eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borki › "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Borki"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Borki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 857 42 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktury@gminaborki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugborki.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Borki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f95e360-5f2a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004083/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Borkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rozbudowa oczyszczalni ścieków oraz wymiana zestawu hydroforowego na ujęciu wody w msc. Borki” w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014-2020r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321002/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: RRI.271.1.13.2021.PD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1738800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Borkach”, która jest realizowana w ramach projektu „Rozbudowa oczyszczalni ścieków oraz wymiana zestawu hydroforowego na ujęciu wody w msc. Borki”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącej oczyszczalni ścieków w Borkach ul. Wojska Polskiego zlokalizowanej na dz. nr ew. 1187/25 oraz nr ew. 1187/31, w tym w szczególności:
1) budowę budynku odwodnienia osadu wraz z wiatą,
2) budowę budynku magazynowego,
3) budowę stacji zlewnej,
4) budowę silosu,
5) budowę tacy najazdowej,
6) budowę filtra węglowego,
7) budowę zbiornika buforowego na ścieki,
8) budowę instalacji zewnętrznych międzyobiektowych,
9) budowę murku oporowego,
10) budowę ogrodzenia,
11) montaż instalacji PV,
12) wykonanie prac rozbiórkowych,
13) wykonanie zjazdów z drogi powiatowej,
14) wykonanie utwardzenia terenu,
15) wykonanie oświetlenia terenu,
16) wykonanie monitoringu terenu,
17) wykonanie obsługi geodezyjnej, tyczenia, inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej
4.3. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji, stanowiącej jego integralną część. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlano- wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) przedmiary robót,
4) pozwolenie na budowę,
5) decyzja lokalizacji zjazdów z drogi powiatowej.
Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, oraz zgodnie ze Opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWiOR. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR o którym mowa w pkt 2).
[...]
4.6. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w
przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za
wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w okresie 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń przedmiotu umowy – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału, urządzenia lub systemu wymaga częstszych przeglądów
gwarancyjnych. Szczegółowe warunki gwarancji określa §11 Projektu umowy.
4.7. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia (ceny ofertowej brutto), o którym mowa w § 9 ust. 2 Projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ), ważnego przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki ubezpieczenia określa § 17 Projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232470-7 - Stacje przesyłu odpadów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2768972,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3996708,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2768972,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Montażowe Montech Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-100-57-63

7.3.4) Miejscowość: Łuszczów Drugi 108

7.3.5) Kod pocztowy: 20-258

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2768972,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.