eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - podłączenie monitoringu placów zabaw ul. Kościuszki, ul. Kośnego, ul. Zwycięstwa, Pl. Surzyckiego do systemu monitoringu wizyjnego miasta



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067214 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - podłączenie monitoringu placów zabaw ul. Kościuszki, ul. Kośnego, ul. Zwycięstwa, Pl. Surzyckiego do systemu monitoringu wizyjnego miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - podłączenie monitoringu placów zabaw ul. Kościuszki, ul. Kośnego, ul. Zwycięstwa, Pl. Surzyckiego do systemu monitoringu wizyjnego miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9885a2-7cb3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013951/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 500000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197660,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta - podłączenie monitoringu placów zabaw ul. Kościuszki, ul. Kośnego, ul. Zwycięstwa, Pl. Surzyckiego do systemu monitoringu wizyjnego miasta

Wspólny słownik zamówień (CPV):
CPV 32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
CPV 32400000-7 Sieci
CPV 45000000-7 Roboty budowlane

I. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane branży teletechnicznej ( nie wymagające pozwolenia na budowę, realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych) w zakresie podłączenia istniejącego systemu monitoringu placów zabaw do rozbudowywanego systemu monitoringu wizyjnego miasta Kędzierzyn-Koźle:
1) Plac zabaw przy Pl. Surzyckiego : na działkach nr: 863/93 , 2806/3 , 2806/5 , 2806/6;
2) Plac zabaw przy ul. Kośnego : na działkach nr: 3420/1 , 3420/62 , 3420/64;
3) Plac zabaw przy ul. Kościuszki na działkach nr: 811/20 , 811/27;
4) Plac zabaw przy ul. Zwycięstwa na działce 588/332.


II. Zakres robót obejmuje:
1) Plac zabaw Pl. Surzyckiego:
- prace geodezyjne – wytyczenie i inwentaryzacja ;
- roboty ziemne dla budowy rurociągu kablowego;
- odtworzenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i trawiastej po wykonanych robotach budowlanych;
- budowa rurociągu kablowego i kabla światłowodowego;
- montaż rur osłonowych , przepustów kablowych;
- dostawa i montaż osprzętu;
- wykonanie wyszczególnionych w dokumentacji pomiarów sieci;
- konfiguracja urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta;
2) Plac zabaw ul. Kośnego:
- prace geodezyjne – wytyczenie i inwentaryzacja ;
- roboty ziemne dla budowy rurociągu kablowego;
- odtworzenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i trawiastej po wykonanych robotach budowlanych;
- budowa rurociągu kablowego i kabla światłowodowego;
- montaż rur osłonowych , przepustów kablowych;
- dostawa i montaż osprzętu;
- wykonanie wyszczególnionych w dokumentacji pomiarów sieci;
- konfiguracja urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta;
3) Plac zabaw ul. Kościuszki:
- prace geodezyjne – wytyczenie i inwentaryzacja ;
- roboty ziemne dla budowy rurociągu kablowego;
- odtworzenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i trawiastej po wykonanych robotach budowlanych;
- budowa rurociągu kablowego i kabla światłowodowego;
- montaż rur osłonowych , przepustów kablowych;
- dostawa i montaż osprzętu;
- wykonanie wyszczególnionych w dokumentacji pomiarów sieci;
- konfiguracja urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta;
4) Plac zabaw ul. Zwycięstwa:
- prace geodezyjne – wytyczenie i inwentaryzacja ;
- roboty ziemne dla budowy rurociągu kablowego;
- odtworzenie istniejącej nawierzchni trawiastej po wykonanych robotach budowlanych;
- budowa rurociągu kablowego i kabla światłowodowego;
- dostawa i montaż osprzętu i kamer ;
- wykonanie wyszczególnionych w dokumentacji pomiarów sieci;
- konfiguracja urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta;


UWAGA!
1) Przy realizacji placów zabaw przy Pl. Surzyckiego i Kościuszki należy zastosować kabel o pojemności 24 włókien (a nie 12 włókien - jak wynika to z dokumentacji technicznej).
2) Wykonawca uwzględni w ofercie przetargowej zakup licencji dla wszystkich kamer podłączanych w ramach realizowanego zadania do systemu monitoringu wizyjnego miasta.



III. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej + 2 kpl. w wersji papierowej.
2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. – polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych – polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej.
3) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcze , w tym mapę , o której mowa w art.2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art.12c ust.1, klauzulą urzędową, o której mowa w art.40 ust.3g,stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów , o których mowa w art.12a ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.
4) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
5) Zajęcie pasa drogowego i poniesienie kosztów z tym związanych.
6) Zapewnienie dojazdu, dojścia do posesji i punktów handlowych w czasie prowadzonych robót.
7) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.
8) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w terenach nie objętych zakresem projektu.
9) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenie takiego planu.
10) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika.
11) Przy pracach na działce nr 2806/3 będącej w użytkowaniu wieczystym TAURON S.A. oraz przy pracach w pobliżu sieci elektrycznych uwzględnienie wymogów TAURON DYSTRYBUCJA zawartych w uzgodnieniach do projektu i kosztów z tym związanych.
12) Przy pracach w pobliżu sieci gazowej niskiego ciśnienia uwzględnienie wymogów Polskiej Spółki Gazownictwa zawartych w uzgodnieniach do projektu i kosztów z tym związanych.
13) Przy pracach w rejonie sieci ciepłowniczych preizolowanych uwzględnienie wymogów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej zawartych w uzgodnieniach do projektu i kosztów z tym związanych.
14) Przy pracach w pobliżu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej uwzględnienie wymogów Miejskich Wodociągów i Kanalizacji zawartych w uzgodnieniach do projektu i kosztów z tym związanych
15) Przy pracach na dzierżawionej kanalizacji teletechnicznej uwzględnienie kosztów nadzoru właściciela sieci nad prowadzonymi robotami
16) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robot odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robot budowlanych.
17) Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych (co najmniej raz na pół roku ) wszelkich zabudowanych urządzeń wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych tych urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę.
18) Przekazanie zdemontowanych urządzeń ( kamer ) Zamawiającemu.
19) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

UWAGA!
1) Wykonawca jest zobligowany do przeszkolenia pracowników Użytkownika w zakresie obsługi przyłączonych kamer ze stanowiska centrum obsługi monitoringu wizyjnego miasta.
2) Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji zadania w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Projektowane postanowienia umowy oraz załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: mgr. inż. Damiana Florka, 47-303 Krapkowice ul. Cegielniana 4 :
- Projekty budowlane- place zabaw ul. Kośnego, Surzyckiego, Kościuszki, Zwycięstwa ;
- Projekty wykonawcze - place zabaw ul. Kośnego, Surzyckiego, Kościuszki, Zwycięstwa;
- Uzgodnienia do projektu
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
- Przedmiar robót - place zabaw ul. Kośnego, Surzyckiego, Kościuszki, Zwycięstwa.
zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219737,04

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234789,78

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219737,04

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZERO SP. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543076206

7.3.3) Ulica: Ul. Fieldorfa 2A

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-273

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219737,04

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.