eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › Dostawy oleju opa³owego lekkiego do M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu



Og³oszenie z dnia 2024-01-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego lekkiego do M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: M³odzie¿owy O¶rodek Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000199119

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Samostrzel 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sadki

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mow-samostrzel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mow-samostrzel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego lekkiego do M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-21852d40-b6ac-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00068445

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00014586/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21852d40-b6ac-11ee-b7da-22bd761ba7f3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê postaci elektronicznej, w formach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci i przekazuje jako za³±cznik lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do Komunikacji”. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U z 2022r. poz. 1233) wykonawca w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w pliku „Dokument stanowi±cy tajemnice przedsiêbiorstwa”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci („dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych jest Dyrektor M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki, dane kontaktowe: tel. 52 385 90 10, 385 90 11 w. 31 adres e-mail: dyrektor@mow-samostrzel.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w M³odzie¿owym O¶rodku Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu jest Pani Magdalena Musia³, adres e-mail: sekretariat@mow
-samostrzel.pl, tel. 52 385 90 10, 385 90 11 w. 30
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z zapisami § 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (zwane dalej RODO) tj. przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi± art. 19 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz zapisy art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych).
5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom, oferentom oraz wszystkim zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe wykonawcy bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania a je¿eli czas trwania umowy i gwarancji oraz rêkojmi przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, gwarancji i rêkojmi. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOW.ZP.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunkowej 60 000 litrów do celów grzewczych do kot³owni olejowej w budynku M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki.
3. Ilo¶æ oleju opa³owego objêtego postêpowaniem odnosi siê do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiaj±cego, mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilo¶ci mog± byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym w okresie obowi±zywania umowy lub wy³±czenia obiektu z eksploatacji. W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego.
4. Dostawy bêd± odbywaæ siê sukcesywnie, z czêstotliwo¶ci± wynikaj±c± z bie¿±cych potrzeb. Bêd± realizowane po ka¿dorazowym zg³oszeniu przez przedstawiciela Zamawiaj±cego (telefonicznie, e-mailem lub faxem), zapotrzebowania na dostawê oleju opa³owego.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocystern± wyposa¿on± w pompê ss±co-t³ocz±c± i urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczaæ z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych.
6. Wykonawca musi posiadaæ niezbêdny do wykonania przedmiotu zamówienia potencja³ techniczny, ekonomiczny, finansowy a tak¿e powinien posiadaæ niezbêdne do¶wiadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji, ¿e dostarczony olej opa³owy spe³nia wymagane normy jako¶ciowe.
7. Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone Polsk± Norm± PN-C-96024 oraz rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 01.12.2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008).
Jako¶æ oleju - Minimalne warunki zgodnie z Polsk± Norm± PN-C-96024 jakim musi odpowiadaæ dostarczany olej opa³owy:
- gêsto¶æ: w 15°C max 0,860 kg/l
- warto¶æ opa³owa: min. 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki: max. 0,1%(M/M)
- temperatura zap³onu: min. 56 stopni C
- zawarto¶æ wody: max. 200mg/kg

Przy ka¿dej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo jako¶ci oferowanego oleju opa³owego.
8. Rozliczenie ka¿dorazowej dostawy oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie dostarczonego oleju (wed³ug wskazania przep³ywomierza w temperaturze rzeczywistej). Podstaw± do rozliczenia bêdzie faktyczna ilo¶æ dostarczonego oleju w dniu dostawy, niezale¿nie od temperatury, wed³ug wskazañ licznika cysterny.
Wielko¶æ dostarczanego oleju opa³owego nie bêdzie podlegaæ przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objêto¶ci oleju opa³owego w temperaturze 15 stopni C.
9. Wykonawca realizuje dostawy na w³asny koszt i ryzyko do momentu nape³nienia zbiornika na olej i odebrania przez Zamawiaj±cego partii oleju opa³owego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym.
10. Podczas ka¿dej dostawy – Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania aktualnego ¶wiadectwa legalizacji urz±dzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na poje¼dzie dostawczym.
11. Przy ka¿dej dostawie Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy, w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt, próbki oleju opa³owego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium.
12. W przypadku dostarczenia oleju opa³owego bez dokumentu, o którym mowa w pkt 6 lub towaru niezgodnego z obowi±zuj±c± norm± lub z³o¿on± ofert±, Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo do odmowy przyjêcia towaru. Ewentualne szkody powsta³e z tego tytu³u pokryje Wykonawca zamówienia.
Opis miejsca dostawy:
1. Olej nale¿y dostarczyæ do kot³owni mieszcz±cej siê w budynku M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki.
2. W kot³owni znajduj± siê 4 pojemniki o pojemno¶ci 3000 litrów ka¿dy, ³±cznie mo¿liwa jest jednorazowa dostawa do 12 000 litrów oleju. Jednorazowo zamawiana ilo¶æ oleju opa³owego dostosowana jest równie¿ do mo¿liwo¶ci dostawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± tzn. uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, pozosta³e bêd± oceniane proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji 0-100 pkt.
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Przy ocenie ofert za kryterium przyjmuje siê:
I) cenê oferty brutto - waga kryterium: 60 % (1% = 1pkt, max. 60 pkt)
II) termin dostawy – waga kryterium: 40% (1%=1 pkt, max. 40 pkt)

