Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00054673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00225066/01 - Wynik z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wielobranżowy nadzór inwestycyjny nad realizacją zad.inwest.pn. Budowa budynku szkoły w Parzniewie wraz z zagospod. terenu oraz pomoc obejmującą zarządzanie administracyjne, techniczne i finansowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grodziska 12
1.4.2.) Miejscowość: Brwinów
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.7.) Numer telefonu: 22 7382567
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069540
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00054673
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
4. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy pzp - zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
2) zmiana podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
3) zmiana podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę,
4) w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę,
5) przed rozstrzygnięciem przetargu na pełnienie funkcji inspektorów nadzoru nastąpi rozpoczęcie robót budowlanych, w ramach realizacji umowy na roboty budowlane, które mają być przedmiotem zlecenia usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawcy - Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy proporcjonalnie w stosunku do procentowego zaawansowania wartości robót, nad którymi nie był pełniony nadzór nad realizacją umowy na roboty budowlane;
6) zmiany (wydłużenia lub skrócenia) terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zmiany terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru,
- przedłużenia czynności odbiorowych robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru,
- konieczności wyłonienia nowego wykonawcy robót budowlanych,
- zmiany przepisów prawa, wydłużeniem procedur administracyjnych spowodowanym działaniami organów administracji państwowej i instytucji państwowych, jednostek wymienionych w Prawie Budowlanym, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
W takich przypadkach termin realizacji Umowy ulega przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
7) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1)Kodeksu Cywilnego,
8) jeżeli konieczność zmiany terminu realizacji umowy wynikła z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ,
9) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ,
10) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.
Po zmianie:
4. Zgodnie z art. 455 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy pzp - zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dn.10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dn. 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
2) zmiana podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
3) zmiana podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę,
4) w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę,
5) przed rozstrzygnięciem przetargu na pełnienie funkcji inspektorów nadzoru nastąpi rozpoczęcie robót budowlanych, w ramach realizacji umowy na roboty budowlane, które mają być przedmiotem zlecenia usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawcy - Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy proporcjonalnie w stosunku do procentowego zaawansowania wartości robót, nad którymi nie był pełniony nadzór nad realizacją umowy na roboty budowlane;
6) zmiany (wydłużenia lub skrócenia) terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zmiany terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru,
- przedłużenia czynności odbiorowych robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru,
- konieczności wyłonienia nowego wykonawcy robót budowlanych,
- zmiany przepisów prawa, wydłużeniem procedur administracyjnych spowodowanym działaniami organów administracji państwowej i instytucji państwowych, jednostek wymienionych w Prawie Budowlanym, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
W takich przypadkach termin realizacji Umowy ulega przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
6(1) zmiana wynagrodzenia w przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie o okres dłuższy niż 3 miesiące, w stosunku do ustalonego w § 2 ust.1;
7) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1)K. C.,
8) jeżeli konieczność zmiany terminu realizacji umowy wynikła z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ,
9) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ,
Pozostałe zmiany w SWZ.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej w Otrębusach - w formule zaprojektuj i buduj
- "Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody na dz. nr ew. 182/3 w Owczarni, Gmina Brwinów"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Brwinów z użyciem recyklera na powierzchni do 2439,0 m2.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Remont dróg wewnętrznych na terenie sołectwa Gierczyn
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 5D.
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i modernizację Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.