eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066899 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Pomorski Oddział Regionalny ARiMR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300154

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 668 00 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomorskie_bor@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd118316-7673-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010459/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR11.2618.01.2021.ŁZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 280487,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156948,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do wskazanych pomieszczeń w podległych Oddziałowi Regionalnemu Biurach Powiatowych ARiMR, adresy których przedstawia Tabela Nr 2 (strony od 6 do 7 niniejszego SWZ), oryginalnych i fabrycznie nowych, nie refabrykowanych i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”).
4. Dokładny wykaz asortymentów składających się na całość przedmiotu zamówienia, w tym opis jakościowy i ilościowy, został określony w Tabeli Nr 1 (strony od 4 do 6 niniejszego SWZ).
5. Oferowany przedmiot zamówienia dotyczy artykułów biurowych i papieru kserograficznego o parametrach technicznych i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, użyte materiały, grubość linii, wydajność, jakość itp.) w stosunku do określonych w SWZ przez Zamawiającego. Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy, czyli żadna z części nie może być wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie.
6. W przypadku zaoferowania konkretnego artykułu Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy) wypełnić kolumnę [b] – PRODUKT OFEROWANY podając:
6.1. dane dot. m.in. producenta, rodzaj, nazwy, kodu lub symbolu handlowego / katalogowego danego artykułu - dane do wyboru w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu jednoznaczne zidentyfikowanie oferowanych produktów, oraz
6.2. odpowiednie parametry techniczne i jakościowe odnoszące się odpowiednio do cech / parametrów z opisu konkretnego artykułu biurowego zamieszczonego przez Zamawiającego w kolumnie [a] – PRZEDMIOT w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy).
7. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w niniejszej SWZ, pełnowartościowych, fabrycznie nowych.
7.1. Wykonawca, poprzez określenie konkretnych danych wpisanych do kolumny [b] – PRODUKT OFEROWANY w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy) obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tzn. ich parametry techniczne i jakościowe nie są gorsze (winny być takie same lub lepsze) jak parametry z opisu konkretnego artykułu biurowego zamieszczonego przez Zamawiającego w kolumnie [a].
7.2. W odniesieniu do pozycji z kolumny [a] – PRZEDMIOT w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy), w opisach, w których występują określenia konkretnych ilości poszczególnych asortymentów w ramach opisanych przez Zamawiającego opakowań zbiorczych, w szczególności takich jak ryza, opakowanie (np. opis dla pozycji „10”: „(...) opakowanie po 100 szt. (...)”), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów, które wg. zapisów zawartych w stosownych, ich dotyczących, ogólnodostępnych, kartach produktu lub w innych dokumentach (katalogach, informacjach ze stron internetowych producentów i/lub dostawców/sprzedawców), są dystrybuowane w opakowaniach zbiorczych zawierających inne ilości sztuk, niż te, określone w opisie przez Zamawiającego, o ile Wykonawca zadeklaruje, że taki asortyment będzie, przy realizacji planowanej do podpisania umowy, dostarczał Zamawiającemu po jego przepakowaniu w opakowania z uwzględnieniem ilości opisanych w niniejszym SWZ, w ramach własnego konfekcjonowania danego artykułu. Wykonawca zaznaczy to wypełniając pole wyboru przy danych wpisywanych do kolumny [b] – PRODUKT OFEROWANY w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy): „KONFEKCJA WŁASNA”.
7.3. Podanie przez Zamawiającego w opisie produktu w kolumnie [a] – PRZEDMIOT w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy) wartości parametrów „od ÷ do” (np. „Skoroszyt wykonany z polipropylenu o grubości 100÷120 mikronów (strona przednia) oraz 150÷200 mikronów (tył) (...).”) lub wartości minimalnej (np. „Ołówek (...), średnica grafitu: nie mniej niż 1,5 mm”.), a także jednoznacznie określonych konkretną wartością (np. „Papier (...), gramatura 80g/m²”.), oznacza wskazanie podstawowej wartości danej cechy dotyczącej oferowanego produktu (np. uwidocznionej jako standardowa wartość parametru na oryginalnych opakowaniach) i Zamawiający nie będzie uważał za nieprawidłowe i niespełniające warunków określonych w SWZ, jeśli w złożonych, zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy pzp, wraz z ofertą, kartach katalogowych (kartach produktu) lub w innych dokumentach, o których mowa w Rozdziale IV.1. Zawartość ofert, pkt 2. ppkt 2.4. niniejszego SWZ, dotyczących konkretnych produktów, występować będą różnice wynikające z określanych przez producenta odchyleń tych wartości o pewne wartości +/- związane z uwzględnieniem norm branżowych czy technologicznych dotyczących danego towaru. Różnice te nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy weryfikacji złożonych ofert.
8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany jednorazowo lub sukcesywnie, partiami, w terminie dostawy, zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, liczonym od dnia złożenia przez Zamawiającego, za pomocą poczty elektronicznej, zamówienia, z zastrzeżeniem dotyczącym zakończenia ostatniej z dostaw w terminie wskazanym w Rozdziale II. Termin wykonania zamówienia niniejszego SWZ.
9. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ilościach poszczególnych asortymentów zawartych w Załączniku Nr 1 do SWZ (Formularz Ofertowy). Każda zmiana uwidoczniona w złożonej ofercie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp z zastrzeżeniem art. 223 ust.1 i 2 ustawy pzp.
10. W przypadku, w którym w trakcie realizacji umowy zmienią się potrzeby Zamawiającego, wówczas, w oparciu o art. 433 ust. 4 ustawy pzp, przysługuje mu prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, w ramach nieprzekraczalnej kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 9 do SWZ z zastrzeżeniem, że wynikające z takiej korekty zmniejszenie ww. wynagrodzenia nie przekroczy 5% tej kwoty brutto.
11. Okres zdatności do użytku przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty jego otrzymania przez Zamawiającego. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173995,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273268,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173995,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LYRECO Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212711056

7.3.3) Ulica: Sokołowska

7.3.4) Miejscowość: Sokołów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173995,49

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.