Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028532/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066047 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej modernizacji kompleksu sportowego Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Potocka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 832-45-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej modernizacji kompleksu sportowego Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610f220d-96c4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000088/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej modernizacji kompleksu sportowego Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028532/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/OSIR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej modernizacji kompleksu sportowego Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie.
Stan istniejący
Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz znajduje się na działce nr 8/4 z obrębu 7-01-02 o powierzchni 7,1403 ha. Mieści się na terenach niegdyś należących do Robotniczego Klubu Sportowego „Marymont”. Klub zaczął powstawać w latach 50 XX wieku, kiedy to wybudowano:
1. Boisko A pełnowymiarowe (105 m x 68 m) wraz z trybunami, 400 m bieżnią lekkoatletyczną oraz dodatkowymi funkcjami typu rzutnie oraz miejsca do wykonywania skoków w dal zlokalizowanych przy trybunie zadaszonej. Trybuny Boiska A według dostępnych danych mogły pomieścić 18 tys. kibiców.
2. Pomieszczenia magazynowe mieszczące się pod trybuną zadaszoną
3. Boisko B – boczne boisko treningowe, na naturalnej nawierzchni
4. Budynek szatniowy (murowany, 3 kondygnacyjny, podpiwniczony) o powierzchni 788,51 m2, zlokalizowany przy Boisku B, rok budowy 1955.
5. Pawilon Biurowy – pawilon administracyjno – usługowy zlokalizowany w rogu działki ul. Potockiej z ul. Gwiaździstą. Wybudowany w latach 50 XX wieku.
6. Pawilon Kontenerowy (Stihl) – wybudowany w latach 50 XX wieku
7. Budynek Administracyjny – zlokalizowany pomiędzy skateparkiem/lodowiskiem, a pływalnią – wybudowany w latach 50 XX wieku, 3 kondygnacyjny, podpiwniczony, murowany.
8. Budynek kotłownia, budynki wc, budynek magazyn – budynki do wyburzenia
9. Tor Łuczniczy na naturalnej nawierzchni o wymiarach 90 m x 50 m
10. Boisko E z trybunami – aktualnie 4 korty tenisowe,
11. SkatePark/Lodowisko – zadaszony na stalowej konstrukcji, przykryty poliwęglanem komorowym. Powierzchnia całkowita 1243 m2
12. Budynek pływalni – zwarty budynek 3 kondygnacyjny, ustawionym równolegle do ul. Potockiej, wybudowany w 1999 r. o łącznej kubaturze 31 202,5 m2
13. Pomieszczenia warsztatowe i garaż – zlokalizowane przy budynku biurowym (róg działki ul. Potocka z ul. Gwiaździstą)
14. Siłownia plenerowa – zlokalizowana na terenie zielonym za budynkiem pływalni.
Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu częściowej dokumentacji archiwalnej pierwotnej sporządzonej przez Biuro Budownictwa Komunalnego w Warszawie w 1907 r. oraz projektu technicznego modernizacji boiska treningowego RKS Marymont opracowanego przez Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne w 1972 r.
Zamawiający nie posiada praw autorskich do tej dokumentacji. Z uwagi na fakt, iż ww. dokumentację Zamawiający posiada tylko w wersji papierowej i z racji upływu lat jej jakość jest niewystarczająca, Zamawiający nie jest w stanie udostępnić jej w wersji elektronicznej.
Ponadto Zamawiający dysponuje ekspertyzami technicznymi budynku magazynowego, zadaszeniem trybuny zachodniej oraz budynku szatniowego RKS Marymont z września 2019 r. wykonanymi przez mgr inż. Dariusza Karolaka i techn. Cezarego Powierża które udostępnia Wykonawcom.
Zamawiający informuje, że możliwa jest wizja lokalna terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz po wcześniejszym umówieniu spotkania z przedstawicielem Zamawiającego - Andrzej Jeżewski tel. (22) 832-45-50.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
• Sporządzenia wstępnej koncepcji,
• Nanoszenia zmian i uwag Zamawiającego do przedstawionej koncepcji,
• Udziału w spotkaniach i naradach koordynacyjnych,
• Uzyskania od Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zaleceń konserwatorskich dla obiektów znajdujących się pod jego opieką.
• Wykonania ostatecznej koncepcji obejmującej wszystkie ustalenia i zalecenia,
z uwzględnieniem podziału na etapy realizacyjne w dwóch wariantach.
• Wykonania WKI (wstępnych kosztów inwestycji)
Część graficzna koncepcji winna zawierać w szczególności:
• Zagospodarowanie terenu uwzględniające elementy wyszczególnione powyżej wykonane na mapie zasadniczej
• Wizualizacje 3D (Każdy etap na oddzielnej grafice)
Część opisowa koncepcji winna zawierać w szczególności:
• Opis planu zagospodarowania terenu
• Opis rozwiązań funkcjonalnych
• Opis rozwiązań technicznych
• Szacunkowy koszt realizacji inwestycji
• Dokładny (szczegółowy) opis stanu istniejącego wraz z dokumentacją fotograficzną
• Analizę potrzeb (m.in. użytkownicy, interesariusze projektu, kierunki rozwoju społeczności lokalnej i ośrodka)
• Sporządzenie wytycznych projektowych w następujących branżach budowlanych: architektonicznej (wraz z przygotowaniem terenu budowy), konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wykończenia, zagospodarowania terenu i inne jeżeli projektant lub Zamawiający uzna za konieczne.
• Opracowanie harmonogramu realizacji kolejnych etapów, umożliwiających bezkolizyjne wykonywanie robót budowlanych (dojazd na teren budowy zapewniający utrzymanie stanu technicznego wcześniej wykonanego zakresu robót)
• określenie szacunkowych kosztów realizacji całości zamierzenia wraz z rozbiciem na koszty realizacji poszczególnych etapów
• inwentaryzację zieleni
Koncepcja musi być zgodna ze Strategią Warszawa2030, która została stworzona we współpracy mieszkańców, przedsiębiorców i przedstawicieli różnego typu organizacji.
Koncepcja musi uwzględniać :
• istniejące uzbrojenie terenu i rozwiązania w zakresie usunięcia kolizji
• obowiązujące przepisy prawa, wszelkie normy i inne uwarunkowania dla tego typu obiektów (w tym dla osób niepełnosprawnych) oraz ustalenia MPZP. Część obiektów znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.
Koncepcja powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zawierać wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania.
Materiały wymienione w koncepcji muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach budowlanych i być wprowadzone do obrotu.
Wykonawca koncepcji architektoniczno-budowlanej i urbanistycznej jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania oferentów uczestniczących w postepowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dotyczących przygotowanej koncepcji.
Koncepcję wstępną i dwa warianty ostatecznej, Wstępne Koszty Inwestycji oraz Inwentaryzację zieleni należy wykonać w dwóch wariantach po trzy egzemplarze każda w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej (pliki w formacie edytowalnym, tj. MS Office i DWG oraz PDF) na nośniku pendrive. Wizualizacje należy wykonać w kolorze w dwóch wariantach po trzy egzemplarze każda w formacie minimum A2 lub większym w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej w formacie DWG i PDF na nośniku pendrive.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) istniejące ekspertyzy techniczne stanowiące załącznik nr 8 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHAPMAN TAYLOR INTERNATIONAL SERVICES Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262361701
7.3.3) Ulica: ul. NOWOGRODZKA 47A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-695
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CHAPMAN TAYLOR INTERNATIONAL SERVICES" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CHAPMAN TAYLOR INTERNATIONAL SERVICES" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.