eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wyjazdowe warsztaty integracyjne dla m³odzie¿y - uczestników projektu "M³odzi gotowi na przysz³o¶æ"



Og³oszenie z dnia 2023-01-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wyjazdowe warsztaty integracyjne dla m³odzie¿y – uczestników projektu „M³odzi gotowi na przysz³o¶æ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Paw³a II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779268

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 452 75 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stecel@pcpr.powiat-zielonogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zielonagora.naszepcpr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyjazdowe warsztaty integracyjne dla m³odzie¿y – uczestników projektu „M³odzi gotowi na przysz³o¶æ”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc818459-9e47-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00068947

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063228/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Wyjazdowe warsztaty integracyjne dla m³odzie¿y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „M³odzi gotowi na przysz³o¶æ” – wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, O¶ Priorytetowa 7. Równowaga spo³eczna, Dzia³anie 7.5. Us³ugi spo³eczne

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc818459-9e47-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc818459-9e47-11ed-9236-36fed59ea7dd
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-cc818459-9e47-11ed-9236-36fed59ea7dd
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452 - zwany dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych).
2.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12.04.2012 r. w spr. Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U z 2017 r., poz. 2242 zwanego dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± pzp lub Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Pozosta³e informacje dostêpne s± w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): nformacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Paw³a II w Zielonej Górze, maj±cy siedzibê przy ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra,
- z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê wysy³aj±c wiadomo¶æ na adres poczty elektronicznej:
sekretariat@pcpr.powiat-zielonogorski.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w og³oszeniu,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.)
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz na czas kontroli i archiwizacji,
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO,
- Pan/Pani wype³nia obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³/a w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CPR.IX.3231.1.2023.ASte

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 39270,04 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie wyjazdowych warsztatów integracyjnych dla m³odzie¿y: 25 osób - m³odzie¿ z pieczy zastêpczej w wieku 14-22 lat i ich otoczenie (rówie¶nicy) oraz 3 pracowników PCPR sprawuj±cych nadzór nad organizacj± warsztatów.
Razem 28 osób. Wyjazdowe warsztaty integracyjne dla m³odzie¿y obejmuj± wyjazd do Poznania celem zapoznania m³odzie¿y ze stolic± s±siedniego województwa wielkopolskiego.
2. Uczestnikami warsztatów bêd± uczestnicy projektu „M³odzi gotowi na przysz³o¶æ” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Paw³a II w Zielonej Górze.
3. Wyjazd 3 dniowy weekendowy (pi±tek, sobota, niedziela) - 2 noclegi w okresie od 21 kwietnia 2023 r. do 23 kwietnia 2023 r.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby o¶rodek/hotel, w którym zostan± zorganizowane warsztaty wyjazdowe by³ po³o¿ony w Poznaniu, w województwie wielkopolskim.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia reguluj± zapisy projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63515000-2 - Us³ugi podró¿ne

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

55100000-1 - Us³ugi hotelarskie

55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-21 do 2023-04-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Punktacja bêdzie obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± koñcow± ocenê oferty –najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4. Maksymalnie oferta mo¿e uzyskaæ 100 pkt – za oba kryteria oceny ofert.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:

1) Cena(C) – 60%

Zamawiaj±cy przyzna 60 punktów ofercie o najni¿szej cenie, ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
C = (C min / C o ) x 60 pkt
gdzie:
C min- najni¿sza cena brutto z ocenianych ofert (z³)
C o – cena brutto oferty badanej (z³)
Cenê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym oraz w formularzu informacji dodatkowych.
Ocenie podlegaæ bêdzie cena brutto za ca³y opis przedmiotu zamówienia, za wszystkie osoby.

Maksymalnie za to kryterium Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ 60 pkt.

2) Termin p³atno¶ci faktury 40%
14 dni od dnia dorêczenia faktury zamawiaj±cemu – 0 pkt
21 dni od dnia dorêczenia faktury zamawiaj±cemu – 20 pkt
30 dni od dnia dorêczenia faktury zamawiaj±cemu – 40 pkt.

