Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051561/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- II przetarg 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I Z FILIĄ W LEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774613480
1.5.8.) Numer faksu: +48774613480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- II przetarg 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc4b7eef-8986-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037586/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - II przetarg 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051561/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.423.ZP.83.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu w ilościach: filet z miruny bez lodu – 620kg, karp świeży – 150kg, kostka panierowana z mintaja – 360kg, makrela wędzona – 326kg, matyjas solony – 264kg, śledź kwaśny – 252kg. 2.Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami:
1)Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać filety rybne i inne przetwory rybne co najmniej dwa razy w tygodniu własnym transportem, z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych i na swój koszt do budynku DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2, w godz. 800 -1400,
2) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą,
3) wykonawca wydaje dostarczane filety rybne i inne przetwory rybne przedstawicielowi
odbiorcy, który je przelicza, waży sprawdza jakość, termin przydatności do spożycia oraz zgodność zamówieniem,
4) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment
w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany,
5) dostarczane filety rybne i inne przetwory rybne powinny być pierwszego gatunku, świeże, mieć co najmniej dwudniowy okres gwarancji, liczony od dnia dostarczenia do odbiorcy,
6) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmującą min. braki uszkodzeń,
7) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
8) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów rybnych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb wykonawcy:
a) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
b) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
9)zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
10)faktury będą wystawiane po każdorazowej dostawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15241500-4 - Makrela
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał jedną ofertę. Ofertę odrzuca się, gdyż „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”1. w załączniku nr 1 do SWZ w Formularzu ofertowym w kryterium cena - brak wypełnienia kwoty brutto,
2. w załączniku nr 2 do SWZ - formularzu cenowym – zastosowano nieprawidłowy druk formularza,
oraz „oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”, tj. wskazany plik Wykonawcy nie zawierał podpisów.
Wobec powyższego unieważnia się postępowanie.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont bud.miesz.-usług.wielorodzinnego wraz z ociepl.wym.konstr. dachu wraz z pokryciem,zm.kolor.elewacji oraz zmianą spos.ogrzewania obiektu,znaj.się w m.Strzelce Op.przy ul.Powstańców Śl.16(...)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu oraz podziemnym zbiornikiem przeciwpożarowym
- "Przebudowa mostu JNI 30004505 w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja."
- Opracowanie kompl. dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymag. uzgodnień dla zad. pn.: "Rozbudowa drogi pow. 1823O Kadłub-Osiek poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem (...)
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do SPZOZ w Parczewie w podziale na 7 zadań
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2024
- Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).
- Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Sośnicy na II półrocze 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.