eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa druku i dostawy 31 pozycji w IX częściach, w tym publikacje, notesy i teczki z dopuszczeniem ofert częściowych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i dostawy 31 pozycji w IX częściach, w tym publikacje, notesy i teczki z dopuszczeniem ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku i dostawy 31 pozycji w IX częściach, w tym publikacje, notesy i teczki z dopuszczeniem ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1706fb91-56bb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Druk publikacji z dostawą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 297500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
Pozycja nr 1
Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 208 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115g (1.25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 2000 egz.
Pozycja nr 2
Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 212 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115g (1.25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczy, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 3
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 170 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, offset 80 g
Oprawa: 4 + 0 karton 1 str. 350 g + folia mat, klejona
Publikacja posiada nr ISSN
Nakład: 500 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
Pozycja nr 4
Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 208 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115 g (1.25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczy, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 5
Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 208 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115 g (1.25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 6
Format: 300 (szer.) x 230 mm (wys.)
Objętość: 236 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115 g (1.25)
Oprawa: twarda całopapierowa, 2,5 mm, oklejka 135 g zadrukowana 4 + 0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, grzbiet prosty, kapitałka biała, książka szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 700 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
Pozycja nr 7
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 250 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: druk 4 + 0, karton jednostronnie powlekany 275 g, folia mat. jednostronnie, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 8
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 276 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: druk 4 + 0, karton 1 str. 350 g, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, oprawa klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 9
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 244 strony
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: druk 4 + 0, karton 1 str. 350 g, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, oprawa klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 10
Format: 160 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 580 stron
Środek: papier posiadający następujące parametry: bezdrzewny, bezkwasowy, gram. 90 g, volumen 1.5, przykładowo Alto Blanc 90 g (1.5), Munken Premium White 90 g (1.5), druk: 1 + 1
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, grzbiet zaokrąglony, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 700 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 32500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV
Pozycja nr 11
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość: 96 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g (1.6)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4+0 kreda 135-150 g, wyklejka niezadrukowana, offset 120-140 g, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, grzbiet prosty, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 12
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość: 96 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g (1.6)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka niezadrukowana, offset 120-140 g, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, grzbiet prosty, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 13
Format: 225 (szer.) x 175 (wys.) mm
Objętość: 68 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.8, przykładowo Lux Cream 90 g (1.8)
Oprawa: twarda całopapierowa tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0 kreda 135-150 g, folia mat 1 str. + folia UV wybiórczo, wyklejka offset 120-140 g zadrukowana w kolorze Pantone zbliżonym do koloru środka, szyta nićmi, kapitałka ecri, grzbiet prosty
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 14500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V
Pozycja nr 14
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4 + 0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia Soft Touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 15
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 16
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 140 stron
Środek: papier posiadający następujące parametry: gramatura 115g (1.2), przykładowo Sora Mat Plus 115 g (1.2), 4 + 4
Oprawa: karton 1 str. 350 g, 4 + 0, folia mat, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 17
Format: 150 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1 + 1, oprócz 3 stron kolorowych (strony 290-293) papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print White 90 g (1.5),
Oprawa: druk 4 + 0, karton 275 g, folia soft touch 1 str., lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada ISBN
Nakład: 500 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI
Pozycja nr 18
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 19
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 20
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 21
