Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069210 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego 78.2018
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 15 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bfee38fc-a419-11eb-911f-9ad5f74c2a251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego 78.20182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfee38fc-a419-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045641/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
a) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy i polega na powtórzeniu podobnych usług, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego, b) nie minął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, c) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, d) wartość zamówienia nie przekracza 100% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług. Ciąg dalszy uzasadnienia znajduje się w sekcji "Informacje dodatkowe".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168170,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, według wytycznych Gminy, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych:
1.1. Kampanii I (Kraków w formie),
1.2. Kampanii II (Budżet Obywatelski Miasta Krakowa).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79970000-4 - Usługi publikacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206849,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206849,10
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206849,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa DSK Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222637580
7.3.3) Ulica: ul. Bielawska 6 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGENCJA REKLAMOWA DSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"AGENCJA REKLAMOWA DSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206849,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-09SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych według wskazanych wytycznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych Gminy. Zamówienie podstawowe (nr postępowania: OR-10.271.78.2018) zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający na etapie procedury przetargowej przewidział możliwość skorzystania z udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Wartość obecnie realizowanego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 100% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług. Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Uwaga do sekcji 8.3.) ogłoszenia: Prawidłowy zapis winien brzmieć: "Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy do 9 listopada 2021 r., z zastrzeżeniem, że poszczególne kampanie będą realizowane w poniższych terminach: 2.1. Kampania I (Kraków w formie): od 16 maja do 31 sierpnia 2021 r. zgodnie z harmonogramem ekspozycji zawartym w załączniku nr 1 do umowy, 2.2. Kampania II (Budżet Obywatelski Miasta Krakowa): od 25 sierpnia do 15 października 2021 r. zgodnie z harmonogramem ekspozycji zawartym w załączniku nr 2 do umowy." 3. Wartości wskazane w pkt: 6.2.)-6.4.) oraz 8.2.) wyrażone są w PLN. 4. Prawidłowa nazwa zamówienia (sekcja 2.3.) brzmi: „Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.78.2018”.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa drogi gminnej ul. Czerwieńskiego w granicach istniejącego pasa drogowego w zakresie budowy zatoki postojowej oraz przebudowy drogi dla pieszych (...)
- ZP.28.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych i źródeł światła
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla budowy placu zabaw przy ul. Wawelskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług na telefonię stacjonarną i komórkową
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg, Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu i Kołobrzeskiego Instytutu Kultury i Promocji
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Usługa druku wielkoformatowego (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz plannerów na 2025 r.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.