eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Konserwacja sieci oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy-Miasto Działdowo w okresie od 01.03.2022 r. do 31.07.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja sieci oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy-Miasto Działdowo w okresie od 01.03.2022 r. do 31.07.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja sieci oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy-Miasto Działdowo w okresie od 01.03.2022 r. do 31.07.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a38658-9497-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036004/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi konserwacji oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ustawa Prawo zamówień publicznych art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 stanowi, że zamawiający może udzielić zmówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów – jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Szczegółowe uzasadnienie określone zostało w dokumentach postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 88878,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawienie czynności wchodzących w zakres bieżącego utrzymania i konserwacji sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy-Miasto Działdowo:
1. Wymiana uszkodzonych źródeł światła.
2. Wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych na wyremontowane lub nowe.
3. Wymiana uszkodzonych kloszy.
4. Dbałość o estetykę w tym, mycie i czyszczenie kloszy i opraw oświetleniowych.
5. Wymiana uszkodzonych elementów wewnętrznych opraw oświetleniowych,
- stateczników, bezpieczników,
- układów zapłonowych,
- kondensatorów,
- oprawek.
6. Pionowanie słupów oświetleniowych stanowiących własność Zamawiającego i Wykonawcy.
7. Pozycjonowanie wysięgników i opraw.
8. Wymiana uszkodzonych przewodów w latarniach i wysięgnikach.
9. Wymiana uszkodzonych zabezpieczeń słupowych.
10. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych.
11. Wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych w układach sterowania.
12. Wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych, stanowiących własność Zamawiającego i Wykonawcy.
13. Lokalizacja i usuwanie uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej.
14. Wymiana uszkodzonych odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej.
15. Wymiana uszkodzonych odcinków kabli w kablowej sieci oświetleniowej.
16. Czyszczenie i konserwacja wnęk słupów oświetleniowych.
17. Wymiana uszkodzonych zamknięć (drzwiczek) słupowych.
18. Wymiana opasek zabezpieczających.
19. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i wyłączników instalacyjnych w układach sterowania.
20. Wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych.
21. Wymiana uszkodzonych przewodów w układach sterowania.
22. Wymiana uszkodzonych listew zaciskowych.
23. Wykonanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych.
24. Wymiana uszkodzonych zegarów sterujących.
25. Sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących.
26. Wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych.
27. Regulacja stref czasowych wszystkich zegarów sterujących.
28. Wymiana uszkodzonych styczników i innych elementów w układach sterowania oświetlenia.
29. Prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego.
30. Kontrola stanu instalacji oświetlenia ulicznego.
31. Przeglądy techniczne słupów, wysięgników, opraw, stanowiących własność Zamawiającego i Wykonawcy (co najmniej raz w ciągu okresu, na który umowa została zawarta).
32. Przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej oraz sterowniczej (co najmniej raz w ciągu okresu, na który umowa została zawarta).
33. Sprawdzenie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw.
34. Konserwacja szafek sterowniczych, tablic i elementów układu sterującego.
35. Sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw.
36. Usuwanie drobnych gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe (po uzyskaniu wymaganych zgód, o ile są wymagane).
37. Wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony od porażeń.
38. Odłączenie zasilania układów pomiarowych lub pojedynczych opraw oświetleniowych, które są własnością Wykonawcy, po zgłoszeniu Zamawiającego.
Liczba opraw świetlnych wynosi 1302 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122191,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122191,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122191,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA Oświetlenie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122191,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.