eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Przebudowa parteru budynku Szkoły Podstawowej przy ul. 11 Listopada 5 w Ciechanowcu w celu dostosowania do możliwości utworzenia żłobka



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069111 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parteru budynku Szkoły Podstawowej przy ul. 11 Listopada 5 w Ciechanowcu w celu dostosowania do możliwości utworzenia żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862771145

1.5.8.) Numer faksu: 862771066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa parteru budynku Szkoły Podstawowej przy ul. 11 Listopada 5 w Ciechanowcu w celu dostosowania do możliwości utworzenia żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2fa20c1-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Uruchomienie i pierwsze wyposażenie żłobka miejskiego w Ciechanowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej na żłobek wraz z przebudową pomieszczeń oraz wykonanie elementów małej architektury zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną na terenie istniejącej szkoły (placu zabaw) na działce o nr ewid. 2928 położonej w Ciechanowcu przy ul. 11 Listopada 5. Projektowane elementy małej architektury przeznaczone będą dla dzieci żłobka. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje wykonanie:
• Robót ogólnobudowlanych, w tym m.in.:
Robót rozbiórkowych:
Należy częściowo powiększyć jeden istniejący otwór zewnętrzny w komunikacji, tak aby móc tam wstawić drzwi. Szerokość otworu pozostaje zmieniona, naproże wykonane na nowo. Należy zamurować jeden otwór okienny znajdujący się w komunikacji, a także powiększenie istniejących otworów drzwiowych i wykonać nowe nadproża. Rozebrać istniejące schody (zgodnie z załączonymi rysunkami). W wewnętrznych ścianach konstrukcyjnych, należy wykonać dwa otwory drzwiowe i nadproża – wg projektu konstrukcji, a także zamurować jeden otwór drzwiowy. Powiększyć istniejące otwory drzwiowe zgodnie z załączonymi rysunkami. Ściana parteru zewnętrzna istniejąca - ceglana gr. 63 cm na zaprawie cementowo – wapiennej klasy 5Mpa. Ściany działowe – istniejące murowane z cegły pełnej. Ściany istniejące podlegają jedynie ponownemu szpachlowaniu gładziami gipsowymi i malowaniu w celu odświeżenia.
Ścian działowych:
Projektuje się ściany działowe murowane z cegły ceramicznej pełnej gr. 12 cm (wg PN-74/B-12002) klasy 5Mpa na zaprawie cementowo - wapiennej klasy 3Mpa lub ściany działowe murowane z pustaka typu Porotherm gr. 12 cm (wg PN-74/B-12002) klasy 5Mpa na zaprawie cementowo - wapiennej klasy 3MPa do ścian akustycznych.
Nadproży i podciągów:
Nowe nadproże w projektowanych otworach drzwiowych oraz w powiększanych istniejących otworach drzwiowych – wg projektu konstrukcji.
Wentylacji grawitacyjnej:
W lokalu znajduje się istniejąca wentylacja grawitacyjna, jednak ze względu na nowy podział pomieszczeń lub zmianę przeznaczenia pomieszczeń istniejących należy istniejące kanały wentylacyjne odgruzować i udrożnić. Kominy powinny zostać sprawdzone przez kominiarza, a po wykonaniu przeglądu - kontroli przewodów kominowych powinien zostać sporządzony protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych. We wszystkich pomieszczeniach sanitarnych i gospodarczych należy zastosować drzwi z kratką nawiewną u dołu o wolnym przekroju 0,022 m2. W pomieszczeniach sal zajęć przeznaczonych na pobyt dzieci wymóg dostarczenia świeżego strumienia w przeliczeniu 15m3/h na osobę został spełniony.
Schodów zewnętrznych:
Roboty rozbiórkowe zewnętrzne – należy rozebrać istniejący bieg schodów zewnętrznych (od strony północno - wschodniej), a następnie wykonać dwa nowe biegi schodów w konstrukcji żelbetowej oraz stalowe. Schody żelbetowe obłożone gresem antypoślizgowym na klejach mrozoodpornych – zgodnie z załączonymi rysunkami.
• Elementów wykończeniowych, w tym m.in.:
Stolarka okienna i drzwiowa:
Stolarka okienna - PCV w kolorze białym, istniejąca.
