Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043562/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00043562/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29 (po zmianach)
- 2021/BZP 00043648/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00052107/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067911 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki wewnętrznej parteru, 1 piętra oraz 2 piętra.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH NR 1 IM. MJR. HENRYKA SUCHARSKIEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-828
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 644 63 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgastr1@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=277&dok=struktura
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=277&mmi=229911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki wewnętrznej parteru, 1 piętra oraz 2 piętra.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4065ef-a6ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038607/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 WYMIANA STOLARKI WEWNĘTRZNEJ PARTERU, 1 PIĘTRA ORAZ 2 PIĘTRA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043562/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSG.1/PN/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216766,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest WYMIANA STOLARKI WEWNĘTRZNEJ PARTERU, 1 PIĘTRA ORAZ 2 PIĘTRA.
Zakres prac obejmuje:
a) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,
b) Dopasowanie otworów w ścianach do nowej stolarki - przymurowanie, skucie fragmentów,
c) Uzupełnienie brakujących tynków, malowania,
d) Uzupełnienie posadzek, okładzin przy otworach drzwiowych,
e) Montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
f) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Zakres prac związany realizacją zamówienia został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji:
a) Opis przedmiotu zamówienia,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiar robót,
d) Zestawienie pomieszczeń,
e) Dokumentacja, rysunki/projekt.
Dokumenty wymienione powyżej stanowią załączniki do SWZ.
Zakres rzeczowy robót należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania (wnioski) Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 177 748,79 zł brutto. Cena oferty (niepodlegającej odrzuceniu) za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi natomiast 186 960,00 zł brutto. Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny tej oferty. Tym samym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejsze”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186960,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.
Sebastian Sowiński Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe SEBMARK
ul. Majkowska 18a
62-800 Kalisz
Cena ryczałtowa brutto: 186 960,00 zł.
2.
Jakub Bodzioch JB Bodzioch
Pcim 654
32-432 Pcim
Cena ryczałtowa brutto: 167 000,00 zł.
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.