eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzgów › Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Rzgów w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069509 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Rzgów w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 500-lecia 22

1.5.2.) Miejscowość: Rzgów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 42 214-12-10

1.5.8.) Numer faksu: 0 42 214-12-07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@rzgow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rzgow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Rzgów w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f53cae-a0fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004376/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Rzgów w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036387/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271/7/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Guzewie (Guzew, ul. Edukacyjna 6, 95-030 Rzgów) oraz Szkoły Podstawowej w Kalinie (Tadzin 24, 95-030 Rzgów) we wszystkie dni nauki w roku szkolnym 2021/2022 oraz ich odwozu po zakończonych lekcjach zgodnie z rozkładem dowozów/odwozów przedstawionym przez Zamawiającego jako załącznik do umowy Nr 1.
Szacowana liczba dni dowozów w roku szkolnym 2021/2022 to 190 dni.

W Szkole Podstawowej w Guzewie usługa dowozu i odwozu około 75 dzieci będzie świadczona odpowiednio oznakowanym pojazdem samochodowym użyczonym przez Zamawiającego wyłącznie w celu świadczenia usługi objętej niniejszym postępowaniem. Koszty eksploatacyjne pojazdu ponosi Zamawiający. Pojazd będzie każdorazowo parkowany na placu przy Szkole Podstawowej w Guzewie, skąd rozpoczynać będzie się dowóz i odwóz dzieci. Koszty dojazdu kierowcy do Szkoły Podstawowej
w Guzewie obciążają Wykonawcę.
Dowozy realizowane będą na czterech trasach w godz. 7.15-8.30, a odwozy na tych trasach w godz. 13.15 – 13.55, 14.10-14.40, 15.00- 15.20 i godz. 15.40-16.20.
Szacowana dzienna liczba kilometrów w zakresie dowozu i odwozu w SP w Guzewie wynosi 100 km, co daje 19 000 km w okresie realizacji zamówienia.

W Szkole Podstawowej w Kalinie usługa dowozu i odwozu około 102 dzieci będzie świadczona odpowiednio oznakowanym pojazdem samochodowym o liczbie miejsc pasażerskich wystarczającej dla realizacji dowozu uczniów zapewnionym przez Wykonawcę. Dowóz może być realizowany jednym lub dwoma pojazdami np. dwoma autobusami lub autobusem i busem – pojazdami przeznaczonym do przewozu osób – zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami na łączną liczbę miejsc ok. 39 miejsc + kierowca (w tym jedno miejsce dla opiekuna dowozu).
Dowozy realizowane będą na dwóch trasach w godz. 6.55-8.00, a odwozy na tych trasach w godz. 12.55 – 14.15 i godz. 14.40-15.40.
Szacowana dzienna liczba kilometrów w zakresie dowozu i odwozu w SP w Kalinie wynosi 120 km, co daje 22 800 km w okresie realizacji zamówienia.

Realizacja dowozów i odwozów uczniów powinna być zapewniona na wskazany czas, taką liczbą pojazdów aby każde dziecko miało zapewnione miejsce siedzące z pasami oraz dodatkowo było jedno miejsce dla osoby nadzorującej dzieci (oprócz kierowcy), a w zakresie dowozu do szkoły podstawowej w Guzewie - pojazdem samochodowym użyczonym przez Wykonawcę;
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz zgodnie z rozkładem ustalonym przez Zamawiającego.

Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami – prawo jazdy kat. D uzyskanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (T.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110; zm.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2020 oraz z 2020 r. poz. 284, poz. 568, poz. 695, poz. 1087 i poz. 1517).

W razie awarii któregokolwiek pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pojazdu zastępczego, w czasie wskazanym w ofercie. W ofercie, w ramach prawa opcji, należy wycenić usługę podstawienia autobusu zastępczego na maksymalną liczbę 20 dni roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158349,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219544,78

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158349,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVELLER BUS Artur Pawełkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6571463179

7.3.3) Ulica: Wesoła 51

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-363

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158349,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.