eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83890d6-9b3d-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045297/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w mieście Piła w 2024 r. (zadanie 3)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.43.23.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- udostępnienie przez Wykonawcę 141 szt. ponumerowanych pojemników o objętości 1,1 m3 w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej i wywóz odpadów - łącznie 3458 wywozów, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy,
- udostępnienie przez Wykonawcę 5 szt. pojemników o pojemności 1,1m3 na cmentarzu zabytkowym przy ul. Salezjańskiej w okresie od 18.10.2024r. do 15.11.2024r. i dwukrotne opróżnienie pojemników – według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego,
- udostępnienie przez Wykonawcę 5 szt. pojemników o pojemności 1,1m3 na cmentarzu zabytkowym przy al. Powstańców Wielkopolskich w okresie od 18.10.2024r. do 15.11.2024r. i dwukrotne opróżnienie pojemników – według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego,
- udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP5 na gruz, na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej i wywóz gruzu według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego - łącznie 45 wywozów,
- udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP7 na odpady bio (gałęzie, liście, chryzantemy i inne) na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej i wywóz odpadów bio według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego - łącznie 35 wywozów,
- udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP7 na odpady zmieszane, na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej w okresie od 18.10.2024r. do 15.11.2024r. – wywozy według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego – łącznie 3 wywozy,
- udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP5 na ziemię pochodzącą z wykopów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Motylewskiej w Pile - 12 wywozów, według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wywóz odpadów zmieszanych z pojemników na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej – zgodnie z harmonogramem, wyłącznie w godzinach od 7:00 do 15:00, a w dniach przedświątecznych w godzinach ustalonych z przedstawicielem Zamawiającego. Przewiduje się odstępstwo od wyznaczonych godzin w przypadku np. awarii pojazdu lub warunków na cmentarzu np. prace budowlane itp. Wywozy poza wyznaczonymi godzinami, każdorazowo muszą być uzgodnione przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wywóz odpadów z pojemników będzie następował na podstawie listy sporządzonej przez przedstawiciela Zamawiającego i przesłanej Wykonawcy w dzień poprzedzający wywóz, do godz. 15:00, drogą mail-ową. Zamawiający sporządzi listę pojemników do wywiezienia na podstawie oględzin przeprowadzonych w terenie, z zastrzeżeniem, iż jednorazowe opróżnienie będzie wynosiło najmniej 30 pojemników. W sytuacjach, kiedy po opróżnieniu pojemników zgodnie z harmonogramem, przed dniem wolnym od pracy lub przed dniem świątecznym wystąpi konieczność opróżnienia pojemników (opróżnienie awaryjne), Zamawiający do godz. 10:00 dnia roboczego, w którym ma nastąpić wywóz odpadów, przekaże mail-owo informację o ilości i miejscu pojemników do opróżnienia. Wykonawca wywiezie odpady w tym samym dniu roboczym do godz. 15:00. Zamawiający zastrzega, że jednorazowo do opróżnienia w trybie awaryjnym będzie 30 szt. pojemników. Dopuszcza się awaryjny wywóz w soboty, ponieważ na cmentarzu sobota jest dniem pracującym.
Wywóz odpadów z pojemników znajdujących się na zabytkowych cmentarzach komunalnych będzie następował po telefonicznym lub mail-owym zgłoszeniu złożonym przez Zamawiającego.
Odpady z kontenerów KP5 i KP7 (gruz, bio, zmieszane i ziemia) wywożone będą według potrzeb zgłaszanych mail-owo przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do rozliczenia kartę przekazania odpadu na wysypisko lub kompostownię.
Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi; wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową na min. 100 tys. zł z tytułu szkód związanych z wykonywaniem swojej działalności, w celu realizacji poprzedniego warunku,
Zamawiającemu zostaną udostępnione minimum 2 bezpośrednie kontakty telefoniczne z przedstawicielami wykonawcy, dodatkowo zostanie też wskazany adres mail-owy, który będzie wykorzystany do przekazywania wszelkich niezbędnych informacji do wykonania zadania.
Biorąc pod uwagę szczególne miejsce wykonywania usługi wykonawca dochowa wszelkiej staranności przy wykonywaniu zadania, szczególnie zabezpieczy załadunek odpadów przed ich rozsypywaniem lub wypadnięciem z pojemnika, w przeciwnym wypadku sprzątnie wysypane odpady, nie zakłóci również ceremonii pogrzebowych, o których wykonawca zostanie powiadomiony w korespondencji mail-owej wraz z listą pojemników do wywiezienia w danym dniu (wykonawca dostosuje trasę wywozu w taki sposób, aby nie przejeżdżać bezpośrednio w miejscu, w którym trwa pochówek).
Wykonawca wyposaży własnych pracowników zajmujących się obiorem i transportem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z wymogami prowadzenia bazy danych o produktach i odpadach oraz o gospodarce opakowaniami.
W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282141,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300399,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282141,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282141,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.