eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Staniewice



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Staniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Staniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae3f5cb-6890-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002212/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Staniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335884/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2021.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3751223,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Staniewice”.
2. Gmina Postomino na realizację przedmiotowego zadania uzyskała dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dla celów kalkulacji oferty należy przyjąć założenie, że wartość dofinansowania opiewa na kwotę ok. 5 mln złotych.
3. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) budowa rurociągów kanalizacyjnych, grawitacyjnych DN 200;
2) budowa przyłączy kanalizacyjnych, grawitacyjnych DN 160;
3) budowa rurociągów kanalizacyjnych, tłocznych DN 100;
4) budowa tłoczni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
5) budowa studni betonowych DN1000;
6) budowa separatora tłuszczów w studni DN1200;
7) budowa studni z tworzywa sztucznego DN 300 i DN 400;
8) budowa lokalnej oczyszczalni ścieków:
a) ciąg technologiczny urządzeń mechaniczno-biologicznego oczyszczania ścieków w obwałowaniach ziemnych;
b) zjazd z drogi gminnej i ciąg komunikacji wewnętrznej (pieszo-jezdny);
c) przyłącze wodociągowe wraz ze studnią wodomierzową i hydrantem,
d) rurociągi międzyobiektowe;
e) kolektor ścieków oczyszczonych z wylotem do rowu,
f) wewnętrzne linie zasilające do urządzeń technologicznych,
g) słupy z lampami oświetleniowymi;
h) ogrodzenie terenu oczyszczalni.
4. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wybudować sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków oraz odcinkiem sieci wodociągowej celem zasilenia oczyszczalni ścieków w miejscowości Staniewice.
5. Projektowane sieci zlokalizowane są w pasach drogowych dróg gminnych i drogi powiatowej, natomiast lokalna oczyszczalnia ścieków zlokalizowana jest na dz. nr 52/1 obręb Staniewice.
6. W roku 2018 w trakcie przebudowy drogi gminnej Staniewice – Wilkowice wybudowany został odcinek sieci wraz z przykanalikami do granicy działki na odcinku oznaczonym w dok. projektowej symbolem A1 ÷ A27 wraz z odgałęzieniami sieci na odcinku oznaczonymi symbolem A8 ÷ A8.2, A9 ÷ A9.2, A11 ÷ A 11.1, A12 ÷ A 12.1, A16 ÷ A16.1, A19 ÷ A19.1 (na załączniku pn.: „Sieć kanalizacyjna wybudowana w 2018 r.” kolorem żółtym oznaczono wybudowane odcinki sieci).
7. W ramach niniejszego postępowania należy skalkulować budowę pozostałej części sieci kanalizacyjnej, odgałęzień sieci (przyłącza kwalifikowane) do granicy nieruchomości (działek prywatnych), odcinka sieci wodociągowej i lokalnej oczyszczalni ścieków wraz z jej uruchomieniem
8. Aktualnie trwają również prace budowlane przebudowy drogi powiatowej na odcinku Staniewice – Nosalin – Wrześnica. W związku z powyższym sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku od przepompowni do studni rozprężnej, przepompownie ścieków oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na odcinku A29a – A43, A41-A41.2, B32.2 – B46, B46-C1 wraz odgałęzieniami sieci do granicy działki drogowej należy wykonać w terminie do 80 dni od dnia podpisania umowy.
9. Z uwagi na przebudowę drogi powiatowej jak również realizację robót w pasach drogowych w wykopach otwartych Zamawiający wyraża zgodę na rezygnację stosowania rur osłonowych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w miejscu poprzecznych przejść przez drogę powiatową oraz pod chodnikami i w miejscu zbliżenia sieci do projektowanej krawędzi jezdni należy dokonać pełnej wymiany gruntu, uzyskać wskaźniki zagęszczenia gruntu, natomiast jezdnię odtworzyć za pomocą 15 cm warstwy kruszywa łamanego 0-31,5 mm.
10. Dla uzyskania wymaganego stopnia redukcji zanieczyszczeń zaprojektowano oczyszczalnią mechaniczno-biologiczną o przepustowości Qśrd = 43,3 m3/d i Qmaxd = 61,6 m3/d w technologii złoża biologicznego zraszanego. Ścieki oczyszczone odprowadzone zostaną do rowu melioracyjnego. Na dopływie ścieków surowych i odpływie ścieków oczyszczonych zamontować przepływomierz – urządzenia muszą być dostosowane do możliwości zdalnego przesyłu danych.
11. Dodatkowo należy skalkulować oczyszczenie rowu melioracyjnego stanowiącego odbiornik ścieków oczyszczonych na odcinku ca. 980 mb. Z istniejącego rowu należy usunąć zalegający namuł (do 1 m głębokości) i rozplantować do grubości 10 cm na terenie przyległym i obsiać trawą.
12. Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kamerowania wykonanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przygotowaniem opracowania na nośniku elektronicznym zawierającym obraz z kamerowania wraz z profilem powykonawczym wykonanej sieci.
13. Po zakończeniu robót plac budowy przywrócić do stanu nie gorszego niż sprzed budowy. Stan dróg gminnych przekazać w stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem inwestycji.
14. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie częściowo na terenie zaewidencjonowanych stanowisk archeologicznych. W związku z powyższym Wykonawca robót zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych przed przystąpieniem do prac ziemnych oraz zlecenia prowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej przed przystąpieniem do robót ziemnych, jak również zgłosić rozpoczęcie prac
do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Szczecinie, Delegatura w Koszalinie.
15. Przepompownie ścieków oraz oczyszczalnię należy objąć rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje u eksploatatora sieci kanalizacyjnej w gm. Postomino. Informuję, że aktualnie użytkownik tj. GPK Sp z o.o. w Postominie w celu monitoringu sieci, przepompowni i tłoczni oraz oczyszczalni wykorzystuje oprogramowanie 2 różnych producentów. Jednakże Zamawiający dopuszcza wykorzystanie monitoringu innego producenta pod warunkiem dostarczenia kompletnej bazy wraz z kodami dostępowymi Użytkownikowi sieci.
16. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
17. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu (urobku) Zamawiający wskaże przy przekazaniu placu budowy w odległości do 2 km od placu budowy. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu po zakończeniu robót należy uporządkować i rozplantować.
18. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) Projekt budowlano – wykonawczy „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Staniewice”,
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego,
4) SWZ,
5) Przedmiary robót – stanowiące elementy pomocnicze przy określaniu ceny.
19. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
20. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia podbudowy dróg, zjazdów, próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
21. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
22. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
23. Po zakończeniu budowy należy przedstawić certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
24. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia czasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez właściwy organ, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej.
25. Niezwłocznie - jednak nie później niż w ciągu 3 dni od momentu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia w porozumieniu z Zamawiającym zestawienia zawierającego etapy robót, terminy ich wykonania i kwoty wypłaty wynagrodzenia. W związku z zapisami regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Zamawiający zastrzega, że odbiór końcowy robót odbędzie się nie wcześniej niż po upływie 13 miesięcy od podpisania umowy. Ponadto przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
26. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w terminie 14 dni od podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5485800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7121700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5485800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841383568

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-067

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty w zakresie kanalizacji, roboty budowlane i instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5485800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.