eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Przebudowa drogi powiatowej nr 2420L i nr 2213L w zakresie wykonania chodników.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2420L i nr 2213L w zakresie wykonania chodników.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,108983,364dbe79f9e66cf4b8c19ebdc4f1b2db.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2420L i nr 2213L w zakresie wykonania chodników.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d03522f4-6a4e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024787/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi powiatowej nr 2420L i nr 2213L w zakresie wykonania chodników.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455048/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2420L i 2213L w zakresie wykonania chodników”.
Niniejsze zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Edycja3PGR/2021/1243/PolskiLad).
Informacja.
Wytworzone podczas prac rozbiórkowych, budowlane materiały rozbiórkowe, Inspektor Nadzoru w porozumieniu i akceptacji Zamawiającego klasyfikuje na materiały budowlane będące odpadem
budowlanym i materiały odzyskane, nadające się do ponownego wykorzystania. Wykonawca zobowiązany jest materiały rozbiórkowe segregować w miejscu ich wytworzenia i magazynować selektywnie do czasu wywozu z placu budowy. Z przeprowadzonej przez Inspektora Nadzoru klasyfikacji zostanie sporządzony Protokół inwentaryzacyjny stwierdzający ilości oraz asortymenty każdego rodzaju materiału, o których mowa w niniejszym ustępie. Protokół o którym mowa podlega akceptacji ze strony Zamawiającego oraz będzie podpisany przez Strony umowy.
Budowlane materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca transportuje do miejsca i w czasie wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczone materiały do ponownego wykorzystania będą weryfikowane pod względem ilościowym i asortymentowym co do zgodności z Protokołem inwentaryzacyjnym.
Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach przedmiotowej inwestycji robót, wy-magające wywozu, nienadające się do ponownego wykorzystania, pochodzące z robót rozbiórko-wych, będą w posiadaniu Wykonawcy.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 2420L Bogucin (skrzyżowanie z S-17) – Lublin w zakresie wykonania chodnika na odcinku o długości ok. 0,488 km oraz drogi powiatowej nr 2213L Jastków – Wygoda w zakresie wykonania chodnika na odcinku o długości ok. 2,236 km na terenie Gminy Jastków, na obszarze której przed laty funkcjonowało, obecnie zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (miejscowość Piotrawin – zaświadczenie KOWR z dnia 20.01.2022 r., znak LUB.WKUZ.4201.2.2022.AM.). Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności wykonanie robót polegających na: usunięciu humusu z powierzchni objętej robotami, wykonaniu wykopów, przebudowie zjazdów z drogą powiatową, budowie chodników przy drogach powiatowych nr 2213L – na długości ok. 2,236 km i nr 2420L – na długości ok. 0,488 km, budowie poboczy gruntowych za chodnikiem, budowie poboczy drogi.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja techniczna zawarta w trzech Załącznikach nr 1:
a) Załącznik 1.1 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2420 L na odcinku Piotrawin – Pociecha, w tym:
a) Projekt Budowlany
b) Projekt Techniczny
c) Przedmiar
d) STWiORB
e) Projekt Stałej Organizacji Ruchu
f) Projekt Tymczasowej Organizacji ruchu
g) Mapa do celów projektowych
b) Załącznik 1.2 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2213L na odcinku Jastków-Wygoda, w tym:
a) Projekt Budowlany
b) Projekt Techniczny
c) Przedmiar
d) STWiORB
e) Projekt Stałej Organizacji Ruchu
f) Projekt Tymczasowej Organizacji ruchu
g) Mapa do celów projektowych
c) Załącznik 1.3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2213L Jastków – Wygoda w zakresie wykonania chodnika, w tym:
a) Projekt Wykonawczy
b) Projekt Stałej Organizacji Ruchu
c) Projekt Tymczasowej Organizacji ruchu
d) STWiORB
e) Przedmiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2498579 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3799470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2498579 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR Development Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123434254

7.3.3) Ulica: Szkolna 11g

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2498579 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.