eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie gminy Brody w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie gminy Brody w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-343

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 371 21 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brody

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie gminy Brody w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db13e80-7ca1-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Brody w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportowych – autobusowe przewozy otwarte na podstawie miesięcznych biletów dzieci do szkoły podstawowej i przedszkola w dni nauki szkolnej. Przewóz dzieci odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej, z uwzględnianiem wprowadzanych czasowych ograniczeń funkcjonowania jednostek systemu oświaty, w tym polegających na zawieszaniu prowadzenia działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej na postawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej.
Dzieci mają być przewożone (dowozy i odwozy) do:
a) Szkoły Podstawowej w Brodach,
b) Przedszkola Samorządowego w Brodach,
z następujących miejscowości: Biecz, Grodziszcze, Jałowice, Jasienica, Wierzchno, Koło, Kumiałtowice, Marianka, Zasieki, Janiszowice, Brożek, Proszów, Suchodół - zgodnie z wykazem uczniów dowożonych do szkoły i przedszkola w Brodach na podstawie biletów miesięcznych.
Przy czym zarówno wykaz miejscowości, jak i ilość dzieci może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
Godziny rozpoczynania oraz kończenia się zajęć w poszczególnych jednostkach oświatowych przedstawiają się następująco:
• Szkoła Podstawowa w Brodach
- zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:00, a kończą w godzinach: 13:35, 14:30
• Przedszkole Samorządowe w Brodach
– zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:40 a kończą o godz. 14:40.
Informacje zawarte w rozdziale 6 SWZ stanowią podstawę do ułożenia rozkładów jazdy w komunikacji otwartej oraz dane wyjściowe do obliczenia należności za przewóz. Rozkład jazdy powinien być tak ułożony, że godzina odjazdu dla najwcześniej wsiadającego rano dziecka nie może być wcześniejsza niż 6:40. Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji rozkład jazdy obejmujący miejscowości wskazane w tabeli Wykaz uczniów dowożonych do szkoły i przedszkola w Brodach na podstawie biletów miesięcznych, na podstawie którego realizowana będzie usługa. Strony postanawiają, że do czasu zaakceptowania rozkładu jazdy, Wykonawca będzie realizował dowozy na podstawie obowiązującego rozkładu do dnia 31.12.2022 roku, jednak nie dłużej niż do końca I semestru roku szkolnego 2022/2023. Na następny rok szkolny, w wypadku potrzeby zmiany rozkładu – nowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony do akceptacji zamawiającemu do dnia 16 sierpnia 2023 r.
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach określonych umową, której wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ - Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304831,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304831,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304831,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENIKS V Sp. z o.o., Oddział w Żarach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282038767

7.3.3) Ulica: Okrzei 31-33,

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304831,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.