Termin p³atno¶ci faktury nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym oraz w formularzu informacji dodatkowych.
Maksymalnie za to kryterium Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
NIE DOTYCZY
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
posiadaj± wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych prowadzanego przez w³a¶ciwego Marsza³ka Województwa, zgodnie z ustaw± z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 511 z pó¼n. zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
NIE DOTYCZY
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
1. Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 4 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie nastêpuj±ce us³ugi:
Dwa (2) wyjazdy/warsztaty/szkolenia/obozy szkoleniowe, o tre¶ci edukacyjno-integracyjnej dla dzieci i m³odzie¿y na kwotê min. 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych) brutto ka¿dy wyjazd.
Zamawiaj±cy dokona wstêpnej oceny spe³nienia ww. warunku na podstawie tre¶ci o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 1 do formularza oferty.
2. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli do realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisko trenerów prowadz±cych warsztaty z m³odzie¿±, skieruje 2 osoby spe³niaj±ce ni¿ej wymienione wymagania:
1) ukoñczone studia wy¿sze magisterskie na jednym z kierunków: psychologia/psychoterapia/terapia/pedagogika/ nauki o rodzinie/praca socjalna,
2) posiadanie odpowiednich kwalifikacji oraz wiedzy merytorycznej w zakresie pracy z m³odzie¿±.
Zamawiaj±cy dokona wstêpnej oceny spe³nienia ww. warunku na podstawie tre¶ci o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 1 do formularza oferty.

Przed nawi±zaniem z osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej dzia³alno¶ci zwi±zanej z wychowaniem, edukacj±, wypoczynkiem, leczeniem ma³oletnich lub z opiek± nad nimi, Wykonawca jest obowi±zany do uzyskania informacji, czy dane tej osoby s± zamieszczone w Rejestrze z dostêpem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Pañstwowa Komisja do spraw wyja¶niania przypadków, czynno¶ci skierowanych przeciwko wolno¶ci seksualnej i obyczajno¶ci wobec ma³oletniego poni¿ej lat 15 wyda³a postanowienie o wpisie w Rejestrze, stosownie do art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 31).

Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Wykonawca bêd±cy personelem projektu ma obowi±zek uwzglêdniæ nastêpuj±ce warunki:
1) wskazana osoba samozatrudniona i ewentualne osoby wspó³pracuj±ce w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 pa¼dziernika 1998 r. o systemie ubezpieczeñ spo³ecznych (Dz. U. z 2022, poz. 1009 z pó¼n. zm.), nie jest/s± zatrudniona/e w ramach stosunku pracy w instytucjach uczestnicz±cych w realizacji Programów Operacyjnych (Instytucje Zarz±dzaj±ce, Instytucje Po¶rednicz±ce), chyba, ¿e nie zachodzi konflikt interesów oraz podwójne finansowanie wynagrodzenia takiej osoby;
2) ³±czne zaanga¿owanie zawodowe personelu projektu, niezale¿nie od formy zaanga¿owania, w realizacjê wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz dzia³añ finansowanych z innych ¼róde³, w tym ¶rodków w³asnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesiêcznie. Do ww. limitu wlicza siê okres urlopu wypoczynkowego oraz czas niezdolno¶ci do pracy wskutek choroby.