Okna z drzwiami 2 - szybowe z szybą termoizolacyjną np.: typu thermofloat w zestawie i przestrzenią międzyszybową wypełnioną argonem, czterokomorowe lub pięciokomorowe profile, okna wyposażone w mikro wentylację. Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi max. U = 1,3 W/m2K. Okucia antywłamaniowe posiadające elementy ryglujące – wg rysunku wykazu stolarki okiennej.
Stolarka drzwiowa wewnętrzna okleinowana z ościeżnicą obejmującą i klamką z kluczykiem, w WC zamek typu łazienkowego. Drzwi do WC dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać wymagane atesty i odpowiadać obowiązującym normom. Drzwi powinny być wyposażone w okucia ze stali nierdzewnej, które są bardzo wytrzymałe. Preferowane drzwi z MDF lub HDF.
Parapety wewnętrzne do wymiany na nowe z laminowanego MDF.
Wszystkie drzwi wewnętrzne do wymiany.
Posadzki:
W salach zajęć, w jadalni, w szatni oraz komunikacji wykładzina PCV, z zawinięciem na ściany na wysokość 10 cm. Terakota i gres – wg. wykazu pomieszczeń. Podłogi z płytek gresowych wykończyć cokolikami wysokości min. 10 cm. Schody wyłożone płytkami gresowymi antypoślizgowymi na klejach mrozoodpornych.
Ściany:
Wykończenie ścian pomieszczeń tynki cementowo – wapienne, wygładzone gładzią gipsową i malowane farbami. Ściany tynkowane, szpachlowane i malowane farbami w kolorach dobieranych indywidualnie do wystroju wnętrz. W pomieszczeniach łazienek ściany obłożone glazurą do wysokości min. 2 m.
Sufity:
W pomieszczeniach sanitarnych sufity podwieszane. Istniejące sufity w pozostałych pomieszczeniach wyrównać tynkiem cementowo - wapiennym kat. I, malować farbami na biało.
Elewacja:
Po wyburzeniu zaprojektowanych otworów drzwiowych zakłada się wykończenie glefów tynkiem sylikonowym w kolorze dopasowanym do istniejącego na elewacji i zastosowanie listw krawędziowych na wykonanych krawędziach. Należy uzupełnić powstałe ubytki w ścianach elewacji i ociepleniu ścian zewnętrznych. Istniejące wykończenie pozostaje bez zmian, nie planuje się naruszania istniejącego wyglądu elewacji.
• Elementów małej architektury (plac zabaw):
Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz załączonymi rysunkami wg zaleceń producenta. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi.
Zestaw urządzeń dla dzieci na potrzeby żłobka:
- zestaw drewniany z drążkami MINI,
- zjeżdżalnia w kształcie zwierzaka,
- sprężynowce (pies),
- piaskownica – 4 boczna z zadaszeniem,
- domek z gankiem,
- sprężynowiec (samochodzik);
• Instalacji elektrycznych i oświetlenia:
Zasilanie budynku pozostaje istniejące w ramach istniejącego przydziału mocy. Opracowanie zakłada jedynie wykonanie nowej rozdzielnicy lokalnej zasilającej cześć szkoły podlegającej zmianie sposobu użytkowania na żłobek.
Zakres robót obejmuje: demontaż istniejących instalacji elektrycznych, wykonanie rozdzielnic elektrycznych, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, wykonanie instalacji siłowej, wykonanie połączeń głównych i wyrównawczych, wykonanie instalacji uziemienia;
• Instalacji wodno-kanalizacyjnych. Zakres robót obejmuje następujące instalacje: wewnętrzna instalacja wody zimnej, wewnętrzna instalacja wody ciepłej, wewnętrzna instalacja wodociągowa przeciwpożarowa, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej,
4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5) Przedmiarach robót (które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać).
3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania przebudowy parteru budynku Szkoły Podstawowej w Ciechanowcu w celu dostosowania do możliwości utworzenia żłobka powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWOiR, stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1213236,31

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377406,85

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1213236,31

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JAN" Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Jabłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221184893

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Bryki 28a

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1213236,31

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31
2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.