eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Słupcy i Sądu Rejonowego w Kole



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068720 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Słupcy i Sądu Rejonowego w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632464590

1.5.8.) Numer faksu: 632426569

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Słupcy i Sądu Rejonowego w Kole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b0170d-96c6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007842/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Słupcy i Sądu Rejonowego w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.26-65/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324987,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Słupcy i Sądu Rejonowego w Kole (zwanych dalej również jednostkami) oraz odbiór od jednostek kaset/pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych (kod odpadu 160214).
2. Kod CPV
30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 Toner do fotokopiarek
30192113-6 Wkłady drukujące
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych (tj. wcześniej nie eksploatowanych, nie przerabianych, w których pojemniki nie były czyszczone i ponownie napełniane czy uzupełniane) i oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów urządzeń, do których są one przeznaczone.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Przez materiał/produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest dostarczony, co oznacza, że równoważne kasety z tonerem, pojemniki z tuszem, bębny lub taśmy barwiące nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość druku, temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia) w stosunku do produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego), pochodzącego od producenta. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
5. Materiały, o których mowa powyżej będą dalej łącznie zwane „materiałami eksploatacyjnymi” lub „produktami”.
6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego na potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z wymaganiami dotyczącymi parametrów technicznych. Może to nastąpić poprzez wskazanie ogólnodostępnych dokumentów (np. publikowanych na stronach internetowych producenta produktu, w specyfikacji technicznej produktu, jego karcie katalogowej, na oryginalnym opakowaniu) lub załączenie folderów, katalogów, ulotek lub innych dokumentów z których wynika, że produkt jest kompatybilny z urządzeniem (zgodnie z ust. 4 powyżej), do którego ma być zastosowany, a w przypadku braku możliwości załączenia lub wskazania takich dokumentów, oświadczenia producenta produktu o spełnianiu wymagań producenta urządzenia lub o kompatybilności produktu z urządzeniem, do którego dany materiał eksploatacyjny ma być zastosowany.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SWZ będącym jednocześnie wykazem ilościowo - wartościowym.
8. Zamawiający zaleca, aby do urządzeń wskazanych w wykazie ilościowo wartościowym (pozycje oznaczone kolorem niebieskim) dostarczone były materiały oryginalne producenta sprzętu lub przez producenta zalecane.
9. Wykaz ilościowo-wartościowy materiałów eksploatacyjnych, będący również załącznikiem nr 2 do projektu umowy przedstawia ilości materiałów oraz docelowe miejsce dostarczenia, a także wskazuje, w przypadku jakich urządzeń zalecane jest dostarczenie materiałów oryginalnych producenta sprzętu.
10. Materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy będą zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży na rynek polski. Oznacza to, że będą posiadały stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
11. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego i należyte bezpieczeństwo oraz, że posiadać będą właściwe opakowanie i oznakowanie. Muszą być dostarczone w fabrycznie zamkniętych opakowaniach, zabezpieczonych przed przypadkowym otwarciem. Dostarczone materiały eksploatacyjne będą posiadać na opakowaniach zewnętrznych oznaczenie producenta, nazwę (typ, symbol) materiału.
12. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty uprawnień wynikających z gwarancji producenta urządzenia, do którego są one przeznaczone i w którym zostaną zastosowane. W przypadku uszkodzenia urządzenia drukującego, wynikającego z zastosowania produktu nie spełniającego gwarancji, o której mowa w pkt 11, Wykonawca poniesie koszty wydania opinii/ekspertyzy oraz naprawy lub wymiany urządzenia na nowe.
13. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały są zgodne z właściwą poniższą normą:
a) ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
c) ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712 - normy pomiarów wydajności wkładów atramentowych.
14. Zamawiający informuje, że przy dostawie materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zakres opcji obejmuje prawo do zmniejszenia ilości dostarczanych produktów względem ilości wskazanych w załączniku nr 2 – wykazie ilościowo wartościowym. Zamawiający oświadcza, że w ramach niniejszego zamówienia wykorzysta na zakup materiałów eksploatacyjnych minimum 60 % wartości zamówienia. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
15. Minimalna wartość jednorazowego zamówienia będzie wynosić 500,00 zł brutto zgodnie
z ofertą Wykonawcy, a zamówienia będą składane nie częściej niż raz na 15 dni (dla każdej jednostki liczone odrębnie).
16. Podstawą dostawy będzie zamówienie sporządzone przez Zamawiającego, przekazane pocztą elektroniczną.
17. Zamawianą partię materiałów eksploatacyjnych Wykonawca dostarczy do wskazanej w zamówieniu jednostki, w terminie maksymalnie 5 dni od daty otrzymania zamówienia.
18. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony w godzinach 8.30-15.00.
19. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przekazanego drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania ilości zużytych materiałów eksploatacyjnych równej ilości zamówionej przez jednostki w trakcie obowiązywania umowy co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich zużytych materiałów, które zostały przez niego wcześniej dostarczone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30192113-6 - Wkłady drukujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97890,78

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273545,85

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97890,78

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blackline s.c. Helena Pinkowska, Paweł Pinkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513180299

7.3.3) Ulica: Chmielewskiego 20c

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-028

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97890,78

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.