eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług kominiarskich w 2023 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kominiarskich w 2023 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.logintrade.net/zapytania_email,112591,6e7c694230706ae795f40fe9effd8868.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kominiarskich w 2023 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb884d2a-805b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025629/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach wchodzących wskład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-68/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część 1 – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego, których wykazy adresowe stanowią Załączniki od nr 1.1, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 173 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 1693 lokali, w tym 1438 lokale mieszkalne, 255 lokali użytkowych, posiadających 1029 przewodów kominowych dymowych, 162 przewody kominowe spalinowe, 1272 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 513 przewodów kominowych niezagospodarowanych.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.4. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części 1 zamówienia wynosi:
 sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 100 lokali;
 sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych;
 sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki;
 badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 24 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 169985,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część 2 – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego, których wykazy adresowe stanowią Załączniki od nr 1.2, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 190 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 1778 lokali w tym 1669 lokali mieszkalnych, 109 lokali użytkowych, posiadających 1422 przewody kominowe dymowe, 1 przewód kominowy spalinowy, 717 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 352 przewodów kominowych niezagospodarowanych.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.4. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części 2 zamówienia wynosi:
 sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 100 lokali;
 sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych;
 sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki;
 badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 24 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 181743,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część 3 – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego, których wykazy adresowe stanowią Załączniki od nr 1.3 w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 194 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 1827 lokali w tym 1533 lokali mieszkalnych, 294 lokali użytkowych, posiadających 1083 przewody kominowe dymowe, 213 przewodów kominowych spalinowych, 1209 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 576 przewodów kominowych niezagospodarowanych.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.4. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części 3 zamówienia wynosi:
 sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 100 lokali;
 sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych;
 sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki;
 badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 24 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 179061,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188703,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159898,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188703,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KOMINIARSKI MICHAŁ KUŹNIARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451981227

7.3.3) Ulica: JAGIELLOŃSKA 6

7.3.4) Miejscowość: BYTOM

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Czyszczenie i i przeglądy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188703,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186972,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186972,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186972,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452123750

7.3.3) Ulica: Słowackiego 14

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186972,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159898,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159898,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159898,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PerfektKom Adam Jędryka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262048933

7.3.3) Ulica: Skośna 1

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-923

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159898,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsza umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia (jednak nie wcześniej niż od 1.01.2023 r.) do 31.12.2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.