Do z³o¿enia:
1) wpisu do ww. rejestru podmiotów (pkt XIII, ppkt 1 lit. b),
2) o¶wiadczenia „Wykaz us³ug” (wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie us³ug),
3) o¶wiadczenia „Wykaz osób” (wraz z wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego).
zostanie wezwany wy³±cznie wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona. Ocena nast±pi wg formu³y spe³nia/nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych o¶wiadczeñ musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e wykonawca spe³ni³ warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
4. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo zgodnie ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z pó¼n. zm.) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1b jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie zdolno¶ci zawodowej okre¶lonej w pkt. 1d w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tzn. w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy mog± spe³niaæ warunki ³±cznie.
7. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia oraz personelu skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
8. Wykonawca mo¿e powierzyæ realizacjê przedmiotu zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji wskazuje w Formularzu oferty, je¶li jest to wiadome, czê¶ci zamówienia, któr± ten wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, a tak¿e imiona i nazwiska albo nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. Pozosta³e regulacje dotycz±ce podwykonawców zawarte s± w ustawie pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu sk³adania dokumentów podmiotowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu oraz spe³niania warunków udzia³u zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które s± sk³adane wraz z ofert±:
1)aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w pkt XII oraz pkt XIII SWZ wg za³±cznika nr 1 do formularza oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, ww. o¶wiad. sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêp. w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêp.
2)w przypadku, o którym mowa w pkt XIII ppkt 3, 5, 6 i 7 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zam. do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia - za³±cznik nr 3 do formularza oferty.
4.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wraz z o¶wiad., o którym mowa w pkt XIV ppkt 3 ppkt 1), przedstawia tak¿e o¶wiad. podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy.
Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 2 do formularza oferty.
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia:
1)dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych prowadzonego przez w³a¶ciwego Marsza³ka Województwa, zgodnie z ustaw± z dnia
24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 511 z pó¼n. zm.).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
9.W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1)wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Ze wzglêdu na ograniczenie liczby znaków mo¿liwych do wpisania w przedmiotowym polu, pozosta³e informacje zawarte s± w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2. Oferta w terminie sk³adania winna zawieraæ:
1) wype³niony formularz oferty, zgodnie ze wzorem udostêpnionym na Platformie e-Zamówienia;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2);
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do formularza oferty. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt XIV ppkt 3 ppkt 1), przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) wype³niony za³±cznik nr 4 do formularza oferty - FORMULARZ INFORMACJ DODATKOWYCH. Niez³o¿enie wraz z ofert± wype³nionego formularza informacji dodatkowych bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.
6) podmiotowe ¶rodki dowodowe:
6.1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do formularza oferty. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
6.2) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do formularza oferty. Ww. dokument sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia oraz wykonawcy prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
4. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo zgodnie ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z pó¼n. zm.) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1b jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji
te uprawnienia s± wymagane.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie zdolno¶ci zawodowej okre¶lonej w pkt. 1d w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tzn. w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy mog± spe³niaæ warunki ³±cznie.
7. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia oraz personelu skierowanego
do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi,
do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
8. Wykonawca mo¿e powierzyæ realizacjê przedmiotu zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji wskazuje w Formularzu oferty, je¶li jest to wiadome, czê¶ci zamówienia, któr± ten wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, a tak¿e imiona i nazwiska albo nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. Pozosta³e regulacje dotycz±ce podwykonawców zawarte s± w ustawie pzp.
Pozosta³e informacje w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zosta³y przewidziane we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w przypadku, gdy:
1) nast±pi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosuj± wskazan± w umowie stawkê podatku VAT do obowi±zuj±cych przepisów prawa i odpowiednio podwy¿sz± lub obni¿± wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje sta³a;
2) wyst±pi konieczno¶æ zmiany w zasadach rozliczenia finansowego, okre¶lonych w umowie;
3) wyst±pi konieczno¶æ zmiany terminu p³atno¶ci faktury okre¶lonej w umowie lub ofercie wykonawcy;
4) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (wymagana pisemna zgoda Zamawiaj±cego). W przypadku zmiany osób, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowane osoby spe³niaj± wymagania opisane w og³oszeniu o zamówieniu oraz w dokumentach zamówienia oraz posiadaj± minimalne lub wy¿sze kwalifikacje oraz do¶wiadczenie zawodowe, jak osoba wskazana na etapie z³o¿enia oferty;
5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zaproponowanego przez Wykonawcê hotelu. Zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego. Nowy hotel musi spe³niaæ wymagania zawarte w og³oszeniu o zamówieniu i w dokumentach zamówienia;
6) Zamawiaj±cy dopuszcza w wyj±tkowych sytuacjach uzasadnion± zmianê zaproponowanej przez Wykonawcê daty wyjazdu (weekendu). Zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego;
7) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu, jednak nie wiêcej ni¿ o 10 % ogólnej liczby uczestników. Rozliczenie z wykonawc± nast±pi wg zasad okre¶lonych w §3 umowy.
8) W przypadku rezygnacji uczestnika projektu z wyjazdu, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzia³u innego uczestnika projektu w wyje¼dzie. W miejsce rezygnuj±cego uczestnika wyjazdu zostanie wyznaczony inny uczestnik projektu z terenu powiatu zielonogórskiego;
9) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych us³ug od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
10) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ;
b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
11) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca:
a) na podstawie postanowieñ umownych,
b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców;
12) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne,
13) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi.
3. Wykonawca wnioskuj±cy o zmianê umowy, przedk³ada Zamawiaj±cemu pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy.
4. Inicjatorem zmian w umowie mog± byæ obie strony umowy, z tym, ¿e ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu nale¿y do Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Sposób obliczenia ceny:
1. Cena oferty zostanie wyliczona oraz podana przez Wykonawcê na formularzu informacji dodatkowych bêd±cym za³±cznikiem nr 4 do formularza oferty. Niez³o¿enie wraz z ofert± wype³nionego formularza informacji dodatkowych bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie rycza³towe.
3. £±czna cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy okre¶lonym w niniejszej SWZ.
4. Ceny musz± byæ podane i wyliczone w zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokr±glenia – poni¿ej 5 nale¿y koñcówkê pomin±æ, powy¿ej i równe 5 nale¿y zaokr±gliæ w górê).
5. Cena oferty winna byæ wyra¿ona w PLN (z³otych polskich).
6. Je¿eli w postêpowaniu z³o¿ona bêdzie oferta, której wybór prowadzi³by do powstania
u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku z ustaw± z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z pó¼n. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ. W takim przypadku Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, jest zobligowany poinformowaæ zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do jego powstania, oraz wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym Zamawiaj±cego,
bez kwoty podatku, a tak¿e wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ z wykonawc± w walucie innej ni¿ PLN.

