Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281743/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00298165/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej na działce nr 804 w Kępiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Kozłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413841067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugkozlow,m,391674,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej na działce nr 804 w Kępiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8fd858e-4b92-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002993/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej na działce nr 804 w Kępiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIR.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281871,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i siłowni plenerowej na działce nr 804 w Kępiu
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje powierzchnię 550 m2, w skład której wchodzi:
1) Siłownia plenerowa - złożona z 6 urządzeń do ćwiczeń fitness na świeżym powietrzu, 4 ławek, kosza na śmieci, stojaka rowerowego, wraz ze strefą relaksu złożoną z plenerowego stolika do gier planszowych, stołu do ping ponga oraz ławek o powierzchni 260 m2, o nawierzchni z piasku gr 30cm.
2) Plac zabaw - złożony z 4 urządzeń dla dzieci o charakterze sprawnościowym, o powierzchni 290m2, o nawierzchni z pasku gr 30cm.
3) Ogrodzenie terenu (placu zabaw, siłowni plenerowej ze strefą relaksu) ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,5. – długość 137m.
4) Utwardzenie terenu z płyt betonowych ażurowych gr 10cm. na podbudowie z kruszywa łamanego o powierzchni 200m2 – pomiędzy ogrodzeniem a drogą.
5) 3 lampy solarne wyposażone w automatyczny układ włączający oświetlenie po zapadnięciu zmroku,
6) Chodnik z kostki brukowej o łącznej powierzchni 69m2
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
1) projekt budowlany,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Nadto Zamawiający dołącza do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 1A), z zastrzeżeniem, że ma on charakter wyłącznie informacyjny (pomocniczy). Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i wymaganiami SWZ jest zobowiązany do ustalenia rzeczywistego zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W szczególności ewentualne braki przedmiaru w zakresie robót, materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wskazanych w dokumentacji projektowej nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót lub zakupu materiałów lub urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, chyba że postanowienia SWZ stanowią inaczej. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4. Zgodnie z zapisami pkt 1.6.16 STWiOR stanowiącymi załącznik do SWZ, Zamawiający dopuszcza tolerancję zwyczajową dla wykonania robót. Dopuszcza się tolerancję +/- 25% w stosunku do wymiarów urządzeń podanych w
dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania wielkości stref
bezpieczeństwa urządzeń. Nie należy przekraczać wymiarów stref bezpieczeństwa, gdyż zostały precyzyjnie dobrane i wpisane w wymiary terenu i działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325617,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443907,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325617,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60A
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325617,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
- Remont boisk na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-26-2024)
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Komornikach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ulicy jaśminowej w Łęcznej
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.