eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › "Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby mieszkańców byłych PGR-ów w m. Ołobok, Radoszyn, Zawisze"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby mieszkańców byłych PGR-ów w m. Ołobok, Radoszyn, Zawisze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e465d918-796d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby mieszkańców byłych PGR-ów w m. Ołobok, Radoszyn, Zawisze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e465d918-796d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1653723,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa infrastruktury drogowej na potrzeby mieszkańców byłych PGR-ów w m. Ołobok, Radoszyn, Zawisze”. Zadanie zostanie współfinansowane ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanym dalej „Polski Ład”.
2. W ramach ww. projektu Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane polegające na:
1) Zadaniu nr 1 „Przebudowa drogi nr 004814F (ul. Chrobrego) w m. Ołobok” – w zakresie przebudowy drogi etap Ic i Id w m. Ołobok oraz rozbudowa kanalizacji deszczowej na odcinku SD4-SD8 w m. Ołobok
2) Zadaniu nr 2 „Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 213/11 w m. Ołobok”
3) Zadaniu nr 3 „Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 405/1 w m. Radoszyn wraz z budową zjazdu z DW 276”
4) Zadaniu nr 4 „Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. ewid. nr 11/4 wraz
z utwardzeniem powierzchni gruntu na dz. ewid. nr 11/3 w m. Zawisze”.
3. Prace budowlane do wykonania w ramach niżej wymienionych zadań będą prowadzone
w następujących miejscowościach:
1) Zadanie nr 1 w miejscowości Ołobok na dz. ewid. nr 420 i 509/60 stanowiące własność Gminy Skąpe;
2) Zadanie nr 2 w miejscowości Ołobok na dz. ewid. nr 213/11 stanowiącą własność Gminy Skąpe;
3) Zadanie nr 3 w miejscowości Radoszyn na dz. ewid. nr 405/1 stanowiącą własność Gminy Skąpe oraz na dz. ewid. nr 363 stanowiącą własność Województwa Lubuskiego co do, której Gmina Skąpe posiada zgodę na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane;
4) Zadanie nr 4 w miejscowości Zawisze na dz. ewid. nr 11/4 stanowiącą własność Gminy Skąpe, dz. ewid. nr 11/3 będącą własnością osób fizycznych z którymi zostały zawarte porozumienia z dnia 30.10.2023r. oraz na dz. ewid. nr 297/2 będącej własnością Zarządu Powiatu Świebodzińskiego i przejętą do realizacji przez Gminę Skąpe Porozumieniem
nr DG.032.3.2022 z dnia 05.07.2022r.
4. Szczegółowy zakres prac do wykonania dla Zadania 1, 2, 3 i 4 został opisany w SWZ, dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót.
5. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji dla Zadania 1, 2, 3 i 4 przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacjami projektowymi, o których mowa w ust. 8 poniżej.
6. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego dokumentacjami projektowymi, o których mowa w ust. 8 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci przebudowy dróg w miejscowości Ołobok, Radoszyn
i Zawisze oraz z umową z Wykonawcą.
7. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót
w dokumentacjach, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
8. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez:
1) Zadanie nr 1: Pracownia Projektowa M-Trakt, ul. Bohaterów Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra;
2) Zadanie nr 2: Usługi Inżynierskie Marcin Marchlewski, ul. Partyzancka 9B, 66-200 Świebodzin;
3) Zadanie nr 3: Usługi Inżynierskie Marcin Marchlewski, ul. Partyzancka 9B, 66-200 Świebodzin;
4) Zadanie nr 4: IDEO Joanna Szarłowicz, ul. Moniuszki 18a/39, 65-409 Zielona Góra.
9. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacjami projektowymi dla Zadań 1, 2, 3 i 4, rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty objęte umową należą do zakresu jego działalności i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów
i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497467,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2819795,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497467,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SID-BUD Maciej Sidorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081110033

7.3.4) Miejscowość: Węgrzynice

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497467,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.