eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › "¦wiadczenie SUO w 2024r. dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza"



Og³oszenie z dnia 2024-01-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie SUO w 2024r. dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.dfk@mops-kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mops-kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58b183c1-9b33-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Pomoc Spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie SUO w 2024r. dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58b183c1-9b33-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00067413

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00071176/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Wykonywanie Specjalistycznych Us³ug Opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00555457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS-DFK.2318.4.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 1, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na
rehabilitacji fizycznej i usprawnianiu w ró¿nych formach terapii zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 2561 ze zm.)
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 2.680 godzin w okresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 268000 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 2, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:
rehabilitacji fizycznej i usprawnianiu w ró¿nych formach terapii zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 2561 ze zm.)
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 2.680 godziny w okresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 268000 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 3, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:
a) uczeniu i rozwijaniu umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia, w tym zw³aszcza:
-kszta³towaniu umiejêtno¶ci zaspokajania podstawowych potrzeb ¿yciowych i umiejêtno¶ci spo³ecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywno¶ci, leczenia i rehabilitacji, prowadzeniu treningów umiejêtno¶ci samoobs³ugi i umiejêtno¶ci spo³ecznych oraz wspieraniu, tak¿e w formie asystowania w codziennych czynno¶ciach ¿yciowych, w szczególno¶ci takich jak: samoobs³uga, dba³o¶æ o higienê i wygl±d,
- wsparciu psychologicznym, rozmowach terapeutycznych.
b) wspieraniu psychologiczno-pedagogicznym i edukacyjno-terapeutycznym zmierzaj±cym do wielostronnej aktywizacji osoby korzystaj±cej ze specjalistycznych us³ug;
c) zapewnieniu dzieciom i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dostêpu do zajêæ rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, miêdzy innymi: logopedy, terapeuty integracji sensorycznej, pedagoga specjalnego w zale¿no¶ci od potrzeb.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 2.400 godzin w okresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 240000 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia dla czê¶ci 4, sk³ada siê wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y upo¶ledzonej umys³owo lub wykazuj±cych inne przewlek³e zaburzenia czynno¶ci psychicznych, w miejscu zapewnionym przez wykonawcê lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu ¶wiadczeniobiorców polegaj±cych na:
a) uczeniu i rozwijaniu umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia, w tym zw³aszcza:
-kszta³towaniu umiejêtno¶ci zaspokajania podstawowych potrzeb ¿yciowych i umiejêtno¶ci spo³ecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywno¶ci, leczenia i rehabilitacji, prowadzeniu treningów umiejêtno¶ci samoobs³ugi i umiejêtno¶ci spo³ecznych oraz wspieraniu, tak¿e w formie asystowania w codziennych czynno¶ciach ¿yciowych, w szczególno¶ci takich jak: samoobs³uga, dba³o¶æ o higienê i wygl±d,
- wsparciu psychologicznym, rozmowach terapeutycznych.
b) wspieraniu psychologiczno-pedagogicznym i edukacyjno-terapeutycznym zmierzaj±cym do wielostronnej aktywizacji osoby korzystaj±cej ze specjalistycznych us³ug;
c) zapewnieniu dzieciom i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dostêpu do zajêæ rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, miêdzy innymi: logopedy, terapeuty integracji sensorycznej, pedagoga specjalnego w zale¿no¶ci od potrzeb.
Szacunkowa liczba ¶wiadczeñ dla tej czê¶ci wynosi 1.600 godzin w okresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 160000 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 268000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 268000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PODMIOT LECZNICZY ALIMED FIZJOTERAPIA Rados³aw Ba¿ant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680803724

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 268000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 268000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 268000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIKOR Monika Wydrzañska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181293901

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 80

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 268000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 240000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 240000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wspomagania Rozwoju Dzieci PAPILIO DZIECIOM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182150658

7.3.3) Ulica: aleja Wojska Polskiego 2a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 240000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 160000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 160000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepe³nosprawnym NOWA NADZIEJA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182096373

7.3.3) Ulica: Ba¿ancia 7a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 160000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.