Opis sposobu oceny ofert.
Kryterium I) cena brutto oferty - waga kryterium: 60%
Kryterium „cena oferty brutto” bêdzie rozpatrywane na podstawie ³±cznej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 60 punktów a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

Najni¿sza cena brutto z ocenianych ofert (z³)
………………………………………………………………………………… x 60 punktów
Cena brutto badanej oferty (z³)

Kryterium II) termin dostawy – waga kryterium: 40%
Przyznane zostanie:
- za zapewnienie dostawy w terminie 24 godzin od zg³oszenia – 40 pkt;
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 24 godziny od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 36 godzin – 30 pkt
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 36 godzin od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 48 godzin- 20 pkt
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 48 godzin od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 60 godzin- 10 pkt
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 60 godzin od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 72 godziny- 0 pkt
Maksymalny termin dostawy oleju opa³owego od zg³oszenia wynosi 72 godziny.
£±czna ilo¶æ pkt uzyskanych przez Wykonawcê = Liczba pkt kryterium I + liczba pkt kryterium II .
Cenê netto producenta nale¿y podaæ na podstawie ceny obowi±zuj±cej w dniu 25.01.2024r. podanej na stronie internetowej producenta oleju opa³owego (po zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ dotycz±ce:

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – aktualna koncesja (lub dokument równowa¿ny) uprawniaj±ca do obrotu paliwami p³ynnymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
2.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

3. Warunki jakie musi spe³niæ wykonawca polegaj±cy na zasobach innych podmiotów:
3.1 wykonawca mo¿e, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych;
3.2 Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie (za³±cznik nr 2 do SWZ), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ).
3.3 wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
3.4 zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 3.2, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
4. Zamawiaj±cy ocenia czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania zamówienia.
6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
7. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
8. Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Zamawiaj±cy dokona oceny braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania ww. warunków na podstawie z³o¿onego do oferty o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497 ze zm.), dalej: specustawa sankcyjna, zosta³y wprowadzone dodatkowe, obligatoryjne przes³anki wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W zwi±zku z tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, uwzglêdnia tak¿e przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania ww. warunków. Zamawiaj±cy dokona oceny braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania ww. warunków na podstawie z³o¿onego do oferty o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp..

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki:

1. wype³niony formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - dla wykonawcy – za³±cznik nr 2 do SWZ
3. (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - sk³adane przez podmiot, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 2a do SWZ)
4. (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ),
5. (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia (za³±cznik nr 4 do SWZ),
6. (je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
7. (je¿eli dotyczy) dokument zawieraj±cy wyja¶nienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagane jest ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje równie¿ pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. Elektroniczne kopie dokumentów dotycz±ce poszczególnych wykonawców musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przez wyznaczonego przez nich pe³nomocnika lub odpowiednio przez tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. Do oferty sk³ada siê równie¿ o¶wiadczenie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ). Wykonawca sk³ada równie¿ zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projekcie umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-02 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „ Formularzy do Komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e –Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadania konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem tel. 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „zg³o¶ problem”.
UWAGA: Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za b³êdy w transmisji danych, w tym b³êdy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub te¿ okoliczno¶ciami zale¿nymi od operatora zapewniaj±cego transmisjê danych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.