiający ustala, że usuwanie śliskości polegać będzie na usuwaniu gołoledzi, lodowicy i zlodowaceń poprzez posypywanie piaskiem, mieszanką piaskowo - solną lub chlorkiem wapnia.Wybór materiału do posypywania Wykonawca uzależni od rodzaju nawierzchni drogi lub chodnika.
Zamawiający zaleca zastosowanie piasku na nawierzchniach wykonanych z kostki brukowej. Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość użytych materiałów do występujących warunków atmosferycznych w celu uzyskania skutecznego efektu, w tym zastosowanie mieszanki piaskowo-solnej
o właściwym stężeniu. 4. Zamawiający ustala, że odśnieżanie, usuwanie błota pośniegowego oraz lodu polegać będzie na zgarnianiu zalegającej warstwy na część przykrawężnikową jezdni i chodnika za pomocą pługów śnieżnych. Zgarnięta warstwa nie może tamować spływu wody do wpustów deszczowych oraz przylegać do publicznych zdrojów ulicznych, których lokalizację określa załącznik REJON-2 nr 5 natomiast w miejscach oznaczonych poziomo lub / i pionowo przejść dla pieszych, zgarnięta warstwa
winna być uprzątnięta na całej szerokości jezdni i dojścia do chodnika, aż do krawężnika. Obszar wokół zdrojów ulicznych oraz wpustów deszczowych winien być posypywany odpowiednim materiałem w celu zapobieżenia tworzeniu się warstwy poślizgowej na przylegającej do nich
powierzchni. 5. W przypadku zmiany nawierzchni dróg, chodników, miejsc postojowych ujętych w załączniku REJON-2 nr 1, 2, 3, 4 Wykonawca ma obowiązek dostosować rodzaj używanego materiału do istniejącej nawierzchni. 6. Ustawienie i obsługa koksowników będzie się odbywać w przypadku spadku temperatury poniżej - 20 stopni Celsjusza oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych
w załączniku REJON-2 nr 4 . Wykonawca winien dysponować minimum 8 szt. koksowników. 7. Usunięcie sopli z dachów budynków komunalnych i użyteczności publicznej będzie się odbywać na zgłoszenie Zamawiającego.
8. Wykonawca musi przedstawić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobę (osoby) wyznaczoną do porozumiewania się z Zamawiającym, znającą tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należeć będzie przekazywanie drogą elektroniczną lub telefonicznie
informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Urzędzie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp. Operatorzy nośników pod piaskarki, pługi winni znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadania, w każdych warunkach atmosferycznych.
9. Wykonawca samodzielnie podejmuje decyzję o konieczności podjęcia działań odśnieżania oraz przyjmuje zgłoszenia mieszkańców Miasta.
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dwa numery telefonu, w tym jeden komórkowy, przeznaczone wyłącznie do przyjmowania zgłoszeń i obsługi „Akcji zima". 11. Numery telefonów zostaną podane do publicznej wiadomości mieszkańcom. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stałego, całodobowego monitorowania stanu dróg i chodników, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 1 godziny od zaistnienia potrzeby uruchomienia „Akcji zima" wg standardów zimowego utrzymania dróg i chodników określonych w załączniku nr 6. 13. Wykonawca każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac oraz temperaturę,
odnotowując to w dzienniku „Akcji zima". Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zawiadomienia o rozpoczęciu/zakończeniu działań. W zawiadomieniu należy podać aktualną temperaturę powietrza oraz godzinę rozpoczęcia/zakończenia. Zawiadomienie należy złożyć
drogą e-mailową na adresy: zimazgierz@, umz.zgierz.pl, mczk@umz.zgierz.pl oraz sm@umz.zgierz.pl; zawiadomienie o rozpoczęciu działań należy przesłać 30 minut przed ich rozpoczęciem, a informację o zakończeniu w ciągu 30 minut po wykonaniu prac. Zgłoszenie zakończenia robót winno dodatkowo określać rodzaj prowadzonych działań wraz z listą ulic objętych tymi działaniami. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do podjęcia akcji czynnej w zależności od istniejącej sytuacji na drogach. Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane (nagrywane) przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 14. Wykonawca we własnym zakresie zapewni materiały, w tym piasek, mieszankę piaskowo - solną 15%, 30% i 50 % , sól oraz chlorek wapnia niezbędne do wykonania prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w ramach „Akcji zima" innych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska .
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu specjalistycznego koniecznego do należytego wykonywania prac w poszczególnych rejonach - ilość sprzętu REJON - 2: w tym w szczególności: pługopiaskarka - 2 szt., koparka 1 szt., ładowarka 2 szt., ciągnik z pługiem skośnym - 1 szt.,
miniciągnik z pługiem skośnym 2 szt. oraz utrzymanie tego sprzętu w gotowości technicznej, przez okres objęty Umową bez dodatkowego wynagrodzenia. Sprzęt jw. winien być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie. 16. Pługopiaskarki winny być wyposażone w system GPS z funkcją monitorowania przebiegu akcji przez
Zamawiającego w czasie rzeczywistym. Zamawiający winien posiadać nieograniczony dostęp do wszystkich zapisów i wydruków. 17. Dopuszcza się zatrudnienie Podwykonawców za zgodą Zamawiającego. 18. W ramach wynagrodzenia, Wykonawca zapewnia załadunek piaskarek i pługopiaskarek.
19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe oraz inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy realizacji niniejszej umowy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 20. Wykonawca przez cały czas trwania Umowy winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 150.000,00 zł - dla REJON - 2 w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie winno obejmować odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe mogące
powstać w trakcie wykonywania przedmiotu nin. umowy. Wykonawca zobowiązuje się do jej kontynuacji przez cały okres obowiązywania umowy.
21. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do uzupełniania kwoty ubezpieczenia do kwoty wskazanej w pkt. 20, w przypadku dokonania wypłat odszkodowań z zawartej umowy
ubezpieczenia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie uiszczenia opłat na kontynuację ubezpieczenia.
22. W przypadku jeśli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w pkt. 20, w imieniui na rzecz Wykonawcy oraz potrącania kosztu tego ubezpieczenia z wynagrodzenia Wykonawcy.
23. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli w zakresie obowiązku o którym mowa w pkt. 20, a Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowne dokumenty oraz przedłożyć Zamawiającemu, przed podpisaniem
umowy, kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność przez upoważnione prawnie do tego osoby. 24. Ubezpieczeniu podlega w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe
w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę pracami, jak również w związku z niewykonaniem przez Wykonawcę prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia lub niewłaściwym ich wykonaniem.
25. W przypadku powstania szkody u pracowników Wykonawcy, Zamawiającego oraz osób trzecich, na skutek
niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac objętych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te szkody. (...)Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - REJON - 2 DLA TRYBU Z WOLNEJ RĘKI - Informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 319356,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353776,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353776,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353776,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K2A Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 387843299

7.3.3) Ulica: Andrzeja Struga 13/21 lok. 202

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353776,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345023,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345023,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345023,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K2A Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 387843299

7.3.3) Ulica: Andrzeja Struga 13/21 lok. 202

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345023,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa postępowania:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wraz z chodnikami, parkingami, placami oraz ścieżkami rowerowymi w granicach administracyjnych miasta Zgierza w sezonie zimowym - 2021/2022 – zamówienie powtórzone do zamówienia: IR.271.19.2021.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.