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 49400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII
Pozycja nr 22
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 23
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 166 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5), 3 wkładki (4 strony pomiędzy stronami 16/17 + 8 stron pomiędzy stronami 112/113 + 4 strony pomiędzy stronami 164/165), druk 4 + 4, kreda mat 130 g
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0 kreda 135-150 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 24
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 180 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5), 3 wkładki (4 strony pomiędzy stronami 16/17 + 8 stron pomiędzy stronami 112/113 + 4 strony pomiędzy stronami 164/165), druk 4 + 4, kreda mat 130 g
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0 kreda 135-150 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 25
Format: 165 (szer.) x 235 (wys.) mm
Objętość: 176 stron
Środek: druk 1 + 1 papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print Cream 15 (100 g /vol. 1.5)
Oprawa: druk 4 + 0, karton 275 g jednostronnie powlekany, folia błysk 1 str. + lakier UV mat. wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 23700 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VIII
Pozycja nr 26
Format: 160 (szer.) x 235 (wys.) mm
Objętość: 420 strony
Środek: papier posiadający następujące parametry: bezdrzewny, bezkwasowy, gram. 90 g, volumen 1.5, przykładowo Alto Blanc 90 g (1.5), Munken Premium White 90 g (1.5), druk: 1 + 1
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 / 0, surowiec na oklejkę: WIBALIN® FLUTE WBU500 WHITE lub inny o podobnych parametrach (zastosowanie: okładki; kolor: biały; struktura: delikatne prążkowanie), wyklejka zadruk kolorem Pantone offset 140 g, lakier UV wybiórczo, grzbiet prosty, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 27
Format: 160 (szer.) x 235 (wys.) mm
Objętość: 420 strony
Środek: papier posiadający następujące parametry: bezdrzewny, bezkwasowy, gram. 90 g, volumen 1.5, przykładowo Alto Blanc 90 g (1.5), Munken Premium White 90 g (1.5), druk: 1 + 1
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4 + 0 kreda 135-150 g, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, grzbiet prosty, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IX
Pozycja nr 28 – Notatnik z okładką
Okładka:
Format: A5 (format rozłożony ok. 424 x 148 mm)
Okładka: karton jednostronnie powlekany 275 g
Kolorystyka: CMYK 4 + 0
dwie bigi w grzbiecie
bloczek notatnika wklejany w okładkę
Wsad:
Format A5 pionowo
Objętość: 24 kartki
Papier: offset 80 g
Kolorystyka: CMYK 4 + 0
klejenie bloczków od góry
wklejenie w okładkę
Nakład: 1000 sztuk.
Pozycja nr 29 – Notatnik bez okładki
Format: A4
Objętość: 50 kartek
Papier: offset 80 g
Kolorystyka: CMYK 4 + 0
klejenie po długim bloku
dwa otwory pod mechanizm dwuringowy segregatora
Nakład: 1000 sztuk
Pozycja nr 30 – Teczka ofertowa
Format po złożeniu: A4
Wykrojnik: standardowy drukarni bez wycięcia na wizytówkę
Grubość grzbietu: 5 mm
Papier: kreda błyszcząca 350 g
Kolorystyka: CMYK 4 + 0
Uszlachetnianie: folia błyszcząca 1 + 0
teczki pakowane na płasko
Nakład: 1300 sztuk
Pozycja nr 31 – Teczka/segregator z zamknięciem magnetycznym
Format po złożeniu: 650 x 320 mm
Szerokość zewnętrzna grzbietu: 45 mm
Papier: tektura lita 2 mm
Oklejka: kreda 150 g, CMYK 4 + 0, folia błyszcząca 1 + 0
Wyklejka: kreda 150 g, 0+0, folia błyszcząca 1 + 0
mechanizm dwuringowy typu D, pojemność mechanizmu 25 mm
dwa komplety magnesów 10 x 2mm
Skrzydełka:
Papier: tektura 1,5 mm
Oklejka i wyklejka: kreda 150 g, folia błyszcząca 1 + 0
mocowanie do segregatora za pomocą nitów każde skrzydełko
Nakład: 300 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 23900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79695 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84525 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772160178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84525 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87675 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87675 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772160178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87675 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43785 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61530 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43785 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772160178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43785 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15487,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15487,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Wielkopolska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822236212

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15487,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38025,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27912 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M.Grodecka, T.Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762199960

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27912 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772160178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27458 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30345 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772160178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30345 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Legra sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772160178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29397 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29393,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak, Pełka, Śmich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29393,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.