eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065029 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81)825-15-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeac96a4-a33e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011384/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038361/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 380894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r. Zakres poszczególnych prac w ramach bieżącego utrzymania został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2. O zakresie wykonywanych prac decyduje Zamawiający, zlecając je każdorazowo w miarę potrzeb pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie z potwierdzeniem przesłanym faksem. Wyszczególnione w kosztorysie ofertowym ilości poszczególnych rodzajów robót nie są ilościami obligatoryjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy w ramach ogólnej wartości umowy. Ich realizacja będzie uzależniona od zapotrzebowania na poszczególne rodzaje robót.
3. Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 7 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
4. Termin realizacji poszczególnych prac będzie określany w każdym zleceniu stosownie do wielkości zakresu zleconych robót.
5. Przesunięcie terminu zleconych prac może nastąpić jedynie za pisemną zgodą stron.
6. Wykonywanie zleconych prac może być wstrzymane na okres nie dłuższy niż 3 dni.
7. Data wstrzymania zleconych prac będzie każdorazowo potwierdzana przez Inspektora Nadzoru.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze zleconych robót bez podania przyczyn. W takim przypadku wynagrodzenie będzie przysługiwało Wykonawcy jedynie za część robót anulowanego zlecenia, które zostały wykonane do czasu zawiadomienia o rezygnacji z realizacji zleconych prac.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu cen jednostkowych (brutto) podanych w kosztorysie ofertowym (stanowiącym załącznik do 10 do SWZ).
10. Zamówienie obejmuje sukcesywne wykonywanie następujących prac wg zleceń:
1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi
o powierzchni do 5 m2 (technologia jak w KNR 2-31 tabl. 1106). Ilość wbudowanej masy bitumicznej nie powinna być większa niż 100 kg/m2 (dla celów kosztorysowych).
W koszty należy wliczyć ewentualne uzupełnienie podbudowy;
2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0311). Przewiduje się wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, wbudowanej mechanicznie gr. do 4 cm po zagęszczeniu (standard II) - nakładka;
3) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0108);
4) Frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej (techn. jak w KNR AT-03 );
5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – bitumicznymi „na zimno” (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1106);
6) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową (techn. jak
w KNR 2-31 tabl. 1004);
7) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (techn. jak w KNR 2-31 tabl.1406/01 – 03 i 1406/05 oraz tabl.1406/04);
8) Usunięcie warstwy humusu lub darniny na odl. do 30 mb, (warstwa grubości 15 cm)
9) Plantowanie powierzchni, skarp, nasypów itp. (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1402/02);
10) Obsiewanie trawą z humusowaniem;
11) Obsiewanie trawą w ziemi urodzajnej (bez humusowania);
12) Roboty ziemne (z przewiezieniem na odl. 5 km).
13) Wykonanie koryta głębokości 20 cm w gruncie kat. I-IV (techn. jak w KNR 2-31
tabl. 0101/01-02);
14) Pogłębienie koryta o każde 5 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0101);
15) Wykonanie poboczy - ręczne formowanie nasypu z ziemi leżącej na odkładzie podczas kopania koryta (techn. jak w KNR 2-01 tabl. 0102);
16) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm po zagęszczeniu (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0104);
17) Uzupełnienie warstwy odsączającej o każdy 1 cm grubości (techn. jak w KNR 2-31
tabl. 0104);
18) Wykonanie renowacji drogi tłuczniowej 3 w 1 (frezowanie, profilowanie, zagęszczanie) bez użycia materiału w jednym przejeździe. Technologia tego typu robót polega na: frezowaniu/mieszaniu wgłębnym ok. 12-15 cm istniejącej nawierzchni o wymiarach frakcji 0/31,5 mm, wyprofilowaniu z frezowanego materiału i jego zagęszczeniu. Aby uzyskać pożądany efekt zalecane jest wykonanie wszystkich czynności w jednym przejeździe. W razie potrzeby czynność należy powtórzyć;
19) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem gr. 7 - 10 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0117);
20) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni żużlem wielkopiecowym z zagęszczeniem gr. 7 - 10 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0117);
21) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni materiałem inwestora z zagęszczeniem – destrukt (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0117);
22) Wykonanie nowej nawierzchni z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem gr. 15 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0204/03);
23) Zwiększenie grubości tłucznia kamiennego o każdy 1 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0204/04);
24) Profilowanie równiarką samojezdną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/06);
