eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Remont ulicy Kościelnej w msc. Laskowiec



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067057 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Kościelnej w msc. Laskowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296432077 wew.2213

1.5.8.) Numer faksu: 296432093

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awierzba@rzekun.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi/6714-remont-ulkocielnej-w-laskowcu.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Kościelnej w msc. Laskowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-364e339c-9385-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008129/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa ul. Kościelnej w Laskowcu wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028183/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 692682,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zadanie polegało będzie na wykonaniu kompleksowego remontu drogi gminnej ul. Kościelnej w msc. Laskowiec na odcinku od 0+000,00 do 0+568,63. Remont obejmował będzie usunięcie wierzchniej warstwy nawierzchni jezdni poprzez jej ferezowanie. Materiał uzyskany z frezowania jest własnością Zamawiającego i przeznaczony jest do ponownego wbudowania jako
podbudowa pod konstrukcję jezdni. Zakres robót objęty zamówieniem.: 1) prace
przygotowawcze: • obsługa geodezyjna; • oczyszczenie pasa drogowego z roślinności (wycinka drobnych drzewek i krzaków); • odhumusowanie pobocza dwustronne; • usunięcie kolizji - przebudowa infrastruktury technicznej w drodze (przestawieniesłupka telekomunikacyjnego); 1)
prace rozbiórkowe: • frezowanie poprzez skrawanie górnej warstwy nawierzchni asfaltowej bez jej ogrzania; • rozbiórka elementów betonowych (krawężniki itp.) 1) prace ziemne: • korytowanie pod jezdnię i pobocza; 1) prace budowlane: • remont istniejącego odwodnienia – poprzez wymianę studni chłonnych wraz z włazami wpustowymi. Wymianę rur drenarskich wraz z
materiałem obskokowym i podsypkowym chłonnym oraz wbudowanie w krawężnik wpustów krawężnikowo – jezdnych ściekowych, ulicznych z kratą z żeliwa. Podłączenie do studzienek w poboczu. (część została zniszczona przy budowie kanalizacji sanitarnej); • ułożenie warstwy wiążącej z AC 16 W 50/70 grub. 8 cm; • ułożenie warstwy ścieralnej z AC 11 S 50/70 grub. 4 cm;
• ułożenie ścieku prefabrykowanego 28x50, gr 8 cm, na ławie betonowej, na odcinku od ul. Energetycznej do ul. Długiej; • ułożenie dwustronne wyniesionego krawężnika 15x30 na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej, ponad krawędź jezdni; • ułożenie obrzeży od strony ogrodzeń i budynków na odcinku od ul. Długiej do ul. Energetycznej; • przebudowa istniejących hydrantów naziemnych na podziemne. 1) prace wykończeniowe: • regulacja
studzienek; • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu z wyłączeniem znaków poziomych P-10 i pionowych D-6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582681

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801990,34

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582681

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591002482

7.3.3) Ulica: Brokowska 37

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582681,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.