eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068531 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gminagrodek.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76216554-7e77-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005038/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Gródek nad Dunajcem” realizowany w ramach RPO Województwa Małopolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014676/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – sprzęt komputerowy, wg zestawienia:
1. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Gródku nad Dunajcem:
1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 1
2) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 9
3) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 9
4) Komputer z oprogramowaniem - szt. 16
5) Oprogramowanie biurowe - szt. 1
6) Oprogramowanie wspierające komunikację + tablet + wzmocnione etui - szt. 1
2. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Podolu-Górowej:
7) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 8
8) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 2
9) Laptop z oprogramowaniem - szt. 9
10) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 1
11) Listwa zasilająca - szt. 9
3. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Jelnej:
12) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 6
13) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe - szt. 1
14) Tablet - szt.1
15) Elektroniczny nośnik pamięci przeznaczony do stosowania z telefonami i tabletami - szt.1
16) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt.3
17) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1
4. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Lipiu:
18) Serwer - szt.1
19) Dysk SSD 1TB do macierzy - szt.2
20) Licencja serwerowa - szt. 1
21) Licencje dostępowe do serwera - szt.16
22) Komputery - szt. 16
23) Monitory - szt. 16
24) Oprogramowanie biurowe - szt. 16
25) Oprogramowanie do ochrony przed niepożądanymi treściami z internetu - szt. 1
26) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 1
27) Przygotowanie serwera i uruchomienie pracowni - szt. 1
28) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 1
29) Nośnik pamięci - szt. 6
5. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Przydonicy:
30) Serwer - szt.1
31) Dyski do macierzy RAID serwera - szt. 2
32) Licencja serwerowa - szt. 1
33) Licencje dostępowe do serwera - szt. 16
34) Komputery - szt. 16
35) Monitory - szt. 16
36) Oprogramowanie biurowe - szt. 16
37) Oprogramowanie do ochrony przed niepożądanymi treściami z internetu - szt.1
38) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 1
39) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt.1
40) Laptop z oprogramowaniem - szt. 3
6. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rożnowie:
41) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 12
42) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt.1
43) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 1
44) Ploter - szt.1
45) Drukarka 3D - szt.1
46) Urządzenie wielofunkcyjne - szt.1
47) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1
48) Tablet - szt. 8
49) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 5
50) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3a i 3b do niniejszej SWZ - Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu oraz CPU i GPU Benchmark.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

30234200-0 - Dyski optyczne

30234600-4 - Pamięć flash

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 318314,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – sprzęt multimedialny, wg zestawienia:
1. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Podolu-Górowej:
1) Monitor interaktywny - szt. 1
2) Aparat fotograficzny - szt. 9
2. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Jelnej:
3) Projektor multimedialny – szt. 1
3. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Lipiu:
4) Projektor multimedialny - szt. 1
5) Uchwyt sufitowy do projektora z montażem - szt. 2
4. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Przydonicy:
6) Radioodtwarzacz - szt. 1
7) Monitor interaktywny - szt. 3
5. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rożnowie:
8) Monitor dotykowy - szt. 1
9) Monitor interaktywny - szt. 1
10) Aparat fotograficzny - szt. 1
11) Głośnik przenośny - szt. 1
12) Radioodtwarzacz - szt. 1
13) Monitor interaktywny - szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3a i 3b do niniejszej SWZ - Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu oraz CPU i GPU Benchmark.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

32342412-3 - Głośniki

32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 51951,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47315

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56570,33

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47315

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dreamtec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606

7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-224

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47315,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.