eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022 II



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022 II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525888300

1.5.8.) Numer faksu: 525888240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.mogilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022 II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16682f6e-671a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001966/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPKP.10.02.03-04-0043/19 pn. „Kształcenie zawodowe uczniów szkół Powiatu Mogileńskiego IV” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331982/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104166,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem indywidualnych zajęć z obsługi samochodu jest nabycie kompetencji w zakresie prawa jazdy kat.B poprzez ukończenie zajęć oraz zaliczenie egzaminu wewnętrznego w terminach określonych w rozdziale VII SWZ.
2. Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być przeprowadzone zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i powinny przygotować uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.
3. Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być realizowane zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U 2018 r. poz. 1990)
b) Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ( Dz. U. z 2019 r. poz. 341)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 września 2018 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1885).
4. Ośrodek szkolenia kierowców musi posiadać wpis do Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w miejscu zgodnym z siedzibą ośrodka. Instruktorzy prowadzący szkolenie są zobowiązani do posiadania uprawnień do prowadzenia nauki jazdy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić zajęcia dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Strzelnie 60 godzinnych indywidualnych zajęć obsługi i prowadzenia samochodu to jest: 30 godzin (po 45 min.) — zajęcia teoretyczne, - 30 godzin (po 60 min.) jazd — (zajęcia indywidualne praktyczne) w zakresie przygotowania uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.
6. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:
a) przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, według aktualnie obowiązujących przepisów.
b) przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie Zespołu Szkół w Strzelnie.
c) zapewnienia uczestnikom zajęć we własnym zakresie i na własny koszt bezpiecznego transportu do i z placu manewrowego — dot. zajęć praktycznych.
d) zapewnienia wykładowców/instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia.
e) zapewnienia innych niż podręczniki i testy wszystkich materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej), — także innych niż podręczniki i testy jeśli zajdzie taka konieczność.
f) zapewnienia pojazdów przystosowanych do prowadzenia nauki jazdy (ważny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
g) objęcia uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć.
h) przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego i wydania uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do przystąpienia do państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii B. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu.
i) prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, w szczególności:
• kartę zajęć edukacyjnych zawierającą listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć;
• rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
j) informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej.
k) opracowania dla każdego uczestnika i przekazania Zamawiającemu opisu realizacji zajęć zgodnie z poniższymi wymogami:
• Zakres: uczestnicy odbędą zajęcia w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
• Wzorzec: zakładane efekty uczenia się muszą być zgodne z Krajowymi standardami kompetencji zawodowych
• Ocena: po zakończeniu zajęć przeprowadzony zostanie egzamin wewnętrzny weryfikujący nabyte kompetencję w zakresie prowadzenia pojazdów kat. B
• Porównanie: Wykonawca jest zobowiązany do analizy przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego w zakresie nabycia przez uczestników kompetencji warunkujących możliwość przystąpienia do egzaminu uprawniającego do pozyskania kwalifikacji.
k) Terminy realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku zajęć teoretycznych terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których będą odbywać się zajęcia.
l) Uzgodnione harmonogramy zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
m) Wszystkie godziny zajęć praktycznych dla jednej osoby muszą zostać zrealizowane w okresie
nie dłuższym niż 3 kolejne miesiące. W uzasadnionych przypadkach na wniosek ucznia termin może zostać wydłużony.
n) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć.
o) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
p) Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja przedmiotu zamówienia.
q) Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania.
r) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu zajęć/szkolenia, kartę przeprowadzonych zajęć/szkolenia,
- zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, arkusza przebiegu części praktycznej egzaminu wewnętrznego oraz części teoretycznej w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
- opis realizacji zajęć w zakresie przeprowadzenia badania kompetencji zawodowych zgodnie z wymogami w 4 etapach.
7. Zamawiający zobowiązany będzie do:
a) organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
b) zapewnienia sal do zajęć teoretycznych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane zaświadczenia ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego.
11. Zakres programowy zajęć powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem kursu operatora koparko-ładowarki jest przygotowanie kandydata do nabycia kwalifikacji do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień. Szkolenie kończy się uzyskaniem przez ucznia uprawnień na operatora koparko-ładowarki zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
1. Kurs przeprowadzony będzie dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora koparko ładowarki kl. III z uprawnieniami w łącznej liczbie 134 h szkolenia. Kurs Operatora koparko-ładowarki kl. III będzie obejmował następujące bloki:
- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)
-BHP;
- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;
- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;
- Ogólna budowa i obsługa koparko-ładowarek;
- Technologia robót realizowanych koparko — ładowarkami;
-Zajęcia praktyczne (82 godzin praktyki) wykonywane koparko - ładowarkami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem koparkowym bez obciążenia, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem ładowarkowym bez obciążenia, jazda koparko-ładowarką, przygotowanie stanowiska pracy koparko- ładowarką, praca osprzętem koparkowym, praca osprzętem ładowarkowym, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie koparki do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,
2) zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
3) prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie,
4) zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych) na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie,
5) zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miasta Mogilna. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza terenem Mogilna, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.
6) zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do obsługi koparko-ładowarki zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji kursu operatora koparko ładowarki III klasy uprawnień, uregulowanymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Finansów z dnia 11 stycznia 2017 r. (Dz.U. 2017 poz. 134) oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu,
7) opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
8) przez godzinę dydaktycznoteoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną).
9) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach,
10) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć,
12) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć,
13) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania,
14) przekazania uczestnikom oryginałów świadectwa operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy, a kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu.
4. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwa),
- świadectw operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wraz z książeczkami operatora potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 18966,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem zajęć jest przygotowanie uczestników do nabycia kwalifikacji do wykonywania zawodu operatora walców drogowych w zakresie II klasy uprawnień. Szkolenie kończy się uzyskaniem przez ucznia uprawnień na operatora walców drogowych klasy II oraz wpisem do książeczki operatora zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Uczestnicy uzyskują kwalifikacje potwierdzone świadectwem operatora walców drogowych w zakresie II klasy.
2. Kurs przeprowadzony będzie dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora walców drogowych w zakresie kl. II z uprawnieniami w łącznej liczbie 134 h szkolenia na jednego uczestnika. Kurs Operatora walców drogowych kl. II będzie obejmował następujące bloki:
- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)
-BHP;
- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;
- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;

