Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037670/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069269 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu kriokomory do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu kriokomory do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-586d8342-a299-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037670/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (i montażu) kriokomory do Domu Zdrojowego w
Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis oraz sposób
realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, załącznik nr 2 oraz poniższy opis:a) demontaż
istniejącej kriokomory wraz z jej utylizacją b) dostawa i montaż nowej kriokomory wraz z
niezbędnymi obróbkami.c) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi kriokomory d)
wykonanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji (wartość przeglądów musi być
uwzględniona w cenie usługi)e) gwarancja – min. 24 miesiące f) UWAGA: Zamawiający wymaga
kriokomory minimum 6 osobowej.g) dostawa i montaż (w tym demontaż starej kriokomory) -
Dom Zdrojowy ul. Kolejowa 14, 58-310 Szczawno-Zdrój UWAGA – zamawiający starał się opisać
przedmiot zamówienia w sposób najbardziej zrozumiały dla Wykonawcy. Ewentualnie użyte
nazwy własne obrazują jedynie rozwiązania, wyznaczając przybliżone cechy elementów
wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają skład identyczne lub lepsze
parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166320,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166320,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166320,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAMI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7671701360
7.3.3) Ulica: PARUSZKA 48,
7.3.4) Miejscowość: PARUSZKA, Krajenka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166320,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-102021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.