eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818552273

1.5.8.) Numer faksu: 818552016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umlubartowpl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afc79e1-8e5a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dokumentacje techniczne przebudowy dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217045,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Królowej Jadwigi (103429 L) – na całej długości tj. ok. 423 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonania zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 22171,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta I Starego (103676 L) – na całej długości tj. ok. 510 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 26731,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta II Augusta (112684 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. Świerkowej (103480 L) – na odcinku gruntowym drogi tj. ok. 118 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 6184,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Budowa chodnika łączącego ulice Bukową z ul. Wierzbową (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie) długość ok. 60 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową ciągu pieszo-jezdnego,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- opracowania mapy do celów projektowych,
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 1514,83 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Budowa łącznika ulic Bukowej i Cisowej (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie).
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA z warstwą wiążącą,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową ciągu pieszo-jezdnego,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania mapy do celów projektowych,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 2306,26 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. 1 Maja (103439 L) – na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Piaskowej tj. ok. 540 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 28304,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Stefana Batorego (112685 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 20442,81 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Bolesława Śmiałego (112683 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Mieszka I (112679 L i 103441 L) – na całej długości tj. ok. 760 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 39835,31 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Jana III Sobieskiego (112682 L) – na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego tj. ok. 140 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 7338,09 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi wewnętrznej Miasta Lubartów – boczna ul. Leśnej – dojazd do firmy HOVET – nr dz. 441/1 i 443 obr. 1 Wincentów – ok. 147 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 7704,98 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Cichej (103396 L) – na odcinku od ronda w kierunku wschodnim – tj. ok. 260 m.
2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 13627,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.