-Zajęcia praktyczne (82 godzin zajęć praktycznych) wykonywane walcami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych, jazda walcem, przygotowanie stanowiska pracy walca, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie walca do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
4.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,
2) zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.
4) zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych) na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.
5) zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miasta Mogilna. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza terenem Mogilna, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.
6) zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do obsługi walca drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu.
7) opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
8) przez godzinę dydaktycznoteoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną).
9) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
10) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
12) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;
13) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;
14) Przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów świadectwa operatora walców drogowych w zakresie Il klasy, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.

5. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwa),
- świadectw operatora walca drogowego w zakresie II klasy Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wraz z książeczkami operatora potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 17333,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem zajęć ze spawania jest przygotowanie uczniów do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego przeprowadzonego zgodnie z zasadami Instytutu Spawalnictwa w zakresie wykonywania prac spawalniczych.
2. W zajęciach weźmie udział 16 uczniów Zespołu Szkół w Strzelnie i 16 uczniów Zespołu Szkół w Mogilnie.
3. Liczba godzin:
Szkoła Nazwa Ilość łącznie Jednostka
ZS Strzelno Zajęcia ze spawania teoria 32h zajęć dla jednej grupy 16 osobowej 64 Godzina
ZS Mogilno Zajęcia ze spawania teorii 32h zajęć dla jednej grupy 16 osobowej


Szkoła Nazwa Ilość łącznie Jednostka
1 grupa = 8 osób
ZS Strzelno Zajęcia ze spawania praktyka
2 grupy x 120 h = 240 h 480 Godzina
ZS Mogilno Zajęcia ze spawania praktyka
2 grupy x 120h =240h

Szkoła Nazwa Ilość Jednostka
ZS Strzelno Koszt egzaminu spawanie 16 osób 32 osoba
ZS Mogilno Koszt egzaminu spawanie 16 osób


4. Zajęcia należy przeprowadzić w terminie określonym w rozdziale VII SWZ zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. nr 40, poz. 470 z 2000 r.) oraz wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach IS-P/Tr-w-1-135.
5. Zajęcia powinny kończyć się egzaminem teoretycznym (T) i praktycznym (P) według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, po którym uczestnik zajęć otrzyma, Książeczkę Spawacza oraz Certyfikat spawalnictwa wydany przez Instytut Spawalnictwa.
6. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia zajęć teoretycznych (T) i praktycznych (P) w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG (135), według aktualnie obowiązujących przepisów prawa;
2) opracowania programu zajęć i uzgodnienia harmonogramu zajęć oraz ich przekazania niezwłocznie Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej; Terminy realizacji zajęć teoretycznych (T) i praktycznych (P) Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów, dodatkowo Wykonawca uzgodni harmonogramy z dyrektorami szkół. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
3) zapewnienia wykładowców posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia;
4) zapewnienia innych niż podręczniki i testy materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej) - jeśli zajdzie taka konieczność;
5) organizacji i przeprowadzenia egzaminu państwowego dla każdego ucznia uczestnika zajęć;
6) pokrycia kosztów egzaminu państwowego;
7) zapewnienia warunków zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć;
8) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
9) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;
10) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
12) przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów książeczki spawacza wraz ze świadectwem egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.
13) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Zamawiający zobowiązany będzie do:
1) organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów;
2) zapewnienia sal do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych;
3) zapewnienia materiałów ćwiczeniowych oraz pomocy dydaktycznych na zajęcia;
4) zapewnienia odpowiednich podręczników i materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć.
11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu/protokołu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwo kwalifikacyjne, książeczkę spawacza),
- świadectw kwalifikacyjnych oraz książeczkę spawacza Instytutu Spawalnictwa potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 49066,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Brejecki Ośrodek Szkolenia Kierowców

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571100513

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 34A

7.3.4) Miejscowość: Strzelno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058

7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 11

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058

7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 11

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52999,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doskonalenia Zawodowego Paweł Kiliański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561103183

7.3.3) Ulica: ul. Solankowa 20/1

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.