25) Zagęszczanie walcem statycznym samojezdnym (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/07);
26) Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0813/01-02);
27) Rozbiórka ławy betonowej pod krawężnik (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0812/03);
28) Rozbiórka obrzeży betonowych (6x20 lub 8x30) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0814/01 oraz techn. jak w KNR 2-31 0814);
29) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo – piaskowej wraz
z wykonaniem ławy betonowej z betonu C8/10 (B-10) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0403/03-04 oraz tabl. 0402/03-04);
30) Ustawienie obrzeży betonowych (6x20 lub 8x30) na podsypce cement. – piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0407);
31) Ustawienie obrzeży betonowych (6x20 lub 8x30) na podsypce cement. – piaskowej - materiał inwestora (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0407);
32) Ułożenie ścieków betonowych prefabrykowanych na podsypce cement.-piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0606/03-04);
33) Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych lotniczych, wielootworowych, jumbo (techn. jak w KNR W-2-25);
34) Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych lotniczych, wielootworowych, jumbo - materiał inwestora (techn. jak w KNR W-2-25);
35) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątne typu trylinka - materiał inwestora (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0310);
36) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm i 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0511/02-03);
37) Wykonanie podbudowy gr. 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 5 Mpa mieszanka wykonana w betoniarce (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0111);
38) Uzupełnienie podbudowy za każdy 1 cm grubości (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0111);
39) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej (typ jak na Rynku przy pomniku) na podsypce cement. – piaskowej z wypełnieniem spoin – o pow. do 5 m2 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1103/05 - 08);
40) Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowych (typ jak na ulicy Pl. Wolności) – o pow. do 5 m2 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1102);
41) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej (gr 6 cm i 8 cm) z rozbiórki na podsypce cementowo – piaskowej – o pow. do 5 m2 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1104);
42) Rozbiórka chodnika z płyt betonowych (35x35x5 lub 50x50x7) na podsypce piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1207);
43) Oczyszczenie studzienki chłonnej lub kanalizacji burzowej;
44) Czyszczenie przepustów z namułu (kręgi o średnicy 60 i 80cm) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1404/02-03);
11. Zamawiający przewiduje wystąpienie robót, związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a których wystąpienia nie można przewidzieć w tym momencie. W przypadku wystąpienia robót, których ceny nie zostały ustalone w kosztorysie ofertowym, rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o średnie ceny jednostkowe robót publikowane w wydawnictwie „Sekocenbud” za kwartał poprzedzający okres wykonywania prac, a w przypadku braku tych cen wg KNR w oparciu o średnie stawki, ceny i narzuty kosztorysowe.
12. Strony przez okres trwania umowy przyjmują ceny do kosztorysowania podane w kosztorysie ofertowym i przeniesione do § 1 ust. 9 umowy. Ceny te nie ulegają zmianie przez cały okres realizacji umowy. Roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym.
13. Ceny obejmują wszelkie koszty m.in.:
1) robocizny, materiałów, pracy sprzętu wraz z zapewnieniem transportu materiałów, wywozu gruzu i rumoszu z remontowanych dróg na wysypisko,
2) dostarczenie materiałów rozbiórkowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z ich policzeniem i ułożeniem w stosy na paletach,
3) koszty niezbędnych badań wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót;
4) koszty napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót,
5) koszty wszystkich innych robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
6) koszty obsługi geodezyjnej oraz napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia.
14. Destrukt z frezowania nawierzchni wykorzystać do napraw dróg gruntowych wskazanych przez zamawiającego.
15. Zastrzega się możliwość zmiany zakresu ilości przewidywanych prac.
16. Wykonawca odpowiada za stan techniczny nawierzchni dróg od momentu otrzymania zlecenia do odbioru wykonanych prac.
17. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczeni i kwalifikacje.
18. Materiały użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477469,10

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1014618,76

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477469,10

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231

7.3.3) Ulica: Antoniny Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pełny zakres z wyłączeniem wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno bitumicznymi "na zimno"


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477469,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.