eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa oleju napędowego do stacjonarnych zbiorników Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego KM PSP w B-B

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do stacjonarnych zbiorników
Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw
akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu
silnikowego KM PSP w B-B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszczyńska 43

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 478510104

1.5.8.) Numer faksu: 478510101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: espbielsko@katowice.kwpsp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-bielsko-biala

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego do stacjonarnych zbiorników
Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw
akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu
silnikowego KM PSP w B-B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-723e4da9-8d36-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00206426/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego do zbiorników Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego KM PSP w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT. 2370.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 523502,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego przeznaczonego dla pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, w szacunkowej ilości 80m3. Szacowana wielkość zamówienia może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb wynikających z bieżącego zużycia, lecz nie będzie wynosić mniej niż 70 m3 oleju napędowego. Dostawa realizowana będzie w formie nierytmicznych tankowań do dwóch przenośnych, dwupłaszczowych, naziemnych zbiorników o pojemności wewnętrznej 5000 oraz 2500 litrów przeznaczonych do przechowywania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego, zlokalizowanych:
1) w siedzibie Zamawiającego tj. w Bielsku-Białej przy ul. Leszczyńskiej 43,
2) w siedzibie Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 tj. w Bielsku-Białej przy ul. Wapienickiej 12.
3) Jednorazowa dostawa paliwa wynosić będzie od 2000 – 5000 litrów.
Paliwo zamawiane będzie telefonicznie na max. 1 dzień roboczy przed dostawą z określeniem ilości zamówienia. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem na swój koszt. Olej napędowy przyjmowany będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 18.00. Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa będzie następowało w odniesieniu do temperatury referencyjnej + 15ºC.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, którego odbiór Zamawiający każdorazowo potwierdzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134200-9 - Paliwo diesla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

4.5.5.) Wartość części: 394820 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej w szacunkowej ilości:
a) do 9 m3 benzyny bezołowiowej Eurosuper PB 95, lecz nie mniej niż 6,0 m3.
b) do 15 m3 oleju napędowego, lecz nie mniej niż 12 m3.
Przedmiot zamówienia posiada kod CPV - 09132100-4 benzyna bezołowiowa,
09134200-9 paliwo diesla.
Wykonawca przystępując do przetargu powinien dysponować stacjami paliw na terenie całego kraju. Dostawa z Części B przedmiotu zamówienia będzie realizowana na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do ich zbiorników w „wybranej stacji” dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wykaz ilości i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w Części B zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Przez wybraną sieć stacji dostawcy, należy rozumieć sieć stacji dostawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta znajduje się w odległości nie większej niż 4 km od jednostek zamawiającego:
• Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 1, ul. Leszczyńska 43, 43-300 Bielsko-Biała,
• Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2, ul. Wapienicka 12, 43-300 Bielsko-Biała,
• Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2, Posterunek Zamiejscowy ul. Barlickiego 24,
43-500 Czechowice-Dziedzice
liczona najkrótszą drogą publiczną, jaką ten dostawca dysponuje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134200-9 - Paliwo diesla

4.5.5.) Wartość części: 128682,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485628,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486946,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485628,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.4) Miejscowość: KIESZEK

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485628,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: KOCJANA 3

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.