Pozosta³e postanowienia:
1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci z uwagi na to, ¿e podzia³ jest nieuzasadniony technicznie, organizacyjnie i ekonomicznie z uwagi na rodzaj i zakres us³ug objêtych zamówieniem tzn.:
- podzia³ zamówienia na czê¶ci wygeneruje wiêksze koszty - Wykonawca ka¿dej odrêbnej us³ugi wchodz±cej w sk³ad zmówienia organizuje swoje zaplecze, pracowników, zasoby itp. Ka¿dy z wykonawców dolicza do oferty równie¿ swój zysk. Nabywanie poszczególnych us³ug od ró¿nych wykonawców mo¿e mieæ wp³yw na zwiêkszenie kosztów zamawiaj±cego, poniewa¿ konieczna bêdzie zap³ata za ka¿d± z us³ug odrêbnie, innemu wykonawcy, a co za tym idzie zap³ata za wliczony w ofercie zysk ka¿dego wykonawcy. Przedmiotowa okoliczno¶æ mo¿e mieæ znacz±cy wp³yw na wysoko¶æ wydatków zamawiaj±cego.
- istnieje wiêksza szansa na uzyskanie korzystniejszej ceny od jednego wykonawcy – organizatora wyjazdu, co daje oszczêdno¶æ w wydatkowaniu ¶rodków publicznych. Organizatorzy podobnych wyjazdów maj± wypracowane korzystne rabaty/oferty z podmiotami z którymi wspó³pracuj±, co mo¿e mieæ wp³yw na wysoko¶æ zaoferowanej ceny.
- podzia³ móg³by spowodowaæ nadmierne problemy logistyczne oraz organizacyjne – opó¼nienie jednego wykonawcy mia³oby wp³yw na us³ugi kolejnego wykonawcy. Ka¿dy Wykonawca realizuj±cy swoje, odrêbne zamówienia mo¿e powodowaæ potencjalny problem synchronizacji czasu czy terminowo¶ci wykonania, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
- potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
- zamawiaj±cy przez brak podzia³u zamówienia na czê¶ci uzyskuje korzy¶æ ekonomiczn±, jako¶ciow± organizacyjn± oraz terminow±.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.